1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een lening zit inderdaad ten alle tijden een risico maar in de huidige financiele situatie is dit de beste oplossing.

Maar jullie vinden het allemaal zo te zien belachelijk maar PSV was (tot gisteren) de enige club die zonder overheidssteun heeft overleefd en nog steeds een eigen stadion heeft (maar niet de grond xD) in de Eredivisie. En de gemeente heeft met een ruime meerderheid ingestemd met het plan na een onafhankelijk onderzoek. Ik denk dat die mensen het wel beter zullen weten dan ons :) .

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Uhhh, had Ajax, ook al is dat de afgelopen jaren flink teruggelopen, niet als enige overgebleven club in de Eredivise een positief eigen vermogen? Waar ik je wel gelijk in geef is dit: PSV was tot nu de enige club die de eigen clubgronden nog in bezit had. Dat is heel wat anders dan de overheidssteun (whatever that may be) die jij noemt.

Oh en onafhankelijk onderzoek my ass. Degene die het beste kan lobby'en die 'wint'! Dat is helemaal zo in de politiek. Het was pas eerlijk en onafhankelijk geweest als de Eindhovense gemeenschap via een referendum zijn zegen over het hele plan had kunnen geven. Dat is onafhankelijk.

Veel plezier de komende 40 jaar, als PSV opeens de prijzen van kaarten en seizoenskaarten per seizoen met 10 of 20% verhoogt, om haar leningen te kunnen betalen en zo indirect die kosten doorbelast aan haar supporters. Jij juicht het met open armen toe, in plaats van de club te wijzen op het financieel wangedrag.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Tot je straks in categorie 1 zit, net als wij :emo:

Voor Kaasstengel dus.

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Feyenoord heeft ook nog nooit overheidssteun gehad.

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

Nee joh :9 .

PSV heeft jaren lang veel betekend voor de regio en de gemeente neemt haar verantwoordelijkheid eindelijk eens :) .

Stadion? :)

6. Seh

Seh Guest

Alsof de gemeente Rotterdam niets beters heeft om geld aan te spenderen/in te investeren. Gaat er voorlopig ook niet van komen denk ik zo.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En kijk hoe dat bij ons is uitgepakt :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Houdt rekening met het feit dat als de resultaten tegenvallen er steeds minder seizoenskaarten verkocht gaan worden.

Dat is het risico wat je neemt. Weet niet of er ook echt andere mogelijkheden waren.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Stadion is nog niet zeker, en als ze daar geld in steken is het voor het bedrijventerrein en alles wat er omheen komt. Dus goed voor de gemeente, niet alleen goed voor Feyenoord zoals wel bij PSV het geval is.

10. Seh

Seh Guest

Wij stonden ook te springen toen Makaay en consorten binnengehaald werden.. Alleen is er hier een klein verschil, deze spelers hebben waarschijnlijk geen miljoenen salaris en het belangrijkste is dat ze nog restwaarde hebben over een jaar of 2/3.

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

Er is een wachtrij van 5000 man voor seizoenskaarten dus dat komt wel goed.

Maar om alle critici de mond te snoeren:

Wij zijn niet voor niets de slimste regio ter wereld :cool:

Dit is een goed scenario en de beste oplossing die de slimmeriken hebben bedacht. Ben blij voor ons o.i.d. :emo:

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dan hoop ik voor de 'slimste' regio ter wereld, dat jij de uitzondering op de regel bent. :lol:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook die wachtrij zal inkrimpen als het slecht gaat. En zoals je bij Feyenoord gezien hebt ben je niet in 1/2 jaar weer terug was je stond.

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar de alleen de toekomst zal dat uitwijzen :thumbs: .

Ik zie de toekomst in ieder geval met vertrouwen tegemoet :)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zeg niet dat het geen goede oplossing is. (al zie ik liever particuliere geldschieters clubs ondersteunen)

Ik zeg alleen dat je je er niet in moet vergissen en denken dat dit een goede zaak is.

Het is een mooie oplossing voor een serieus probleem bij PSV. Maar de oorzaak is hiermee nog niet aangepakt

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet fan niet vergelijken met werknemer :)
    Genoeg spelers die bijv op jonge leeftijd fan zijn van Ajax maar bij Feyenoord een mogelijkheid krijgen om profvoetballer te worden (of andersom).

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  18. Seh

Seh Guest

Wijnaldum is volgens mij ook een Spartaan. Althans, daar is hij opgeleid voor een groot deel. Het is niet de eerste die een overstap maakt van Feyenoord naar PSV en zal ook vast niet de laatste zijn. Gebeurt afentoe wel eens, dat iemand van Ajax/PSV/Feyenoord naar een ander van dat rijtje gaat.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cruijff, Gullit...zelfs de groten deden het.

20. Seh

Seh Guest

Daarom. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina