1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag dagje vrij. Vanavond iedereen ff ophalen en dan vertrekken richting Düsseldorf want we vliegen al om 6.40. Super veel zin in. Me 1e ADO Europa trip en hopelijk niet de laatste :D

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kan het niet meer met jullie eens zijn. Poot stijf houden en de tribune op met die misselijke galbak.

Wat Wijnaldum deed vind ik nogsteeds een naaistreek maar hij dacht in ieder geval nog aan de club. Deze klootviool heeft alleen maar geld gekost.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Halfjaar geleden had ik er nog zoveel vertrouwen in.
    Ik dacht, 'het is en blijft Feyenoord. Je zult altijd de fans hebben en je zult altijd spelers hebben die er hoe dan ook wel zouden willen spelen'.

Dat gevoel is nou wel weg.

Maar gelukkig:

http://www.ad.nl/ad/nl/1443/FC-Twen...1/07/12/Twente-Fer-geen-prioriteit-meer.dhtml

:D

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Probleem is, Fer wil ook niet bijtekenen :lol:.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Op Monsterboard staan zat vacatures voor vuilnisman. Laat hem daar maar z'n geld verdienen :+

Vind het overigens wel jammer dat NERA niet "actief" mee doet aan de discussie rondom Sneijder en Manchester United. Ik zie de discussie steeds vaker voorbij komen. Nu schijnt Inter Nani weer te willen hebben in de ruil-deal.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat is waar.
    Volgens mij wordt er gewoon een vies spelletje gespeeld.
    Die Munsterman speelt het niet helemaal fer (:emo:), eerst Fer overhalen om te komen, zodat Fer niet meer bij Feyenoord wil tekenen. Dan een beetje de boot afhouden zodat de prijs weer wat omlaag kan.
    Smerig Twente.

Edit:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort gasten heb je nodig. :lol:

'Barely a week goes by when Mario Balotelli isn’t doing something newsworthy. Whether it’s accidentally breaking into a women’s prison or handing large sums of money to homeless people, the Man City man can generally be trusted to surprise everyone with his latest escapades.'

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha ik had hier toch laatst zo'n interview gepost waar die zich zelf beter vond als Messi?

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach het blijkt maar weer eens dat dergelijke spelers, zonder noemenswaardige prestaties al denken dat ze de hele wereld aan kunnen. Beetje jammer, met zo'n mentaliteit hoor je niet bij Feyenoord. Hopelijk weet Feyenoord hem snel te slijten aan een degradant in Engeland en anders mag hij zijn kunstjes vertonen op Varkenoord _0/

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel plezier iig!

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zo is Vitesse nu ook bezig. Derijck heeft een afkoopsom van 700.000 in z'n contract staan. Praten nu al met derijck en zeggen in de media dat ze die 700.000 teveel vinden. Praat dan niet me die gozer als je niet wil of kan betalen.

12. Seh

Seh Guest

Ach, hoort er allemaal een beetje bij. Als Vitesse hem echt wil betalen ze die 700,000 echt wel denk ik. ;) Wat Jopie doet is vervelend, maar is niet tegen de regels. Feyenoord moet gewoon eens wat aan zijn contracten gaan doen. Een andere limiet stellen; 2 jarig contract, openbreken of verkopen. Dan zit je nog met een jaar speling.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Wijnaldum 5 moest kosten zou Fer dat zeker niet. 2,5M is misschien iets aan de lage kant maar meer dan 3-3,5 is hij ook niet waard.

14. Seh

Seh Guest

Twente bood 8 miljoen voor beide spelers, 8-5 = 3. Al zou ik die Fer gewoon een jaar op de tribune willen zien, al is het niet zo makkelijk aangezien ik ook zo snel mogelijk die schulden weg wil hebben...

Oh trouwens;
    :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2011
  15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie geen discussie? Maar die transfer gaat er wel van komen. Vandaag is er een ontmoeting tussen Marco Branca (TD) van Inter en Sneijder, om te bespreken wat er gaat gebeuren vanuit Inter en wat de wil is van Sneijder. Hij heeft zelf in de media aangegeven niet weg te willen omdat ie z'n vrienden bij Inter en de stad niet wil verlaten, net als toen hij bij Madrid weg 'moest' (dat is nu wel iets anders gelukkig). Maar hij zei ook iedere beslissing van Inter te accepteren, ook al zou hij een vertrek pijnlijk vinden. En Inter heeft geld nodig om te kunnen investeren (dat is uitgesproken door Paolillo, onze AD), dus het lijkt me evident dat Wesley vertrekt. Ook omdat Sneijder niet echt geschikt lijkt voor het systeem dat Gasperini voor ogen heeft (3-4-:cool:.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    3-4-3? Ben benieuwd! O-)

Nani naar Inter zou ook opvallend zijn trouwens.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    [yt]AZUA8Y9G0BM[/yt]

Misschien voor de zekerheid toch maar op de lijst zetten voor de CL:+

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is het ook een geweldenaar. _O_

19. FunkXual