1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we het trouwens gewoon weer over Ajax hebben ipv deze onzin? :)

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    @Cyrax, vergeet De Vrij niet. De eerste die zijn contract verlengde.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Luis Suarez is voor mij een echte Ajacied hoor.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vertonghen? Steek? Theo?

5. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een discussie heeft twee partijen nodig, van jouw kant is er nog geen nuttige bijdrage gekomen dus over een 'verdere' discussie kan niet gesproken worden.

klopt, we zijn een paar keer hard onderuit gegaan, maar een centrum met de Wolf en Fraser, gewoon dodelijk. Dan Kiprich voorin... man ik krijg nog kippenvel als ik aan die kampioenswedstrijd in Groningen denk.

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komop, echte kerels. Vertonghen is een broekie, Stekelenburg een metro man en Theo klopt, dat is een echte kerel. Zuipen, roken en verdienstelijk voetballen op topniveau. Een held (voordat hij naar Ajax ging in ieder geval).

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ok dan:

WTF? 8)

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Theo, ja, dat is wel een kerel. Maar het is geen echte Ajacied natuurlijk. Vertonghen komt al meer in de buurt, hoewel de echte Ajacied meer elegant moet zijn dan een goede opkomende centrumverdediger. Ik blijf bij Litmanen en Bergkamp als we het over de laatste 20 jaar hebben. Met een voorsprong voor Jari...

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik denk dat die bedoelt dat hij bij Fulham niet meer verschil zal maken als Dembele of Zamora. :p

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Maar wtf heeft Jol in z'n tijd bij Ajax dan gedaan? Dat lijkt totaal niet op dit motto. :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zolang niemand zich officieel meldt kun je blijven wachten en het pech hebben dat clubs in Nederland de posities al vervuld hebben en jij nog een jaar bij Feyenoord mag blijven. Iets waar Wijnaldum duidelijk geen zin in had.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij dit met droge ogen kan beweren. :lol::lol:

Die zin daarvoor ook. Kom op zeg, volgend seizoen koopt hij weer alles wat los en vast zit.

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als je dan zo graag weg wil, ga dan niet schijnheilig lopen janken na een nederlaag tegen De Graafschap, of bij elk doelpunt druk op je borst kloppen, het logo kussen, weet ik veel wat. Want dat is waar de meeste mensen zich nu aan ergeren volgens mij. Eerst altijd maar dat "Ooh ik ben zo blij bij Feyenoord te spelen", en vervolgens de eerste mogelijkheid pakken om weg te gaan. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat we er 5 miljoen voor kunnen vangen. Maar ik heb het wel helemaal gehad met die gozer.

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk voor de verandering, hele discussies en het gaat gewoon niet over Ajax. 8)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien ligt zijn hart ook nog wel bij Feyenoord. Echter staat zijn carrière denk ik op de eerste plaats. Iets wat bij Feyenoord niet echt een vooruitgang boekte. Als je voor je zelf kiest is het voor hem verstandig om te gaan. Zelf had ik hem liever naar Ajax zien gaan, maar dan had hij de poppen helemaal aan het dansen. :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    :F:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op het eerste of het tweede stuk?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    1e stuk. Waarom zou je als Ajax fan zijnde Wijnaldum willen hebben? 8)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als eerste ben ik geen Ajax fan. In tegendeel zelfs ;)

Daarnaast denk ik persoonlijk dat hij zich daar beter kan ontwikkelen. Denk dat hij beter in het systeem past en een betere trainer heeft voor het opleiden en ontwikkelen van spelers.

Daarnaast vind ik het Nederlands elftal belangrijker en dus vind ik het goed als spelers zich beter ontwikkelen en zo meer aan Oranje kunnen geven.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een probleem dat veel spelers hebben. Ik kan best accepteren dat veel spelers voor het geld kiezen of de sportieve uitdaging. Persoonlijk kan ik me het niet voorstellen, na een paar ton/miljoen zou ik wel tevreden zijn maar goed, zij blijkbaar wel.

Maar roep dan niet verdomme de hele tijd dat je je club zo geweldig vindt en profileer je niet als een echte clubman. Ook altijd die mensen die roepen dat ze sowieso terugkeren en dat dit alleen een tijdelijk vertrek is. Zeg dit nou niet, want de meesten komen echt niet terug. Allemaal loze beloftes. Ze denken zeker dat wij supporters achterlijk zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina