1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer, maar helemaal waar. Ik heb echt wel begrip voor (top)sporters die alles uit hun carriere willen halen, maar vind ook echt dat sommige spelers zich verschrikkelijk gedragen. Nu is het voorbeeld van Wijnaldum misschien niet ideaal, maar volgens mij heeft dit jongen enorm veel te danken aan Feyenoord. Waarom dan niet verlengen met een gelimiteerde transfersom? Bewijs nou eerst eens een seizoen lang dat je echt zo goed bent als iedereen zegt, als je vervolgens in je contract hebt staan dat je voor 10 mln bent op te halen is toch iedereen blij?

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wel raar, 39 miljoen krijgen van (in feite) de belastingbetaler en daar vervolgens leuk 18 miljoen uitgeven aan 3 spelers...

Vind het ongelooflijk dat ze op dezelfde voet verder mogen gaan in Eindhoven.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt 5 miljoen voor Wijnaldum..
    Als Feyenoord zo doorgaat komen ze nooit uit de slop. Had hem dan gehouden of minimaal 10 gevraagd..
    Edit: Ah lees nou dat het een gelimiteerd bedrag was in zijn contract. Lekker dan...

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad. Maar bijvoorbeeld ik ben een Ajax fan, en ik zou echt nooit voor PSV of Feyenoord kunnen voetballen hoor, hoe zit het met jullie? :p

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als hij zn contract niet verlengde, dan zou hij aan het einde van het seizoen voor niks de deur uitlopen ala de guzman.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Staat inmiddels op VI.nl dat de club waarmee Altidore praat inderdaad AZ is. Klopt mijn aanname dat Ajax en AZ er bijna uit zijn over Kolbeinn toch lijkt me. Anders gaat AZ niet praten met een andere club over een transfer van een spits.

Zou mooi zijn als het deze week rondkomt, zodat Ajax de selectie ruim voor het nieuwe seizoen compleet heeft.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    F. de Boer heeft anders aangegeven, dat ze nu ook weer voor andere spitsen gaan kijken, omdat ze niet voor elke prijs Sightorrson willen inlijven en ook niet willen onderhandelen tot de laatste dag van de transfermarkt.

Zo ken ik Frank weer :p.

Oh ja, Boca Juniors zou Cvitanich willen hebben en Flamengo Lodeiro, Lodeiro mag weg bij een goed bod.

Edit: aangepast Hoosie.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cvitanich niet?

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Niet Boca maar Flamengo wil Lodeiro hebben;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel 17 miljoen ontvangen voor Appelvlaai en Doedelzak. Je kunt moeilijk spelers verkopen en geen nieuwe aantrekken. Uiteindelijk staan ze ongeveer kiet met koop/verkoop.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat denk jij nou :p. Liever kwijt dan rijk.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah snap nu wat je bedoelt :) Lodeiro mag voor een goed bod weg en Cvitanich voor ieder bod?

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Voor Cvitanich zullen ze niet al te moeilijk doen. Lodeiro is international en een talent, dus daar willen ze dan meer voor zien.

14. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou nu ook zeggen van niet (ben zelf voor Feyenoord). Maar ja, ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken als ik bijvoorbeeld bij Ajax 5 ton méér kan verdienen, meedoe om prijzen en CL speel. Kan me eerlijk gezegd ook wel indenken dat je dan die stap wil maken, alhoewel ik het dan nog steeds op een manier zou willen doen die ook voor mijn huidige club acceptabel is.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nooit zou ik voor een andere club in Nederland spelen. Niet eens in het buitenland waarschijnlijk. Misschien als er een hele mooie Engelse club aan zou kloppen zou ik erover nadenken, maar ik zie voor mijzelf meer een Gerrard-rol weggelegd :) Maar ja, ik kan niet helemaal rationeel denken op dit gebied :+

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je bent een geweldig voetbaltalent, maar Feyenoord ziet het niet, heeft het niet nodig, dan kap je er gewoon mee? 8)

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Als Feyenoord spelers als Van Beukering, Larsen, Aouassar, Schaken, Ignatovic vastlegt, maak ik zelfs in huidige vorm een goede kans bij de selectie ;)

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zou het echt doodzonde vinden. Lodeiro heeft nooit de kans gehad om zich te bewijzen. Bij Uruguay heeft hij toch wel degelijk bewezen een talent te zijn. Maarja, het grote 'probleem' bij Ajax is toch wel dat ze middenvelders in overvloed hebben.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt idd geen verkeerde spelers in huis en door blessures heb je weinig gezien. Nu koop je andere spelers en mag hij vertrekken.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Doe gewoon net als Suk bij Ajax deed. Langs de kant gaan staan en smeken om mee te mogen trainen;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina