1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat het altijd minder zal zijn heb ik hier zelf al vermeld, maar er is een verschil tussen minder en veel te laag gaan zitten.

2. Seh

Seh Guest

Jij bent de enige die dat ter spraken brengt. Je hebt in mijn beleving gewoon geen flauw benul van hoe de markt en het voetbal werkt als je denkt dat ze maar even 10 miljoen moeten betalen voor een keeper die zoals het er nu naar uitziet niet gaat verlengen, tegen de 30 aan zit en rookt.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Maar neuer is 25, had een 1 jarig contract en kostte 20 miljoen....neuer schat ik niet zo veel hoger in dan stekelenburg....die een prima wk achter de rug heeft.....

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb ik 10 miljoen gezegd? Ik ben het met Nera eens dat 6M een prima bod is. Ga me geen woorden in de mond leggen.

5. Seh

Seh Guest

Ach, dat was maar een willekeurig getalletje. Had er ook 20 neer kunnen zetten.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik vind 6M goed genoeg en heb 10 of 20 niet genoemd, dus je betoog is lekker overtuigend.

7. Seh

Seh Guest

Jij bent de enige die dat ter spraken brengt. Je hebt in mijn beleving gewoon geen flauw benul van hoe de markt en het voetbal werkt als je denkt dat ze maar even 6 miljoen moeten betalen voor een keeper die zoals het er nu naar uitziet niet gaat verlengen, tegen de 30 aan zit en rookt.

Zo goed? Een 4 miljoen vind ik een redelijk bod voor de omstandigheden die ik net opnoem.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, je vindt 6M dus al te veel. :lol:

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen is Stekelenburg ook minstens zo goed als Neuer. Hij heeft meer ervaring (staat al vanaf 2008 bij het een na beste land ter wereld onder de lat ;)) en heeft inderdaad een prima WK achter de rug. Waarom wordt er voor zo'n keeper dan 20 miljoen betaald terwijl Stekelenburg misschien voor 6 miljoen weggaat. Het lijkt wel alsof ze in NL nooit hoge bedragen kunnen krijgen.

10. Seh

Seh Guest

Om te vragen niet, om als eerste bod te bieden wel. Je hebt ook nog zoiets als onderhandelingen. ;)

11. Seh

Seh Guest

Waarom zou een AS Roma 15 miljoen bieden op een speler van Ajax met een 1 jarig contract terwijl ze er met een bedrag van onder de 10 miljoen ook mee weg kunnen komen? Ze hebben alles voor, een betere competitie, meer salaris en een mooi toekomst plan met die rijke stinkert.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Probleem met Steek is dat hij in de eredivisie speelt. En in europees clubverband heeft hij niet zoveel laten zien als een Neuer. Ook is hij de laatste 3 jaar echt constant.

Neuer is en jonger en gaat van een concurrent in duitsland naar de grootste club in duitsland. Waar veel meer geld in rond gaat.

Overigens vind ik een 6 miljoen een schijntje voor iemand met zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij minimaal 8-10 moet opbrengen......

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, meer in het algemeen. Dat Roma dat niet biedt is vanzelfsprekend en zou ook belachelijk zijn om 20 miljoen voor een keeper te betalen. Maar waarom zou Bayern dat wel doen? ;)

Dat is wel waar, Schalke speelt natuurlijk ook meestal wel CL. Hoop ook echt dat Stekelenburg weggaat (en anders bijtekent) maar dan inderdaad wel voor 8-10 miljoen. :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    6m is goed, maar 4 vind ik echt te weinig.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Omdat Bayern de nummer 1 is in duitsland. Grote club, ontzettend veel geld. Neuer is keeper van het duitse elftal en een uitzonderlijk talent. En hij komt van een team dat altijd meestrijd om de europese tickets....

16. Seh

Seh Guest

1. Omdat het een binnelandse transfer is, zie Engeland. Waar binnenlandse transfers altijd heel hoog zijn.
    2. Als ze een jaar wachten komt er misschien een andere club om de hoek
    3. Schalke kan misschien wel heel ver gaan in het bieden van een salaris, iets wat Ajax niet kan tegenover Roma
    4. Neuer wilde volgens mij niet perse weg (weet dit niet zeker), terwijl Steek duidelijk aangeeft graag naar Roma te willen.
    5. Misschien is het buitenland minder onder de indruk van Steek dan wij van hem, dat terwijl dat bij Neuer misschien wel andersom is.

Genoeg punten? :p

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik was al om, maar vooruit dan. ;)
    Dat die binnenlandse transfers zo hoog in Engeland heeft natuurlijk ook alles te maken met die 6+5 regel die er ergens de komende jaren gaat komen (zoals in Rusland), maar is daar in Duitsland ook sprake van?

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Neuer wilde wel graag weg. En idd buitenland was erg tevreden over hem. Kon zelfs naar Man u. Maar hij wilde naar Bayern.

Maar na de cl wedstrijd tussen Man u en schalke was Fergie iets minder onder de indruk en besloot toen vol voor de Gea te gaan......

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    WTF heeft ADO Jaap van Duijn gekocht? 8)
    Wist ik geen eens :lol:

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina