1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Oh zag nu pas dat er nog 3 pagina's zijn
    Het was wel een goed verhaal over die lening, als die 'gegarandeerde inkomsten' uitblijven, dan is psv failliet en kan de gemeente de grond goed verkopen aan een projectontwikkelaar waardoor ze weinig risico lopen. Winst maakten ze er dacht ik niet op, maar de winst moet je zien in maatschappelijk belang, werkgelegenheid en naamsbekendheid.

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik. Wat is je punt precies? :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik heb liever dat Fer blijft dan Wijnaldum, en ja, dat meen ik serieus. Fer is multi versatiel.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Al met al denk ik dat Fredje Rutten wel blij is met alle extra druk. Die springt straks nog van een flatgebouw als PSV 2 keer achter elkaar verliest. :lol:

5. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    _O_

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het wel een vorm van competitievervalsing. Feyenoord moet flink saneren en ieder dubbeltje omdraaien. PSV krijgt miljoenen vanwege hun wanbeleid. En die kopen dan even Mertens, Strootman en Wijnaldum. Andere clubs gaan over de kop vanwege een paar ton. Ik vind het niet erg dat ze geld krijgen om hun kop boven water te houden, maar nu lijkt het er alleen op dat de gemeente geld geeft zodat PSV de selectie kan versterken. Dan doe ik even een verzoekje naar de gemeente Amsterdam voor een kleine donatie. Ajax zoekt nog een spits, dan denk ik aan Ibrahimovic. Rekening kan naar de gemeente..

8. Seh

Seh Guest

Het zal toch goddomme niet? :eek:

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom kan ik Van Geel prima begrijpen als hij ervoor kiest om Ryo niet te huren. Kost je toch de ontwikkeling van Cabral.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het ook begrijpen. Gewoon Cabral de kans geven. Met Ryo hou je alleen maar je eigen jeugd tegen zonder dat je er iets voor terug krijgt. En je heb ook geen garanties dat Ryo het goed gaat doen, want de laatste paar wedstrijden was hij niet zo geweldig meer.

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat vertel ik er ook bij :) . Zonder deze steun was PSV al technisch failliet.

Maar ik begin me er behoorlijk aan te ergeren dat iedereen een mening heeft zonder er uberhaubt iets over te weten zoals bijvoorbeeld *kuch* ministers *kuch* .

12. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja er valt nog steeds wat voor te zeggen of overheidsinstellingen als gemeentes wel voetbal bv's moeten steunen/financieren.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kunnen jullie het begrijpen? :emo: Cissé is waardeloos en Biseswar is onbetrouwbaar. Dan kan je toch met Cabral en Miyaichi spelen. Zijn sowieso jonge spelers dus je kunt rouleren en je hebt meerdere opties nodig op de flanken. Goedkoop voor zo'n kwaliteitsspeler.

En PSV, laten we daar maar niet over beginnen :emo:

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  14. Seh

Seh Guest

Biseswar was de tweede seizoenshelft echt steen goed. Als er een spits stond ala Makaay had hij echt super veel assists gehad denk ik. Over Cissé ben ik het met je eens, maar dat is dan ook weer meer een spits..

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat Arsenal deze keer er ook een huursom voor wil zien. Dan moet je het al helemaal niet willen.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wijnaldum is nu ook al een NSB'er. :lol: (twitter)

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Over het geleende geld:

PSV schijnt in dzsudzsak de best verkopende speler (top3 ) te hebben gehad. Vorig seizoen stond Jaap Stam nog 3e met een bedrag van 35 mln gulden (16 mln euro). Dus zal me niets verbazen dat ze voor dat geld van Dzsudzsak alle 3 de spelers hebben gehaald:).

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Logisch maar die 16 miljoen die ze voor dzudzak hebben gevangen hadden ze ook van die 40 miljoen af kunnen trekken waardoor de gemeente geen 40 miljoen maar bijv. maar 24 miljoen had hoeven lenen van een duitse bank... maar van die 16 miljoen hebben ze gewoon spelers gekocht.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja en dan met deze spelersgroep blijven doorgaan en nog lekker een paar jaar EL spelen?

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    het is toch echt PSV zelf dat geld te kort kwam
    en ja ik weet dat Vitesse ook in 't verleden steun heeft gehad (velen vinden het vaak nodig om over de club van een andere te beginnen bij dit soort dingen), maar I'm just sayin'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina