1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Hehe, laten we het weer maar de schuld geven. :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Apart dat Utrecht iedereen laat gaan. Ben je in principe je 3 beste spelers kwijt. Ben benieuwd wie ze ervoor in de plaats gaan halen.

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lelijk! :+

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Haha die is wel prachtig. :D

Check ook deze;
    [yt]uZB4StBaHRU&feature=player_embedded[/yt]

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha prachtig!

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Helaas is die nep, maar die van van Halst is te pijnlijk gewoon.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker pijnlijk.

Lijkt op dat scherm van Fifa als je spelers maakt :)

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Met +/- 15 miljoen kun je leuke dingen doen hoor, als alles geinvesteerd mag worden tenminste.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Is die echt nep?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar je weet nooit wat je haalt. Daarmee bedoel ik: past de speler ook in het team en hoe gaat hij het in je team doen. 1 speler ok, 2 is twijfel, maar je 3 beste spelers? Daar draaide het vorige seizoen wel je hele team om.

Kan altijd goed uitpakken, maar denk dat de kans groter is dat je een seizoen kwijt bent met het zoeken van je team. Normaal is dat niet zo heel erg echter doen de nieuwe spelers het bovenverwachting ben je ze weer kwijt. Misschien dat het alleen om geld gaat?

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel dom dat ze(PSV) hun prioriteit nog niet hebben versterkt. Laten we wel wezen: de verdediging en met name de aanvoer richting middenveld was echt dramatisch vorig seizoen. En niet te spreken over de spitspositie. Met 13 miljoen betalen voor Mertens en Strootman los je dat niet op(of Lens gaat in de spits). Ook niet het scorend vermogen vanaf het middenveld want daar heeft Strootman ook niet veel van.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die 3 vervangen ze dit seizoen gewoon niet meer. Jammer want Utrecht was toch een leuk team.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er is nog niets zeker.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bouma is voor de opbouw naar het middenveld (Marcelo sowieso niet), Toivonen tussen de linies richting de spits. Toivonen vind ik een hele goede voetballer, een héle goede voetballer zelfs, hopelijk spaart hij volgend jaar alleen de schorsingen niet meer. Als Toivonen weggaat (wat hij zelf wilt ivm. Champions League), gaat PSV waarschijnlijk voor Wijnaldum. Tenminste, dit is wat de insiders bij PSV zeggen.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jij vindt Bouma - Marcelo voldoen? Ik niet. Dat is toch wel gebleken uit vorig seizoen.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan heeft PSV alsnog een spits nodig. Of ze moeten El Hamdadoei voor een habbekrats halen natuurlijk. Ik weet echter niet in hoeverre Ajax wenst mee te werken aan een transfer naar PSV.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Ik heb gehoord (vanuit insiders) dat ze wellicht El Hamdaoui ook erbij willen halen als spits, én dat hij dan salaris inlevert! _O_

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Alsjeblieft zeg, geen El Hamdaoui. Dat is nou echt een voorbeeld van een kut Marokkaan.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, ik zou hem ook liever niet hebben, en snap ook niet dat íémand die jongen nog wilt na zo'n seizoen. Jammer genoeg zijn er genoeg PSV-supporters die het willen en er continu over posten. Jammer genoeg zijn Brands en Rutten er ook niet vies van.

Maar, als hij veel salaris inlevert..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina