1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dude ga terug naar de kleuterschool...misschien dat je daar nog iets kunt leren. Je bent even kansloos als dat je dom bent.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat die allemaal al voorzien zijn. Alleen Arsenal kan wel een topkeeper gebruiken, maar die willen geen prijzen winnen.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat Ajax wel wat meer dan 8 miljoen ervoor krijgt, als het al waar is dat hij gaat.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat Steek een echte prijzenpakker is.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn toch wel meer topclubs die een mindere keeper zullen hebben. Steek is toch 1 van de betere op het moment. En zo heel duur zal hij ook wel niet zijn toch?

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan past hij toch perfect bij Arsenal. :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Alsof Arsenal een keeper van 29 wil :lol:
    Als je onder Wenger wil spelen mag je maximaal 25 zijn, anders ben je te oud :p.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Snap ook niet dat Man United hem vorig jaar niet gekocht heeft.

Niks ten nadele van de Gea, misschien is die in potentie wel nog beter maar ik zou denken dat ze van de situatie voor en tijdens Vd Sar toch wel gezien hebben dat je een keeper wilt die er meteen staat en dus al de nodige ervaring heeft.

En zo'n nog echt jonge jongen als de Gea heeft dat gewoon niet.

Maar misschien hebben ze gewoon een hele lage pet op van de Eredivisie

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    In het buitenland hebben ze gewoon niet dat beeld van Stekelenburg dat mensen hier van hem hebben. Hij wordt in mijn ogen schromelijk overschat door de Nederlandse media. Ik moet ook maar zien hoe hij het gaat doen bij AS Roma. Als hij echt een paar jaar de kans gaat krijgen, dan zie ik hem wel redelijk succesvol worden daar. Moet hij echt voor zijn kansen gaan vechten, is het een ander verhaal.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is zelf al zo'n lekkere jonge god.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Maar ik heb hem in het afgelopen jaar volgens mij niet echt fouten zien maken?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me wel dat hij nu naar het buitenland moet gaan. 1 of 2 jaar wachten en hij gaat nooit meer (iig geen grote club).

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik. Nu is het moment om te vertrekken. Ik vind Roma ook een hele mooie club voor hem. Ik schat Stekelenburg bij de beste 12 keepers van de wereld denk ik, denk dat Roma dan heel goed bij hem past. Arsenal had hem opzich ook wel kunnen halen, maar die hebben met Sczesny een in potentie heel goede keeper.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Las ook dat Feyenoord met Bulykin gesproken heeft maar geen akkoord heeft kunnen bereiken. Zouden ze het nog een keer proberen? Dacht ook dat ze toestemming moesten krijgen? Of is dat alleen voor aankopen?

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Denk een kansloze missie, financieel niet haalbaar.

16. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan maken ze weer vol gas de fout van geld uit geven aan iemand die ze nooit meer kunnen verkopen. Laat ze het kleine beetje geld wat ze hebben investeren in iemand met iig potentieel een beetje restwaarde.

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bulykin bij Feyenoord zou ook wel erg triest zijn.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ga zo weg. Het is om de hoek bij mijn ouderlijk huis, een goed moment om even te sog'en dus! Tickets zijn overigens €15 ps en €150,- voor de VIP tickets, en het is stijf uit verkocht met ruim 4500 man!

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik moet het nog maar zien met die jongen. Gelukkig is hij nog jong en heeft nog genoeg groeimogelijkheden. Maar misschien gaat hij wel knallen aankomend seizoen. Het lijkt me dat we dan met een aanval van Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter en een middenveld met Janssen - Eriksen - De Jong zullen gaan spelen?

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het is altijd afwachten met een nieuwe spits, maar ik denk wel dat ze hem goed hebben bekeken of hij in het systeem van de Boer past. Maar het voetbalt sowieso lekkerder als je in een team komt wat gewoon lekker draait.
    hoop ook dat Eriksen wat beslissender gaat worden, ik vond dat ie aan het einde van de competitie pas echt een beetje los kwam (met belangrijke passes bijv)
    Hopelijk gaat Frankie gewoon lekker beetje rouleren op het middenveld en voorin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina