1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hij heeft een hekel aan Twente, dus daarom vindt hij het nice. =(

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Arsenal en BM is het een verloren zaak, andere 3 zullen met heel veel geluk misschien nog een beetje spannend worden

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem gewoon aan dat je Nederland bent als we in Europa moeten voetballen.

4. Seh

Seh Guest

Enige kans zie ik tegen Benfica, maar ook die zijn te goed gok ik. =(

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Spannende wedstrijden zijn altijd leuker om naar te kijken. Ik was ook blij dat PSV Benfica en Lille trof in de EL vorig jaar, waren twee goede tegenstanders. Jammer genoeg verloren we (door Isaksson) van Benfica. We wonnen wel met veel geluk van Lille, maarja 8).

Daarnaast geef ik inderdaad ook niet al te veel om Twente, dus voor mij is zo'n wedstrijd alleen een spannende wedstrijd en ben ik neutraal kijker.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geweldig om al die oude bazen weer eens samen te zien. Toen Ajax '95 opkwam zat ik gewoon met betraande ogen. Zoveel nostalgie. De avond zelf was ook leuk, alleen was het soms te geforceerd. Dat rondje met de CL en het We are the champions vond ik enorm misplaatst en overdreven. Volgens mij was Patje ook de enige die zich weer 18 voelde :+

Maar een prachtig afscheid voor onze held :thumbs:

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het was zeker een mooi afscheid, m'n handen stuk geklapt :)
    Het leukste voetbal om naar de te kijken was eigenlijk dat van de D1, echt genoten van die jonge gasten :thumbs: Die mannetjes wilden echt niet van elkaar verliezen.
    Verder mooie dingen .. helaas vond een groep kansloosheid (uit de hoek vak 410/fside) het nodig om spelers die bij Feyenoord hebben gespeeld in het verleden gewoon uit te fluiten bij de opstelling en als ze de bal hadden. Zelfs bij vdBrom werd er gefloten :F:
    Maar dat mocht de pret allemaal niet drukken :thumbs:

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal eens. Die rukkers van 410 neem ik sowieso niet serieus. Triest volk. Leuk voor de sfeer, dat wel, maar daar is alles mee gezegd.

Die aanvoerder van de D1 was echt fantastisch trouwens :D Net als die 10 van United die twee keer scoorde. Gibblin ofzo. Die naam ga ik maar eens onthouden :+

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Twente gaat er dan uit lijkt me, wordt cashen voor Ajax dus.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja leuke voetballer idd, heb hem ff opgezocht: Callum Gribbin. Mooi hoe hij ook 2x juichte na z'n goals.
    Die 'Puyol' bij Ajax centraal achterin deed het ook wel leuk (Ramiz Zerrouki)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat was de aanvoerder. Nu al een baas en een echte leider. Zat te genieten met volle teugen van die dwergen :cool:

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit ... x10.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas heb ik deze moeten missen. Wilde op P2 parkeren, maar die was ineens afgesloten. Toen was het een paar rondjes rijden om uiteindelijk onder de ArenA te kunnen parkeren (dacht die zal wel vol zijn). Was uiteindelijk gelijk geworden toch? Kwam net binnen toen ze het ere rondje maakten. Is Joe niet de keeper bij de D1 van ManU?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Als je Boerrigter gisteren zag spelen snap je toch echt niet waarom de Boer stteeds voor Ebecilio kiest.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond Boerrigter mij idd positief verrassen.

Was Eriksen trouwens geblesseerd? Zat wel bij de reserves maar heb hem niet gezien.

Iemand anders trouwens geïrriteerd aan de stadionspeaker? De wissels klopte gewoon iedere keer niet :emo: Boerrigter was zogenaamd gewisseld en later scoort hij een goal :)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    De Boer was vast bang geworden na dit bericht:
    :+

Ik vraag me alleen nog steeds af waar Jari was. Iemand enig idee? :eek:

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jari had een wedstrijd schijnt.

Eriksen, Boilesen en Sightorsson werden gespaard voor zondag.

Hoop inderdaad dat Boerrigter zondag in de basis staat, is natuurlijk een tijd geblesseerd geweest en daardoor stond Ebicilio steeds in de basis, denk dat daar serieus snel verandering in komt!

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is die wedstrijd van Ajax 95 - Oranje 98 helemaal nergens uitgezonden eigenlijk? Had daar graag wat mee van gezien dan alleen die shots.. Geen Eredivisie Live?

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Jawel. Op een of ander Arabisch kanaal. :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina