1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee, wat ik weet is dat er interesse was, maar dat hij liever in Nederland wilde blijven.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, clubliefde bestaat niet meer. De laatste Ajacied met een echt Ajax hart is Jari Litmanen. Die man houdt echt van Ajax, en Ajax van hem. Daarna is er nooit meer iemand geweest. Natuurlijk heb je ook nog Blind, maar Jari is nog actief.

Ze kiezen allemaal voor het geld, omdat 'ze het nu eenmaal nu moeten verdienen'. Ik heb daar niets mee, het is ook gelul want een modale voetballer verdient al 3 ton in het jaar. Daar doe ik wel even wat langer over.

3. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook zo'n gelul dat ze tot hun 35ste hebben om geld te verdienen. Alsof ze daarna niets meer kunnen. Nu is het gemiddelde IQ van een profvoetballer niet om over naar huis te schrijven, maar er zijn toch mogelijkheden te over om ook na je 35ste nog een knappe baan binnen te slepen.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je plaatst een kortzichtig bericht, vol subjectiviteit zonder dat je laat zien dat je ook maar enig inlevingsvermogen hebt voor een voetballer.
    "Judas", "Het speeltje van PSV" en de vergelijking met Castaignos waarvan je nu al zegt dat hij het gaat maken. Prima spits hoor die Luc, maar ik denk dat iedereen het hier er over eens is dat de stap naar Inter misschien wel te vroeg is gekomen.

Wijnaldum speelde bij een middenmoter met een enorm publiek achter zich, een club waar hij al vanaf 2004 speelde en vervolgens gaat hij naar een topclub in dezelfde competitie.

Is dat sportief gezien een slechte stap? Nee, dat geeft Cyrax al aan.
    Is dat een aparte stap? Gezien de geschiedenis tussen PSV en Feyenoord misschien. Maar laten we eerlijk wezen: Voor de 10-0 was PSV niet zo gehaat als andere clubs.

Vervolgens maakt hij die stap en kotst bijna elke Feyenoorder hem uit en noemt het een kankerjong, een judas een flikker noem het maar op.

Relativeer het eens naar je zelf en bekijk dan eens of je dezelfde stap zou maken, maar dat lijkt voor sommige Feyenoorders, gezien de reacties, erg lastig.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een gejank omdat Wijnaldum naar PSV is. Logisch, niet?

Kijk wat Feyenoord heeft gepresteerd het afgelopen seizoen. Juist, geen sodeflikker. PSV is 3e geeindigd in de Eredivisie. Hoe je het went of keert, PSV heeft beter gepresteerd. Klaar. End of...

Met de aankoop van Strootman, Mertens en Wijnaldum denk ik dat PSV weer zeer nadrukkelijk mee gaat doen om het kampioenschap. Maar nee, zodra je van Feyenoord overstapt op een andere club die degelijk voetbald, geen wanbeleid heeft, niet met 10-0 verliest en aan't einde van het seizoen misschien Champions League voetbalt of Europa League ... dan ben je een verrader. Kortzichtig soms, die Feyenoorders ...

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bericht is meer doordacht dan je denk en wat is er mis met een beetje subjectiviteit? Als je alles objectief moet bekijken is de lol er heel snel af, helemaal op een forum.

Wanneer je huilend over het veld loopt, en je logo loop te kussen nadat je scoor om vervolgens doodleuk de club in de steek te laten, want dat doet hij, dan ben je in mijn ogen een judas. Met kanker zul je mij niet horen schelden op een forum. De stap van Luc is misschien een jaartje te vroeg, maar hee no guts no glory!

En haat tegen PSV? Heb ik nooit gehad, ik vind het een zielloze club, een speeltje van een industrieel, maar haat? Nee echt niet.

Vanuit mijn ogen bekijken heeft geen zin. Als ik het voetbaltalent van Wijnaldum had, had ik voor 5 ton per jaar tot mijn 35ste bij Feyenoord gespeeld, maar daarom ben ik ook supporter en geen voetballer.

Verder ben ik er niet rouwig om dat hij vertrekt, liever zo dan volgend jaar voor niets. 5 miljoen voor een iets beter dan gemiddelde aanvallende middenvelder is geen verkeerde opbrengst. Hij is nog veel te wisselvallig om echt een topper te worden. Gekleurde schoenen uit, minder kappen en draaien, harder werken en dan kan het misschien iets worden.

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen wanbeleid voert :lol:

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hadden de Feyenoord fans serieus verwacht dat Wijnaldum en Fer(zie ik ook gaan) wel even zouden blijven, als ze onder grote belangstelling van PSV/FC Twente staan?

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die moeten hem dan ook wel willen hebben hè, voor het gevraagde bedrag. Juve is een schitterende club en nog altijd de grootste van Italië. Volgend seizoen een fatsoenlijk stadion ook. Het kan alleen maar beter gaan vanaf hier, want de afgelopen seizoen waren dieptepunten van jewelste. Hoop dat het doorgaat. Prachtig als zulke spelers weer naar Italië komen.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    8)8)

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, laten we hopen dat Juve gewoon weer eens lekker mee gaat doen. Het is al te lang geleden. Al ben ik nog steeds niet blij met dat nieuwe shirt :x.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    @ Nera:
    Daar heb je gelijk in, en met een transfer als deze geven ze ook sportief natuurlijk sneller vorm aan hun ambities, maar nu (op dit moment) vind ik het nog steeds een opvallende 'move'.

Ben benieuwd wie Juve naast het dozijn aan spelers dat ze al hebben aangetrokken nog meer gaat halen.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    aan het begin werd er geclaimd door alle Feyenoordsupporters van we hebben nu een jong team, als iedereen bij elkaar blijft worden we over 3 jaar kampioen :D:D

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Je kan veel zeggen, maar lef heeft Wijnaldum ook door deze stap te maken. :+

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee joh! Dat was Vitesse :+

16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle Feyenoordsupporters? Van Hanegem heeft dat een keer geroepen in zijn column.

Ik krijg altijd een beetje de kriebels als iemand pretendeert dat 'alle Feyenoordsupporters' iets zeggen of willen. Hetzelfde wat de Varkenoordgroep en FSV nu doet. Ik heb liever niet dat iemand voor mij spreekt.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat snap ik dus ook niet. De spelers en het management symboliseren al heel lang niet meer wat het echte Feyenoord inhoudt. De trainer legt na een zwaar verlies gewoon zijn lot in de handen van zijn "jonge' spelers omdat hij zelf geen lef heeft. Lekker afschuiven die hap. Een echte Feyenoorder had beseft dat hij niet de trainer is die de club op dit moment nodig heeft. Wat doet hij, hij schuift het gewoon af.

Er staan geen kerels op het veld, de enige waar ik echt respect voor heb, dat is Ron Vlaar. Dat is de enige echte Feyenoorder. De supporters hebben het zwaar, ik voel met ze mee, ook al ben ik Ajacied. Ik zie graag een sterk Feyenoord. Dat is goed voor de competitie en goed voor Ajax. En dat we dan eens in de zoveel tijd verliezen, dat moet dan maar. Kan ik eindelijk weer eens schelden op Feyenoord. Tegenwoordig gaan we lachend naar Rotterdam en het is helemaal groot feest als ze naar ons toekomen. Ik mis die spanning wel.

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste echte Feyenoord was het team van '93 _O_

edit: een kleine blik op de selectie van Ajax toont ook een gebrek aan echte kerels ;)

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kijk, zo moeilijk is het niet om te relativeren toch?

Verder ben ik het nog niet met je post eens maar goed, verdere discussie is ook niet nodig.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zeker weten, ik ben het helemaal met je eens. Echte rasajacieden zie ik ook al jaren niet meer.

En dat team uit '93 van jullie was ook heerlijk. Bazenteam, ik was altijd bang als we tegen ze moesten. Hoewel we in die jaren veel van jullie wonnen was ik toch altijd een beetje huiverig. Met Taument, Kiprich, de Wolf en co.... Mooi team.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina