1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had Derijck graag bij PSV gezien, ipv. Marcelo/Bouma.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    http://www.adofans.nl/

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er staat toch overduidelijk 'naar Arnhem' hoor, niet 'naar den haag'.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat ben ik. Ik heet ook Danny misschien dat je jezelf daarom vergist? ;)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa sorry. Ik doelde op het word gerucht. Er zijn duizenden geruchten die meestal op niks uitlopen! Johnny haalt derijck op maar bulykin halen is gewoon geld wegsmijten. 1 miljoen afbetalen en 2 jaar 1 miljoen salaris. En dan maar hopen dat ie nog scoort want bij ado was het z'n 1e jaar dat ie lekker scoorde.

Heeft vitesse wel buitenspelers op dit moment?

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moest even kijken door deze opmerking, maar ik vind het er buiten functionaliteit om ook niet echt heel nice uitzien. Krijg er een beetje een .tk gevoel bij. Neemt niet weg dat het een raar gerucht is.

Bond, James Bond.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Julian Jenner, de zelfverklaarde beste rechtsbuiten van Nederland :+
    (die overigens weg mag)

edit: volgens mij speelt giorgio chanturia op buitenpositie... en sneijders maar die is geblesseerd, vond ik niet heel veel aan supersnel mannetje maar op het moment dat de pass moest komen/afronden nooit zo goed.

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laat Derijck maar naar PSV komen :+.

9. Seh

Seh Guest

Zou een goede aankoop zijn.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het is nou al 10 jaar hetzelfde volgens mij. Alle nieuwtjes lees je er op en je kan mooie verhalen van vroeger lezen. Wedstrijdverslagen en foto's bekijken. Het is allemaal simpel in elkaar gezet maar ze hebben veel bezoekers.

Vd brom houd van vleugelspel en het zal mij benieuwen wie ze gaan halen voor die posities. Is het met aissati trouwens nou al rond?

Zou ik doen als ik psv was. Ook een mooie uitdaging voor Derijck. Lees net dat ie 500k bruto wilt en dat is voor ADO en utrecht boven hun budget!

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In plaats van Marcelo/Bouma zou ik hem graag zien komen, vind het een goede verdediger. En voor zo'n bedrag zou PSV hem toch wel moeten kunnen halen. En tja, ze zijn op zoek dusja :).

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    - 'Gelinkt aan Clichy en Nasri'
    - 'Die blijven ook maar kopen'

Wat klopt hier niet?

Iedereen die iemand wil verkopen 'linkt' die speler ook aan City. Lekker makkelijk prijs opdrijven.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Aissati scheen te veel van de transfersom te willen opeisen mocht hij naar een buitenlandse club gaan. Niet heel rouwig om, vind Aissati een typische net-niet speler. Hoopte op veel creativeit van zijn kant maar viel erg tegen. Misschien ook omdat de spelers om hem heen klote waren. Zo'n matic heeft veel talent maar eiste constant de bal op en als hij hem verloor, owee als je er wat van zei. :x individu ipv team.
    Afgelopen seizoen ook niet het verschil kunnen makken. Die zal wel naar Utrecht gaan?

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet gek als je een zooitje bij elkaar raapt in de kweekvijver van Chelsea waar iedereen zich wil bewijzen om zo snel mogelijk weer op het vliegtuig naar Engeland te zitten.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom ook beter dat ze weg zijn. Missen als kiespijn, die Matic.
    Sowieso het hele beleid vorig jaar :emo: al die huurspelers.
    In tegenstelling tot een Raijkovic, ook van Chelsea maar gewoon keihard werken. Aan van den Brom de taak om er een team van te smeden. Ben benieuwd.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vond Rajkovic anders vaak genoeg in de fout gaan, leek verrassend slecht in de samenvattingen. Maar nu hebben ze Petrovic, dus wordt weer leuk! _O_

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, ook wel wat fouten van hem gezien. Weinig hele wedstrijden gekeken van vitesse maar als een verdediger vaak uitgelicht word in een samenvatting is het vaak niet goed ;)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Las even op Ajax Netwerk over die Petrovic. Schijnt volgens die gasten een topspeler te zijn. Doen ze dan toch goed aan..

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, is al vaker genoemd op AN inderdaad, top talent. Doen ze goede zaken mee iig, maar die zal wel over een paar jaar naar Chelski vertrekken.

Van Mats Rits gaan we trouwens veel plezier aan beleven..

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die goal was nice op de training ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina