1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Drie centrale verdedigers en ook nog twee backs, die dan dus op het middenveld spelen. Bij Genoa speelde Gasperini vrij vlot combinatievoetbal op die manier. Maar ik vraag me echt af of zoiets bij Inter gaat werken.

Nani zie ik echt niet naar Inter gaan. Weer zo'n typische tabloidroddel die nergens op gebaseerd lijkt.

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me een aanwinst, mocht hij komen.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zeg, kom maar op!
    Hij heeft in Bergkamp iig een goede leermeester om het nog verder te schoppen. :cool:

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Klasse speler inderdaad, en nog steeds fit. Net als Cocu, die is ook nog steeds 1 van de betere als hij meetraint met Oranje _O_

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor mij nog steeds de meeste geweldige speler die ik ooit heb zien voetballen.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    JanDirkStouten Jan Dirk Stouten
    Mario Been weg bij #Feyenoord!!!

8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waar gaat hij heen dan?

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Geen idee.

Been vertrekt per direct bij Feyenoord
    13 juli 2011

Mario Been vertrekt per direct als trainer bij Feyenoord. 20 van de 23 spelers uit de spelersgroep heeft het vertrouwen opgezegd in de oefenmeester van de Rotterdamse club. Na een gesprek met technisch directeur Martin van Geel kwam Been tot de conclusie op te stappen.

Om 13.00 uur staat er een extra ingelaste persconferentie gepland in Ermelo. Daar is Feyenoord momenteel op trainingskamp.

Mario Been was de afgelopen drie jaar trainer van Feyenoord. In zijn eerste jaar in De Kuip werd hij vierde. Vorig seizoen eindigde Feyenoord op een teleurstellende tiende plaats.

Bron: TV Rijnmond

Als de geruchten kloppen dat Fer en Wijnaldum niet bij wilde tekenen vanwege Been is ie net te laat weg. En Van Geel maar beweren dat het toeval is dat hij steeds bij een nieuw dienstverband de trainer eruit gooit.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Who's next?

11. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk naar de golfbaan :D

Maar serieus, dit is natuurlijk goed nieuws. Als je constant van jonge spelers hoort dat een bepaalde trainer reden is om weg te willen bij een club moet je je conclusies trekken. Jammer dat het gebeurd nadat Wijnaldum al weg is en Fer ondertussen Feyenoord ook heeft vervloekt.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee dit is geen goed nieuws, want midden in de voorbereiding van trainer wisselen, die waarschijnlijk niet direct klaar staat, is nooit goed.
    Ik hoop eigenlijk dat vleminx? nu hoofd word, en van Gastel zijn assistent.
    Want 2 jaar gelden toen GJV weg was deed Vleminx het ook goed.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft niet bijna iedere club al een nieuwe trainer voor volgend seizoen? :emo:

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb niet al teveel verstand van het voetbal wat Inter wil gaan laten zien in het komende seizoen. Hoop ook dat de transfer er van gaat komen maar met de huidige berichten? Denk het niet. Voorzitter van Inter gaf ook al aan dat Sneijder niet te koop is en hij blijft. Was gisteren overal te vinden op sites zoals VI, Voetbalzone, Telegraaf en noem zo maar op. Vandaag lees ik dan weer dat United en Sneijder gepraat hebben maandag over hoe en wat.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Staat ook op nu.nl:
    Nou, vind maar een trainer die bij Feyenoord aan de slag wil op dit moment. Misschien wil Gullit wel terugkomen. :+

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer zeg.

17. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach waarschijnlijk gaat het zonder trainer nog beter dan met Been aan het roer.

Ik vind Been een fantastische gozert en Feyenoord jongen, maar als trainer heeft hij twee seizoenen lang een potje gemaakt van dit Feyenoord.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind Been ook beter achter de schermen bij een club.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    20 vd 23.

Dat er nog gestemd wordt over trainers, doen ze toch alleen bij amateurs en in 1963? :emo:

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als jij je jongens niet gemotiveerd krijgt, ja, wat heeft Been daar nog te zoeken? :emo: Alles maar weer op een trainer gooien, onzin. Constant lopen zeiken dat het niet loopt maar Been speelt de wedstrijden niet. Er werd zo nonchalant gevoetbald ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina