1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Eriksen ben ik wel benieuwd naar nu met Janssen achter zich....

Verder denk ik nog steeds dat Ebicilio linksbuiten start hoor modder, in afwisseling met Boerrigter

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd neem aan dat Derk voor de breedte is gehaald .. iedereen heeft het erover dat ie snel in de basis komt te staan.
    Ebecilio heeft wel veel potentie, is 19 jaar, maar moet nog wel wat belangrijke stappen maken .. daar heeft ie wel speeltijd voor nodig
    Sulejmani gaat het seizoen van z'n leven spelen :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ze zullen sowieso veel afwisselen idd, maar ik denk dat voornamelijk Boerrigter daar zal staan. Castillion is trouwens ook weer fit, dus ik ben benieuwd of die ook weer een kans gaat krijgen. Hij traint sowieso met het eerste mee. Lukoki was trouwens razendsnel op de beelden van de training. _O_ Hij kan alleen niet afwerken. :+

4. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ajaxlife: Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Daniels, Blind, Koppers; Janssen, De Jong, Sneijder; Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio. #buiaja

aparte verzameling zo 8)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2 basisspelers van vorig jaar :eek:

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Hij wil gewoon de bankspelers/jeugdspelers ook eens testen. Sowieso hebben Eriksen en Boilesen geloof ik nog een week vakantie.

Maar waarom speelt Mats Rits niet mee? :eek:

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat contract al helemaal rond dan?
    Leuke aanval ook, zullen de verdediging wel helemaal gek spelen. 2e helft zou Verhoeven spelen, dus Stekelenburg doet niet mee. :eek:

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Blader wat terug, dan zie je dat hij al een training heeft afgewerkt ;)

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oohja natuurlijk! met die 'geweldige' goal. Ach misschien komt hij er dan straks nog wel in. ;)

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ergens een streampje?

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    staat 0-1 door Sneijder

ajaxlife: Opstelling tweede helft: Verhoeven; Anita, Daniels, Ooijer, Koppers; VDHeijden, Rits, Sneijder; Lukoki, Castillion, Boerrigter.

12. Seh

Seh Guest

Opstelling eerste helft: Mulder, D. Fernandez, Vlaar, Ramsteijn, Nelom, Mokotjo , Fer, Van Haaren, Isoufi, Cissé, Schaken
    Opstelling tweede helft: Darley, Leerdam, Ramsteijn, De Vrij, Indi, Clasie, Auasar, El Ahmadi, Biseswar, G. Fernandez, Cabral
    Tussenstand:
    0-1 Mokotjo
    0-2 Isoufi
    0-3 Schaken
    0-4 G. Fernandez (pen)

Schaken. _O_

Op Rijnmond werd net gezegd dat Been misschien Rijkaard gaat assisteren in Saudi-Arabië. :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2011
  13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

Schaken en z'n holmaatje Aousar zijn tot nu toe twee verschrikkelijke lapzwansen gebleken.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het wel, begin Been zijn uitspraken een beetje zat te worden. Zegt constant dat het aan het spelersmateriaal ligt, en dat hij niet kan investeren etc etc. Lekkere manier om je spelers te demotiveren.

15. Seh

Seh Guest

No shit. 8) In de wedstrijden die hij speelde toen ik in de Kuip was (alle thuis wedstrijden waar hij in de basis stond) heb ik hem denk ik 2x op een geslaagde passeer beweging kunnen betrappen. Hij haalde er meestal wel een corner uit tho'. Zijn beste optreden was tegen Roda JC in de beker, die prachtige penalty. _O_

16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en die Aousar dan, die faalt zelfs in jong Feyenoord keer op keer. Hij is dik, langzaam en heeft totaal geen spelinzicht.

17. Seh

Seh Guest

Ja ach, die jongens kunnen er ook niks aan doen.. Die worden gevraagd of ze bij Feyenoord willen tekenen, nadat ze bij fucking VVV hun contract hadden uitgediend.

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, gek als je het niet doe inderdaad. Al had vooral Aousar zelf moeten zeggen dat hij te slecht was. Al had die jongen een beetje zelfreflectie had hij z'n schoenen nooit uit de doos gehaald.

Gerucht over Been lijkt me onzin.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Been moet gewoon snel oprotten als trainer. Kan geen spelers motiveren, geen spelers begeleiden etc en dan wel over ze klagen. Been is een prima man voor in het bestuur o.i.d. maar niet als trainer. Heb hem van dichtbij bij NEC meegemaakt en toen vond ik het al niks.

20. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van een degradatieplaats naar Europees voetbal in een half seizoen is toch niet verkeerd, of wel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina