1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    :lol:

2. Seh

Seh Guest

You made my day dakar, really.

3. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen er niet meer omheen:

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax mag z'n handjes dichtknijpen als ze 7 miljoen krijgen voor Stekel. Er zijn ook helemaal geen concurrenten om de prijs op te drijven. Lijkt me duidelijk dat die 4-5 miljoen van Roma ook een openingsbod is en zij het ook lekker hard zullen spelen. Ik denk dat het uiteindelijk op 6/6,5 uit zal komen. Best een aardig bedrag voor een keeper van 29 met een contract voor nog maar een jaar.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    6M is inderdaad wel een goed bod.

Siem de Jong heeft overigens bijgetekend.

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat 8 mil er nog wel in zit hoor. Alsof je dat niet mag vragen voor een speler met een eenjarig contract. Minimaal voor een goede speler is dan 6 ofzo maar lager dan dat wordt het nou ook weer niet.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook meer mijn persoonlijke voorkeur dat ik hem liever naar Engeland zie gaan. Volg de PL nou eenmaal meer dan de Serie A

En ik heb steeds het beeld van een bij Juventus wegkwijnende Vd Sar op mn netvlies

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Een vaak goed geinformeerde bron meldt op Ajax Netwerk dat het om 8,5 miljoen ex bonussen gaat.....Dat vind ik echt moeilijk te geloven....:x

10. Seh

Seh Guest

Haha.

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  12. Seh

Seh Guest

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe oud was de selectie van Feyenoord gemiddeld afgelopen jaar? En hoe oud was die van Ajax?

Ik hoorde die van geel net weer op Radio 1 miepen over zn jonge spelersgroep maar ben benieuwd of ze wel echt zo heel jong zijn vergeleken met andere clubs

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die van Ajax was in ieder geval jonger.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    jij vergelijkt Messi met Stekelenburg? Stekelenburg mag nog niet eens de ballen van Messi tegenhouden..

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Van Geel en de rest een keer kappen over dat jonge team enz.

Ik ben sowieso klaar met ieder excuus dat ze willen gaan oplepelen dit seizoen na de stemming van vorige week. Week in, week uit aankloten om vervolgens even de trainer weg te stemmen.

Was het maar vast 5 augustus :D

Maar eerst live Veendam uit en de 31ste naar De Kuip voor Van Nistelrooij en co.

17. Seh

Seh Guest

En vasthouden?

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat de redenatie dat je iedereen met een 1-jarig contract voor niets moet laten gaan nergens opslaat.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hij zei toch voor minder, niet voor niets.
    En dat is gewoon waar. Iemand met een 1-jarig contract is goedkoper dan iemand met een 5-jarig contract.

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    5 Miljoen is niet niks, hele hoop geld. Je vergelijking sloeg gewoon nergens op, aangezien Messi niet weg wilt bij Barca en daarom de situatie dat ie nog een contract van maar 1 jaar heeft niet zal voorkomen voorlopig (mischien als ie 35 is ofzo).

Stel dat het wel zo zou zijn dat Messi weg wilt bij Barcalona en hij heeft nog maar een contract van 1jaar, zal zijn waarde ook veel lager zijn als nu.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina