1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit boordevol potentie, ik denk dat AZ het wel goed heeft gedaan. Al zou ik het natuurlijk toejuichen als hij de zoveelste AZ-speler is die mislukt bij Ajax :+

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat zeg ik ook nergens, maar die 4 miljoen afgezet tegen het netto resultaat wat Ajax daarmee behaalt is gewoon prima. Het is het ene kader geplaatst binnen een ander kader.
    Overigens ga ik er nog wel vanuit dat Mounier ook gewoon verkocht wordt. Met een beetje geluk ook voor 4/5 miljoen.

Sigthorsson is overigens een zeer goede kopper en technisch gewoon zeer sterk. Met de aanvoer (voorzetten, spelhervattingen, etc) die hij krijgt van Theo Janssen en Boerrigter, Eriksen, gaat hij er echt wel 15+ inknallen dit seizoen.

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat Sigthorsson best eens een belangrijke schakel kan worden in het spel dat Ajax wil gaan spelen, althans daar zal hij zich wel in gaan ontwikkelen.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als Ajax een zekerheidje wou, hadden ze beter iets meer aan Matavz uit kunnen geven in mijn ogen.

Die Sigthorsson is mij nog nooit zo opgevallen. Als je die ene wedstrijd tegen VVV niet meetelt, heeft hij ook maar 10x gescoord in 30 wedstrijden. Als supporter hoop ik dat het gewoon weer een heerlijke flop wordt.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Ajax supporter? Zo ja dan is het een grote tegenstelling...

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Staan ze hoor

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    The fuck is Toivonen aan het doen 8).

Mertens, Wijnaldum én Strootman. Kan het nog steeds niet geloven :cool:.
    Lens trouwens getraind in boxer? Foto's gezien.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Matavz schiet elke bal die hij krijgt gelijk op doel. Dat is echt puur een eindstation en bij Ajax moet je een aanspeelpunt zijn dat veelvuldig de combinatie aangaat met zijn medespelers en die zo mogelijk diep kan sturen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Tja, het zijn tot nu toe allemaal nog maar geruchten maar ben bang dat het toch wel gaat gebeuren. Nasri gaat wel weg, Glichy zal ook weg gaan, Fabregas denk ik toch niet en dit zou dan imo ook kut zijn. Hopelijk zal Arsenal niet leeg gekocht worden, want met Wenger en zijn transfers kan je het wel vergeten dat er iets bijzonder ervoor terugkomt. :emo:

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als Van Persie prijzen wil winnen, zal die moeten vertrekken.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Maar naar welke titelkandidaat in Engeland / Spanje zou hij moeten vertrekken dan?

Barca, Real, Chelsea, Man United zitten denk ik nu net niet op hem te wachten

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Man U zou kunnen.

13. Seh

Seh Guest

:emo:
    http://www.fr12.nl/nieuws/15054--fer-peinst-over-arbitragezaak-om-transfer-mogelijk-te-maken-.html

Gaat weer een pijnlijk jaar worden.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Een arbitragezaak, dat zal sommige Feyenoorders wel wakker schudden dat van clubliefde hier geen sprake is.

15. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof helemaal niets van dit bericht _0/

Hoeft niet hoor, er zijn tegenwoordig bijna alleen nog maar broodvoetballers. En Fer is nooit een Feyenoorder geweest met z'n slome uitstraling, z'n broek op z'n knieen en z'n Ipod in om muziek te luisteren terwijl hij aan het twitteren is. Wel een aardige voetballer en hij heeft af en toe best leuke wedstrijden gespeeld.

Dit is daarentegen wel jammer maar begrijpelijk. En het scheelt weer minimaal 5 ton aan salaris per jaar:

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Niks dan respect voor Bahia, altijd zijn best gedaan en nooit lopen klagen.

17. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens! :thumbs:

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker, als ik zou mogen kiezen had ik ook Bahia gehouden. Fer, pu-lease... :emo:

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat geloof ik best, maar voetballend vind ik hem echt niet bijzonder. Weinig echte kwaliteiten anders dan bikkelen en strijden. Natuurlijk belangrijk, maar ik denk dat Feyenoord beter af is met Vlaar en De Vrij in het centrum.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wie? Freo? Foto is wel echt faal :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina