1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vertonghen blijft gewoon:cool:.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja wtf? Vertonghen gaat nergens heen.

3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoorde ik ook bij Sneijder en Zlatan. Als die gaat gaat die in iedergeval voor de hoofdprijs 20 miljoen ofzo.

In de Eredivisie loopt in iedergeval geen waardige opvolger voor Vertonghen rond.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Ik herinner me nog al te goed die schijnvertoning bij Sneijder. Gingen ze verdomme voor camera's nog een fles champagne openen om te proosten dat hij nog een seizoen bij Ajax zou blijven.

Ajax moet een deadline stellen voor potentiële kopers. Het vertrek van Steek is op te vangen door Vermeer eerste doelman te maken (en desnoods een goede tweede keeper te halen om hem zo scherp te houden). Vertonghen is een enorm probleem als die weggaat.

5. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik herinner het me ook nog al te goed|:- Ja, zou echt een groot probleem worden als die vertrekt. Ik ken namelijk echt helemaal geen haalbare vervangers en jeugd door laten stromen is geen optie.

Zou geweldig zijn als we dit team bij elkaar kunnen houden, op mischien stekelenburg na. Dan heb je kwalitatief de sterkste selectie.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Douglas en Vlaar zijn de enige verdedigers die ik zo kan opnoemen in de Eredivisie. Alleen is Douglas niet geschikt voor de positie van Vertonghen en tevens een ongeleid projectiel. Vlaar komt natuurlijk sowieso nooit.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel hoor: Boilesen.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt. Alleen moet de zich nog wel gaan bewijzen en kan je niet van verwachten dat hij er nu al staat. Zeker met het vertrek van de steek heb je leiding nodig achterin. Als en de steek en jantje weg gaan heeft Ajax een groot probleem....

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Reactie op het forum van Fullham.

Zou fantastisch zijn als hij morgen gepresenteerd word! _O_

Verder schijnt Fortuna bezig te zijn met Stijn Huysegems. Zou dit nog een meerwaarde kunnen zijn in de Jupiler League? Komt bij Racing Genk niet echt veel meer aan spelen toe.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie hem toch liever ontwikkelen als linksback. Om op zo'n jonge leeftijd zo voor de leeuwen te worden gegooid in zo'n cruciale periode, en zeer goed te spelen...

Ik denk het wel. Vond hem altijd een zeer verdienstelijke Eredivisiespeler voor de middenmoot. Bij onze grote vrienden uit Rotterdam is hij natuurlijk genadeloos geflopt en het beste is er ook al af bij hem, maar voor een club als Fortuna zou hij een hele goede aanwinst zijn denk ik.

Speelt Ricksen trouwens daar nog bij jullie?

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja vooral omdat Huysegems de laatste paar jaar eigenlijk weinig heeft gepresteerd, vraag ik me af of het een verstandige keuze is.

Ricksen speelt inderdaad nog bij ons.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mij lijkt het een goede speler voor Fortuna. Ben wel altijd bang dat zoiets niks is en je dan met hoog salaris zit opgezadeld. Zo hadden wij dat in het jaar dat we degradeerden. Hoogendorp, knopper, cornelisse. Allemaal dure spelers die bijna niks meer toevoegde maar waardoor we onder andere bijna failliet door waren!

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aan de andere kant kun je ook niet zeggen dat je weg wil. Dan kotst iedereen je uit. Vanuit de speler gezien is het vrij logisch, maar uit ons punt en vanuit de club is het natuurlijk heel anders.

Denk dat hij zelfs in de eredivisie niet misplaatst zou zijn.

14. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op termijn, Die jongen moet eerst Fysiek stappen gaan maken voordat hij CV wordt. Die kun je absoluut niet voor de leeuwen gooien nu, daarnaast doet hij het uitstekend op de LB positie dus lekker laten staan.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar is Boilesen er klaar voor. Die gozer ontwikkelt zich zo snel. Geweldige speler. Vertonghen móet dus gewoon dit jaar nog even blijven.

En ik zou hem niet op de back laten de hele tijd. De kwaliteiten die hij heeft zijn zo zeldzaam op de CV dat je hem gewoon centraal moet zetten. Daar heb je een veel belangrijkere rol in het positiespel en de opbouw. Back is toch minder belangrijk en 9 vd 10 keer heb je geen directe tegenstander.

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het er wel mee eens, dat Ajax gewoon een deadline moet stellen. Altijd op de laatste momenten komt alles ineens in beweging en dan ben je de lul als Ajax zijnde.

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar het probleem is dat die clubs lak hebben aan de deadline en gaan dan een gigantisch bedrag bieden na de deadline en dan gaat Ajax het alsnog accepteren.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een deadline stellen zou contractbreuk zijn aangezien hij een afkoopsom in zijn contract heeft. Wordt die betaald, moet je hem sowieso laten gaan.

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat afkoopsom is meer dan 20 miljoen, dus je moet hem gewoon niet laten gaan voor minder dan dat.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bulykin waarschijnlijk niet naar Ajax. Godzijdank.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina