1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Wat een leegloop in Rotterdam Zuid.. :'-(

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Anderen die bijgetekend hebben zullen nu ook wel balen.

3. Seh

Seh Guest

Ja, Vlaar en de Vrij zijn vast niet blij (hé dat rijmt).

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Fijne Crew zit daar ook

:emo:

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Begrijpelijk ook. Wat voor middenvelder houden ze nog over? Meeuwis die bleef als ik het goed begrepen heb toch?

En dan heb je leerdam, van haaren, el ahmadi, bruins, en mokotjo. Maar volgens mij wilt feyenoord ook van el ahmadi en bruins af. Heel weinig kwaliteit dus!

6. Seh

Seh Guest

Dat is vast geen crew hoor, die heb gewoon de avatar ovegenomen gok ik.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Meeuwis is ook terug gestuurd. En El Ahmadi moet haast wel weg gaan. Dus je houd geen reet over. Moeten echt een nieuwe middenvelder gaan zoeken.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind meeuwis niet heel goed maar nu houd je echt geen reet meer over. Mokotjo, leerdam, bruins op het middenveld :{. En dan van Haaren als invaller!

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat hoop ik stiekem wel ja :)

Bahia groter verlies dan Fer voor Feyenoord.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij gaat Bruins ook weg, ze contract loopt af dacht ik.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke dan word het wel heel makkelijk. Mokotjo, leerdam en van haaren. Verder heb je geen middenvelders! Gaat weer een zwaar seizoen worden voor feyenoord of er moeten inversteerders komen die nog wat erbij willen halen!

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat doe jij uberhaupt op die site? :+

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag nog ib het AD: "Je kan niet zeggen dat ik geen clubman ben, want ik ga mijn twaalfde jaar hier in." :emo:

Opdonderen dan maar. Luie arrogante mongool. Lijkt nu wel dom om Meeuwis te laten gaan. Nu heb je geen enkele 'ervaren' middenvelder. Ik vrees voor een nog rampzaliger seizoen.

14. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ja inderdaad, een bankzitter die tekort voetbalkwaliteit voor Feyenoord heeft en 5 ton per jaar verdient is een groter verlies dan Fer. (voor de duidelijkheid, dit is sarcasme).

Je vergeet El Ahmadi (is er nog steeds), Clasie, Isoufi en in mindere mate Auassar. Dan kunnen ook Cabral, Biseswar en Cisse nog van het middenveld af spelen. Maar nogmaals, een spits heeft prioriteit.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Linkje klikken :)

Vind Bahia een meneer vergeleken met Fer :) Komt misschien ook omdat ie meer ervaren is en leeftijd heeft. Iemand met de mentaliteit van Fer (met z'n arbitragezaak :emo:) kan je altijd missen

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand roept op internet dat Fer dat wil doen en jij neem het voor waarheid aan? Komop joh, probeer voor jezelf te denken en zet de nodige vraagtekens bij dat bericht over een arbitragezaak.

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zegt toch genoeg dat ie zowel bij Feyenoord als bij Arsenal 1 prijs won, en de prijs bij Feyenoord wel wat mooier was.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt in het AD onder andere dat hij niet eens naar het ultieme aanbod van Feyenoord heeft gekeken omdat hij weg wil. Het zou me dus niks verbazen.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Clasie vergeten. Isoufi ken ik niet. Cabral, Biseswar zie ik niet echt op het middenveld spelen en als ze dat doen zal het helemaal een kut middenveld worden. Fernandez of cisse in de spits is toch geen probleem?

20. Seh

Seh Guest

? Hij zei toch juist dat het hem niet om het financiële plaatje gaat, maar om de sportieve vooruit gang?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina