1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zit er gewoon een 16 jarig ventje bij Vitesse die doet alsof hij FIFA Manager Mode aan het spelen is ofzo? 8)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jordania ja. :+ Die wil alles met dikke winst verkopen zodat ie er nog wat aan overhoudt als hij er straks vandoor gaat.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben wel fan van de speler Platje, lekker opportunistsch vanuit alle hoeken en standen schieten wat vaak de mooiste goals oplevert.

Heb hem zelfs in mijn 'coach van het jaar' team staan, moet toch op een paar verrassingen gokken!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/134759_van-der-sar-functie-keeperstrainer-voor-de-hand-liggend

Make it happen!

Nu alleen Marc Overmars erbij als voetballer met verstand van zaken en Jari er bij gewoon omdat het Jari is en we kunnen de hele wereld weer aan !:+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Als jullie zo doorgaan zitten er alleen maar ex-voetballers in de TC 8)

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat is toch wat Johan zou willen? :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Het is wel een beetje overdreven hoor 8).

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien wel , maar ik word er gewoon vrolijk van om al die oude helden in trainingspak rond te zien lopen bij Ajax :+

En zeg nou zelf, als je je jeugdopleiding weer groot wilt maken is er toch niets beters dan zulke idolen rond hebben lopen?

Van wie kan je als getalenteerde keeper nou meer leren over topvoetbal dan van onze record international?

En als je nou als jonge spits nou mag kiezen tussen 2 clubs waarbij je bij de ene club getraind gaat worden door Dennis Bergkamp,.. dan is de keuze toch snel gemaakt :D

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook een beetje ver gaan eerlijk gezegd. Als keeperstrainer opzich niet zoveel problemen mee, maar jeugdtrainer is toch een ander verhaal. Is niet alsof iedereen dat zomaar even kan.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jeugdtrainer is misschien een vak apart, maar als je nou Vermeer als voorbeeld neemt. Die zou toch enorm veel kunnen leren van 1 of 2 keer in de week een middagje met Vd Sar trainen en praten over hun vak?

Juist dat kleine beetje wat nodig is om van goede voetballer naar echte topper te gaan kun je volgens mij leren van mensen die zelf echt aan de top hebben gespeeld

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik doel dan ook niet specifiek op van der Sar. Die zal dagelijks bezig zijn met voetbal dus dan komt dat goed uit. Maar een technisch directeur zal vrijwel nooit met een bal aan zijn voet staan.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Overmars blijft zitten waar hij zit! :cool:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar dan zitten er iig mensen die wel verstand van voetbal hebben ;)

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff :emo:
    Dan krijg je dus een stadion waar geen enkele ruimte is voor kritiek, precies zoals Gudde het wil. Deze man moet zo snel mogelijk oprotten, hij liegt alles bij elkaar. Net als die stadionverboden, er is dus geen enkel geweld naar de stewards gebruikt bij het terughalen van dat spandoek. Plaatje is imo zeer toepasselijk, FeyeNoord-Korea.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mag je trouwens een camera meenemen de ArenA in? Doe ik eigenlijk nooit als ik naar een wedstrijd ga, maar weet eigenlijk ook niet of daar regels voor zijn.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een normaal digitaal cameraatje is, geen probleem.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Verstand van voetbal is heel wat anders als een capable directeur zijn, waar je meer zaken doet dan direct met voetbal te maken hebt.

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Overmars is toch vrij capabel als je ziet hoe hij het bij GAE doet.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik noem toch nergens Overmars 8)
    Lekker suggestief bezig zijn jullie.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat om deze:

Dat snap ik, maar wat ik nu vaak het idee krijg is dat ze totaal niks van voetbal afweten en dat lijkt mij toch ook een vereiste?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina