1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat voor ervaring heb je er bij met Amoah dan? de Boer zegt duidelijk dat hij ervaring zoekt voor de CL. Nu brengen Amoah en Bulykin dit toch niet?

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Amoah lijkt me niks, Bulykin is wel een type pinchhitter .. maar de boer wil ervaring voor de CL en jij oppert om te investeren in de toekomst .. vandaar mijn post :+

maargoed als ze maar gewoon een 2e spits halen, vond het vorig seizoen al zo'n onzin dat Ajax maar 1 spits had die eigenlijk niet eens meer in het systeem paste. Siem als gelegenheidsspits .. zo'n oplossing is Ajax-onwaardig

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Als we daar Marokkaanse Koos niet hebben op de tribune in Litouwen8)

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja je hebt gelijkt, als je ervaring wilt hebben voor de CL is het wellicht al zonde om die als reserve te halen. Het is allemaal gewoon erg tegenstrijdig. Misschien dat Siem zo'n rol prima kan invullen door een linie naar voren te schuiven en dan als aanspeelpunt kan fungeren. Dit is allemaal zo doemscenario denken waar waarschijnlijk onnodig veel geld in wordt gepompt..

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    omg :F:

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fer is niet belaagd door een boze fan, mooi fabeltje van de media.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat ging toch over die supporter die hem vastgreep?
    Het is ook ontkracht door weer andere media?
    Zo kunnen we dus niks meer geloven?

Supporters zijn gewoon de meest simpele zielen die er rondlopen zonder enig rationeel vermogen. Het zou me geeneens verbazen als een idioot uit Schiedam effe zo'n brief schrijft. Te triest en Feyenoord-onwaardig. Maarja dat is het nadeel als iedereen zich kan uitgeven als Feyenoord supporter.

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zoveel verhalen gelezen over het feit dat niemand hem vastgreep dan de verhalen dat iemand hem vastgreep. Het is aan iedereen om daar een mening over te vormen. Maar inderdaad het stereotype dat nu eenmaal leeft over supporters zorgt ervoor dat veel mensen meteen van het ergste uitgaan.

Het feit dat jij mij bestempel als simpele ziel zonder rationeel vermogen zegt meer over jou dan over mij. Het feit dat, mocht het waar zijn, jij iemand die spelers bedreigt als supporter bestempel zegt meer over jouw rationeel vermogen.

Het is met dit soort zaken altijd de kunst om redelijk te blijven en niet alles klakkeloos van iedereen aan te nemen :b:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Waaruit jij dus maar concludeert dat het niet waar is.
    Selectief dus.

Oja en ik wilde je absoluut niet persoonlijk aanvallen met dat betoog over supporters, maar ik vind het gros ervan gewoon nogal simpel. Uiteraard zijn er uitzonderingen.
    Ik draag Feyenoord zelf ook een warm hart toe btw. ;)

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik concludeer niets, ik probeer aan te tonen dat je met simpele stellingen het tegendeel kan bewijzen zonder dat er grond voor is. Zoiets achterlijks doet de VG ook al een paar maanden.

En ach over de gemiddelde supporter kunnen boeken vol geschreven worden, mijn ervaring is dat het heel erg meevalt met het 'simpel' zijn van de supporters. Het probleem is alleen dat de simpelste het meest in de media komen :b:

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Misschien heb je daar ook wel gelijk in, kom vrijwel nooit meer in het stadion.

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer man, ik kijk er nog steeds elke thuiswedstrijd weer naar uit _O_

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, zelfde met Marokkanen en Turken in Nederland
    maar het zijn vaak de simpele zielen die het voor de rest verpesten

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Kent iemand hier Niklas Hult. Een Zweeds toptalent die graag naar Ajax wil.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ken hem niet, maar het is een linkshalf, dus pas.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Leuk hoor al die middenvelders... Zullen we gewoon 0-10-0 spelen?

18. Seh

Seh Guest

Sturen die mensen iedereen die van baan wil wisselen een rouwkaart met eigennaam? Drukke hobby.

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, hoezo?

20. Seh

Seh Guest

Het is toch goddomme van de zotte man. Alsof dit je club helpt. Fer wil gewoon hoger op, misschien meer verdienen, misschien wel Champions League spelen en zichzelf in de kijker spelen. Dat kan bij Fc Twente en jammer genoeg op dit moment niet bij Feyenoord.

Maar misschien is het wel een Tukker of gewoon een grappenmaker. Niemand weet wie het gedaan heeft dus misschien is het wat voorbarig om het meteen, al is het voor de hand liggend, het aan te wijzen als een daad van een Feyenoorder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina