1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Understatement detected. Die kerel viel gewoon kei hard tegen.

Ik had echt hoge verwachtingen van Onyewu omdat hij er zo baas uit ziet 8).

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En onyewu speelde heel erg goed op de Confederations Cup;)

Vraag me alleen wel af hoe het zit met die Altidore. Als ie zo goed is, waarom wordt hij dan 4 keer uitgeleend door z'n club?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij kan niet scoren.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij is vooral heel sterk en atletisch, zoals al die Amerikaanse voetballers. Ze ontberen bijna allemaal echte specifieke voetbaltechnische kenmerken. :+

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Neem toch niet alles zo serieus. Natuurlijk heeft PSV aan hem verdient, gelukkig heeft Ruud het zelf ook niet zo slecht gedaan toch? Ze hebben elkaar geholpen, I know. Natuurlijk heeft Ruud gelijk, hij kan er toch niets aan doen dat hij moest liegen?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie weet komt hij nog terug. Hij heeft dus nog niet gelogen.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D Tuurlijk komt Ruud terug....Als PSV in de CL speelt en hij dus eigenlijk overbodig is en waarschijnlijk op de bank moet zitten, dan komt Ruudje terug. Dan is hij 38, wil niemand hem meer hebben en kan hij nog een vorstelijk salaris verdienen voor een jaartje.

Ruudje houdt van geld en grote tuinen....... Hij houdt niet van PSV, dat hoeft ook niet. Maar ik houd niet van huilende kerels die nu allang binnen zijn en toch graag nog even wat meer willen hebben.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi nieuws vd Brom naar Vitesse. Moet wel lachen altijd om de reacties van die hoppies.
    Nieuws: vd Brom weg "NSB'er, verrader, judas".
    Nieuws: vd Brom blijft toch "oh gelukkig goede trainer, mooi dat hij blijf, excuses aanbieden en zand erover.
    En dan komt nieuws: vd Brom tóch naar Vitesse.. is hij weer een klootzak :+

Overigens daarnaast ook een spelertje.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo'n Oostbloktalentje. Koop eens wat dragende krachten als je volgend jaar al kampioen wil worden.

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
    Natuurlijk wilde hij niet terugkomen, alsof je nu bij PSV wil spelen, er valt toch geen eer meer te behalen. Iedereen zou dan voor Malaga kiezen, lekker warm daar, goede competitie en grote ambities. Dat hij daar dan ook nog wat miljoentjes kan binnen harken is mooi meegenomen.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel spelers denk je dat er willen tekenen voor Vitesse na zo'n belabberd seizoen...
    Maar wie had je in gedachte? Dan maak ik wel even een lijstje en stuur ik naar Merab :+
    Overigens wat betreft oostblok talentjes. Kashia en Raijkovic (raijko ook een oostblok talentje, pas 22) deden het afgelopen seizoen eigenlijk wel goed. Matic is een goede speler maar voelde ze té goed, die wilde alle ballen maar als hij ze verspilde en er op 'm gekankerd werd werd 'ie boos overigens ook als die de bal niet kreeg.
    Vitesse heeft in het verleden veel goede "oostblokkers" gehad.

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Atouba, El Hamdaoui, Meeuwis, Miyachi(oke ook talentje), Oleguer, Bruno Silva, Cvitanich. Fluitend kampioen.

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is toch prima? Denk dat hij zich hier sneller verder kan ontwikkelen dan dat hij zou doen als hij nu gaat.

Vind het jammer dat hij weg is gegaan, maar wel begrijpelijk. Wordt weer een mooi seizoen voor mij ben ik bang :'-(

Whehe. Mooi beschreven. :D

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dit blijven toch leuke (alhoewel weinig zeggende) koppen die je je een paar jaar geleden niet voor had kunnen stellen hiero.

"Vitesse troeft Manchester, Sevilla en Genoa af in strijd om Petrovic"

:+

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kom je daar nu weer bij? Iedereen in den haag had een andere mening wat betreft jvdb. Opzich ben ik blij dat ie weg is en zie hem volgend jaar onder ADO eindigen.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lekker weer een carrière van een talent naar de kloten...

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    :D ach zolang het maar goed gaat met de carrière van melvin platje he

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Pkager waar ben je nu? wou net met je mee gaan doen!

Is Twente nog met Fer bezig? verkoop die flapdrol die ook zo onregelmatig als de pest lekker ook en koop vormer en hadouir ofzo. Trek mocht, je nog wat uitgeven een leuke spits aan van rond de 26 en je bent klaar. Verdedigend staan we er dit seizoen denk ik wel.

Op LB Martins Indie en Nelom, Centraal Vlaar, De Vrij en schenkeveld (nu niet meer geblesseerd dus mag zich lekker ontwikkelen) Desnoods af en toe Bahia. En op RB hoop ik dat Fernandez het weer gaat doen en niet geblesseerd raakt. (want flapdrol swerts moet weg)

Middenveld met classie, Mokotjo, Leerdam en mogelijk vormer of Schöne gaat ook wel werken.

Je hebt alleen een tweede spits nodig. Want Fernandes moet je lekker opstellen de laatste twintig minuten. Ken hij lekker nog de vermoeide verdedigers makkelijk passeren.

Hoop ook dat Miyachi niet komt want ze mogen Cabral wel gaan doorontwikkelen. Heb een goed schot en pass onder zijn knie. Enige wat hij nog moet leren is dat hij niet op ze pleintje staat en iedereen moet dollen.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou Fer lekker proberen te houden, heb je tenminste nog wat sterkte op het middenveld, zoals jij beschrijft komt de gemiddelde lengte niet boven de 1,60. Verder speel je met 3 centrale verdedigers?

20. Seh

Seh Guest

Het is bijna zeker dat een speler beter voetbalt met Mertens, Strootman, Toivonen en Lens om zich heen dan met Cabral, Castaignos, Leroy 'laat mijn man lopen je weet toch' Fer en Biseswar. Of niet? Van die jongen is het gewoon een heel verstandige keuze, wat wij als supporters daar ook van vinden. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina