1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als we niet oppassen gaat de discussie zometeen alsnog over Ajax terwijl het niet over Ajax gaat. :+

2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke een klein geintje dan: Als ik naar je avatar kijk kan ik het ook moeilijk ontkennen ;)

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach de meeste supporters hebben ongeveer hetzelfde IQ als een voetballer en sliken dat soort gebaren allemaal als zoete koek
    hoe naïef kun je zelf zijn ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dirk Kuyt is nog wel het mooiste voorbeeld :p
    Maarja bij Quick Boys, Utreg en Feyenoord kun je dat wel maken :lol:

5. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt tegen. Het werkt echter hetzelfde als met voetballers. Degene met het laagste IQ komen het vaakst in het nieuws.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best een grapje hebben, alleen snap ik hem niet. :+ Wat is het, mijn grenzenloze obsessie met die derde ster of heeft Boilesen iets dergelijks geroepen als waar ik me aan erger?

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je weet niet of je tevreden zou zijn met een paar ton/miljoen en of je meer zou willen. Je zit nu eenmaal niet in die situatie, dus blijft het gissen. Vanaf hier is het makkelijk lullen natuurlijk.

Toen ik net begon met werken leek het me geweldig om € 3.000,00 in de maand te verdienen. Daar zou ik helemaal tevreden mee zijn. Toen ik dat eenmaal ging verdienen wilde ik ook weer meer. Zo werkt het gewoon. Al verdien je € 10.000,00, als je ergens het dubbele kan krijgen dan doe je dat. Hij ook, zo werkt het gewoon. Je moet niet kijken naar het salaris, want voor hem is dat een normaal bedrag, je moet kijken naar hoeveel procent hij meer krijgt bij een andere werkgever. Als hij vervolgens het dubbele krijgt, dan doet hij dat.

8. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem niet uitleggen dan is hij niet leuk meer en is het geen grapje tussendoor meer. ;)

9. Seh

Seh Guest

Is het niet zo dat ons mooie cluppie is afgezakt naar de middenmoot? Vind jij het niet logisch dat Gini, in dit geval, eerst nog een jaartje of wat in Nederland op het hoogste niveau wil voetballen? Spelers van pak em beet Utrecht en Groningen willen dat over het algemeen ook. En ja, die staan op dit moment er beter voor dan wij.

Je bent voor Ajax, dôh. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2011
  10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja Feyenoord supporters die hun beste speler voor NSB'er uitmaken, ADO supporters die hun trainer verrot schelden, Ajax supporters die de stad slopen ;)

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Al die pagina's teruggelezen en eindelijk een beetje realisme.

Ooit gehoord van de waan van het moment? Jij denkt dat hij elke wedstrijd al bezig was met volgend jaar ga ik toch weg? Weet niet hoeveel mensen een VI hebben hier, maar die jongen heeft een lastig besluit moeten maken en kiest uiteindelijk voor zichzelf. Dat mag hoor! Enige die absoluut niet mocht vertrekken was Vlaar, dat had nou wel een Judas geweest, want die heeft eigenlijk gewoon een morele plicht om Feyenoord niet zo achter te laten na alles wat ze voor hem gedaan hebben.

Clubliefde is geen fabeltje, maar emotionele supporters trekken het te ver door. Die denken als supporter en niet als voetballer. Je kan toch houden van een club en de mensen waar je ermee hebt gewerkt, en vervolgens toch een stap maken? Liefde maakt blind, dus wat dat betreft heb je strikt gezien wellicht gelijk dat voetballers dat niet meer hebben. So what! Ik zou haast de neiging krijgen om mensen die dit roepen over hun buik te aaien. Akootchiekootchiekoe.

Van die makkelijke loze kreten.

Grappige manier om het te uiten dan.

Gaan ze het ook vol krijgen?

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  12. Seh

Seh Guest

Zo kijk ik er volgens mij heel de tijd al tegen aan hoor, over een jaartje of wat is het misschien wel andersom... Beetje dromen mag, toch?:cool:

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jij wel gelukkig. Ben niet alles met je eens, maar realisme ontbeert je niet :+

Als die gok die PSV nu neemt, door weer zoveel te investeren, verkeerd uitpakt en Feyenoord heeft een beetje geluk, zou het zomaar kunnen :cool:. Ik kijk weer uit naar de dag dat we met Feyenoord strijden om een de 1e-2e plaats. Mis de spanning en vind het eigenlijk treurig.

Die grap vlak nadat die foto's op het internet beland waren was ook geweldig. Dirk Kuijt: Dit is de mooiste club waar ik ooit geweest ben, ik kom zeker nog een keer terug.

:+

14. Seh

Seh Guest

Story of my life, I guess. 8)

Maar er is wel een groot verschil tussen het investeren van PSV nu en Feyenoord aantal jaren terug. PSV koopt (top)talenten die elke club in Nederland wel zou willen hebben en waar ze zo goed als zeker winst op gaan maken. Zeker op Wijnaldum denk ik. Terwijl Feyenoord in die tijd alleen maar oudjes kocht, zonder rest waarde met een hoger salaris. :'-(

Maar goed, ik ben richting Rotterdam. Mijn shirt halen. :cool:

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Was een groepje van 40 man die op de training. Johnny NSB gingen zingen. AD neemt zoiets gelijk over hehe.

Ben wel blij dat johnny lekker naar vitesse is. Soap afgelopen. Nu kijken wie die allemaal mee wilt nemen. Daar is die namelijk wel goed in, spelers van z' n oude club meenemen!

Vd brom word wel door iedereen afgemaakt ook :)

16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij moet een journalist zijn, waarschijnlijk nog van de VI ook, want verhalen uit hun verband rukken heb jij hier in 1 post heerlijk tentoon gesteld. Chapeau!

Die makkelijke loze kreet uitte ik als antwoord op een post daarvoor, de grappige manier van uiten is leuk bedacht van je, maar volgens mij heb ik het toch redelijk onderbouwd.

Wijnaldum heeft leuke dingen laten zien en kan best aardig tegen een balletje trappen, maar om nu de VI als bron te gaan nemen en dan te gaan zeggen dat die jongen het o zo moeilijk heeft en een heel moeilijk besluit heeft genomen is toch niet echt een knappe onderbouwing van een mening. Probeer eens te solliciteren bij de Varkenoordgroep, daar jubelen ze om zulke meningen.

Oh en tot slot Vlaar. Praten over de waan van de dag? Vlaar heeft twee gigantische zware blessures gehad, maar heeft om terug te knokken twee keer zo hard gewerkt dan wie dan ook uit deze selectie, dus hij heeft wel degelijk gewerkt voor zijn geld. Dat Feyenoord daar niet veel aan heeft gehad ligt buiten de schuld van Vlaar. Ik vind twee jaar blessureleed geen excuus of een must om bij te moeten tekenen.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gelukkig heeft Rydan je loze kreten al gequote, maar een "nuttige" bijdrage aan deze dicussie heb ik jou ook nog niet zien doen.

Tja, het blijft makkelijk dat "jong" een "judas" noemen als je niet zelf in de positite zit. Hij gaat naar PSV, gaat meer geld verdienen en hij voetbalt nu bij een club die wel europees en om de titel speelt.

Laten we het even relativeren: Jij werkt bij, om het even makkelijk te maken, een klein regionaal accountantskantoor. Je master is betaald, je presteert goed en je hebt flinke ambities bij dat kantoor. Vervolgens komt de crisis, waarin jij aardig hebt gepresteerd maar jou collega's totaal niet. Een jaar later staat daar ineens éém van de big 4 voor je neus met een aanbod: Nieuwe ambities, veel groter netwerk en een kantoor waar je dag in dag uit moet presteren voor beloningen.
    Oh....en je pakt 75% extra salaris.
    Wil jij zeggen dat jij dat aanbod niet zou accepteren?

Vervolgens kom je meningen dat "Hij Feyenoord onwaardig is" en dat hij niet het shirt had mogen kussen bij de goals die hij maakte.
    Vind je dat zelf, als je het zo terugleest geen totale onzin? :)

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Over een week is iedereen die hele soap weer vergeten.

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar ga vooral door met je vergelijking, want hij slaat als een spreekwoordelijk lid op een muziekinstrument.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand pkager tegen zichzelf in bescherming nemen?

Weet iemand wat er met Adebayor gaat gebeuren? Blackburn Rovers had interesse, maar Adebayor vind de Rovers te min voor hem. Hij wil alleen naar een club die om de prijzen speelt. Waarom staan de clubs niet voor hem in de wachtrij dan? Ok, met dit soort opmerkingen maak je jezelf natuurlijk niet populair, maar ik had wel verwacht dat clubs als de Spurs hem graag willen hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina