1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon Leo terughalen voor zijn laatste echte klus. ;)

Nee ff serieus, volgens mij wordt het heel lastig om een geschikte trainer te vinden die dit Feyenoord weer op de rails krijgt.

2. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eens, probleem ligt nooit alleen bij een trainer. Maar in praktijk is het dan beter om één trainer eruit te gooien dan om de gehele selectie op non-actief te zetten.

Enorm jammer dat Adriaanse naar Twente is, die zou met die jonge jongens een geweldig team kunnen bouwen. Zelfde zou voor Verbeek gelden, al die jonge gasten die nu in selectie zitten liepen met Verbeek weg.

Benieuwd wie ze ervoor zetten, misschien van Gastel in het diepe gooien of toch van Hanegem proberen te verleiden.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Knappe trainer die uit matig materiaal een veel beter resultaat weet te halen :) Maar als trainer weet je dat jij er als eerste uitgaat als resultaten tegen vallen. Zo gaat dat nou eenmaal.

4. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Been kreeg geen lijn in het spel, had vreselijke wissels en ze gingen met de week slechter spelen. Positiespel was er niet, vertrouwen was er niet en zo kan ik echt nog wel ff doorgaan over de resultaten van Been die direct op het veld te zien waren.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook, maar hij heeft sommige dingen niet echt handig aangepakt. Was het niet na Ajax dat hij in de pers zei dat Wijnaldum eens een keer zijn best moest gaan doen?

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Het risico op gezichtsverlies is voor de nieuwe trainer aan de ene kant niet erg groot, aan de andere kant weer wel. Van Hanegem zie ik dit niet doen. De enige die misschien aan de slag wil, omdat er verder niks voor hem is, is Koeman (Ronald), maar dat is een trainer die op dit moment totaal niet bij Feyenoord past.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wat de ene week super werkte, ging de week daarop hopeloos mis. Denk dat Been daar ook wel moe van is geworden.

Dat zou wel kunnen :) Neemt niet weg dat hij met het materiaal dat hij ter beschikking heeft, wel een normale prestatie heeft geleverd. Sommige uitspraken van hem zijn misschien niet zo verstandig maar dat gebeurt wel is.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Elke zwaargewicht of ervaren trainer kan je doorstrepen. Van Geel wil vast en zeker iemand die onder zijn vlag gaat opereren. Als je dan een zwaargewicht trainer aanstelt gaat dat onherroepelijk fout. Dat weet Van Geel zelf ook.

Wordt wss gewoon een onervaren trainer die niets te verliezen heeft en het niet erg vind om onder Van Geel te opereren.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ben ik het volkomen mee eens ja.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Harm van Veldhoven. :+

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ernie Brandts, die trainer van NAC van een paar seizoenen geleden. Heeft toen een prima prestatie behaald met NAC.

Maar die is nu trainer van een club in Rwanda lees ik net :+

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werd toen fuckin' derde met NAC. 8) En niemand wilde hem toen als trainer.

En hoe zit het met Leon Vlemmings? Die deed het toch wel aardig als hoofdtrainer na het vertrek van Verbeek?

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    John van de Brom was perfect geweest in mijn ogen, maar ja ook die zit al bij een nieuwe club.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dit blijf ik onzin vinden en zal ik altijd blijven bestrijden. De selectie kon zeker beter maar ook met deze selectie vond ik het afgelopen seizoen zwaar onder de maat. Met deze ploeg moet je gewoon voor plek 5-6 gaan.

En bovendien was de 10-0 al een reden om hem eruit te gooien.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Die 10 - 0 was het bewijs dat vooral de spelersgroep veel te licht was destijds. Die lieten zich slachten als makke lammetjes. Er was geen baas op het veld.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat soort uitspraken zeggen me helemaal niks. Ze zijn bij Inter het beste in oost-Indisch doof en blind zijn. Ja is dikwijls nee en andersom.

Laten we maar even afwachten, maar ik denk dat Wesley in de komende twee weken naar United trekt voor een miljoentje of 35/40.

En volgend jaar roept iedereen hoe jammer het is dat Been weg is. Zo gaat dat. Ik vind het dom dat ze uit elkaar gaan (al kan je eigenlijk niemand wat kwalijk nemen, behalve dat ze niet door de zure appel heen bijten), want ik denk dat er vrij weinig betere opties zijn dan Been en dat het weinig zin heeft om weer een nieuwe weg in te slaan.

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd ja, want als je met 8 v/d 10 spelers voor de bal staat en met z'n allen weigert om om te schakelen bij balverlies, moet je inderdaad de trainer aankijken :emo:

Plekker 1 2 3 waren voor PSV Twente en Ajax

AZ, Groningen, ADO, Utrecht troeven Feyenoord af op kwaliteit

plekken 8 9 10 (ploegen als een Roda) troeven Feyenoord af op mentaliteit.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Een willekeurige trainer met voetbalverstand is al een vooruitgang. 8)

Oja en m'n FB staat al vol :emo:. Sommige mensen zeg, bij Jol stil zijn en nu bijdehand doen :lol:

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het ontslag van Jol was een zegen voor de club. Als ik jou op FB had, had ik je dan ook gespamd hoor.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mario Been is dan ook een faalhaas, ik hoorde dat Ferrer vrij is feyenoord pak je kans.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina