1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De hele selectie van Feyenoord bestaat uit faalhazen. Ik denk dat er weinig tot geen trainers zijn die wat kunnen met die spelersgroep.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zo zou het niet moeten werken maar jij weet net zo goed als ik dat de trainer daar verantwoordelijk wordt gehouden, en dus had hij eruit gemoeten.

Als Feyenoord, ja als, een soortgelijke 1e seizoenshelft had gespeeld als de 2e hadden ze 'gewoon' top 5 gespeeld. Je hebt dus alleen gelijk wat betreft plek 1,2 en 3.

Feyenoord - Utrecht 3-1
    Utrecht - Feyenoord 0-4
    Feyenoord - AZ 0-1
    AZ - Feyenoord 2-1
    Feyenoord - Groningen 5-1
    Groningen - Feyenoord 2-0
    Feyenoord - ADO 2-1
    ADO - Feyenoord 2-2

Dus van jouw lijstje met ploegen met meer kwaliteit heeft afgelopen jaar alleen AZ het beter gedaan tegen ons. De rest deed het minder. Plek 5-6 dus.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er wel veel meer uit valt te halen.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ben ik het mee eens maar dat was wel duidelijk :+ Een minpunt vanaf het begin vond ik sowieso z'n wisselbeleid en het afvallen van spelers in het openbaar (Wijnaldum, Castaignos bv.)

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind wel leuk om te zien dat bijv. Twente nu speler van Feyenoord haalt (nog niet officieel, maargoed).. dat zijn wel eens andere tijden geweest.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is denk ik wel vaker gebeurt maar dan waren het afdankertjes :+

Ik vind het trouwens wel raar dat de spelers echt letterlijk gaan stemmen over de trainer,.. komt dat vaker voor?

Ik benijd de nieuwe trainer trouwens niet, Wijnaldum weg, Castaignos weg, Ryu Hayabusa terug naar Arsenal , Fer misschien weg ..

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    trainer weg :+:+:+

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Jan Dirk Stouten laat op Radio Rijnmond weten dat de rest van de technische staf directie en RvC verwijt dit niet goed hebben opgepakt. Men was op de hoogte van de maandenlange onvrede maar heeft het bewust op de spits laten drijven zonder te bemiddelen. Vlemmings en Lodewijks laten namens de technische staf weten dat er geen vertrouwen meer is in Eric Gudde, men denkt erover om het vertrouwen publiekelijk op te gaan zeggen.

Gaat lekker meteen =(

Edit: Tijdens de persconferentie trekt Van Geel meerdere keren z'n handen van dit gebeuren af en legt de verantwoordelijkheid volledig bij Vlaar en de spelersgroep waarbij de stemming in principe 13 tegen been 5 voor en 8 zonder mening. Gezellig, die tweespalt.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  9. Seh

Seh Guest

Zonde dat het nu pas is, misschien hadden Luc en Wijnaldum (Fer?) dan wel willen blijven... Maar goed, ik heb wel vertrouwen in Gio, Lodewijks, Vlemmings en ook Toine van de Goolberg. De trainingsarbeid wat opschroeven en gaan met die banaan. :)

:eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2011
  10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat een van de weinige trainers die wat van dit Feyenoord kan maken, Gertjan Verbeek is. Jammer genoeg voor Feyenoord is hij al als strond behandeld door hun dus zie ik hem niet terug komen.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ronald koeman.....

dat gun je niemand

12. Seh

Seh Guest

Met deze selectie wel, hij en de oudjes konden niet me elkaar overweg... Nu de oudjes in de selectie Swerts en Schaken (om te huilen trouwens..) zijn, zou hij inderdaad prima bij de groep passen. Maarja, dat is niet meer te doen. Advocaat had ook een prima trainer geweest, maar ook dat is (dit seizoen) niet mogelijk.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Geen Koeman aub... :emo:

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    van Gaal zou geweldig zijn :+

En anders gewoon JP van Gastel en van Hanegem.

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop stiekem toch op Gullit.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Koeman:D

Of anders Aad de Mos!

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    NOOOOOOoooooooooooooooooooo

offtopic: had je al meegekregen dat m'n vis dood is? :'-(

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh,.. maar jij bent toch voor Feyenoord?

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vergeten dat Been het in zijn eerste seizoen bij Feyenoord gewoon prima heeft gedaan, 4e geworden (en dus EL) en bekerfinale gehaald. Dit seizoen was het gewoon drama en dan gaan de belangrijke spelers ook nog weg. Ze hebben nog niemand gehaald toch? Of zitten er nog wat spelers in de jeugd die het gaan maken?

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    de echt talentvolle jeugdspelers waar ik een beetje bekend mee ben zijn nog B junioren. Ken de A niet echt. De B junioren is dus nog 2 seizoenen wachten oid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina