1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben er ook niet weg van. Het is een leuk truukje en veel meer zie ik er niet in.

2. Seh

Seh Guest

Ben benieuwd hoe Vermeer het gaat doen.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat hij letterlijk te kort komt. Hoop dat hij in ieder geval meer rust uit zal stralen, dan heb ik er vrede mee dat hij in ieder geval een half jaar de kans krijgt.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, Stekelenburg was bijna 2m en heerste ook niet in de 16 dus zoveel hoeft lengte niet te zeggen. Heb het volste vertrouwen in hem.

Edit: Forrester meldt op zijn Twitter dat zijn komst naar Ajax bijna rond is. Wel grappig, weer eens een Engelsman.

Laatst bewerkt: 29 jul 2011
  5. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is nou al de zoveelste keer ik weet het maar heeft iemand een stream van Middlesbrough - PSV ?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, hij doet het erg goed ja.. Stiekem hoop ik nog op een plek in de selectie voor hem. Mits een andere spits/rechtsbuiten wordt gehaald natuurlijk.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha dit is nu zelfs z'n twitter-avatar

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Welke Engelse spelers hebben nog meer bij Ajax gespeeld dan? Kan me er zo snel niet 1 herinerren, net als Italianen...

9. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Paar jaar geleden toch eentje :confused: nu ben ik er ook benieuwd naar of was dat een Amerikaan ?

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je bedoeld O'brien?

Das een Amerikaan. Leuke voetballer was dat.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jaa John O'Brien. Topgozer. Alleen jammer dat hij meer op een brancard lag dan hij op het veld stond.

12. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ja die bedoel ik, dankje was idd een erg leuke voetballer bij Ajax.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol wut , Go Ahead wint even 3-1 van Mallorca (tuurlijk oefenduel maar toch).

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet alleen bij Ajax. Heb er weinig in de ere divisie zien spelen.

NEC had er deze week nog 1-0 van verloren.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zul je zien dat hij bij PSV wel in het systeem past en goed uit de verf komt.

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant is het fijn dat hij weg kan voor een miljoen of 4. Aan de andere kant is het gewoon niet slim om hem aan PSV te verkopen, blijft een levensgevaarlijke spits. Ajax die z'n topscoorder van het vorige seizoen aan de concurrent verkoopt .. moet niet gekker worden 8)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand wil die pipo, dus laat hem maar lekker daar heen gaan. Boeiend, zoals ik het nu zie, is Ajax er beter op geworden met de komst van Sigthorsson ipv El Hamdaoui dus ik zeg: altijd uitgaan van eigen kracht. Angst is geen goede raadgever in ieder geval.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Elhamdoekoe gaat in Eindhoven gewoon laten zien dat die de man is. Gaat daar echt wel de grote ster worden. Puur ooo omdat die lafbek van een Rutten gewoon over zich heen laat lopen en het systeem op die werkweigeraar gaat aanpassen.

Het is een goeie voetballer, alleen een kutmentaliteit en past gewoon niet bij Ajax in het systeem. Grootste fout ooit om hem te halen. Maar ja het bestuur liet zich onder druk zetten door Martin drol met z'n flirts met fulham...

En nee ik stond toen niet te juichen dat hij zou komen.... Had liever Dembele gezien...

Laatst bewerkt: 30 jul 2011
  20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    het ging pas mis met Hamdaoui en Ajax toen de Boer kwam met een systeem waar hij niet echt lekker inpaste. Daarvoor deed hij het onder Jol in het veld prima.

ik zie hem liever naar het buitenland vertrekken. Bij psv is een salarisplafond van 1 miljoen en denk dat ie nu wel paar ton hoger zit. Misschien kunnen ze hem de duurste Philips tv geven :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina