1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    10 miljoen bij Inter? Dat geloof ik niet. Denk eerder rond de 5 miljoen. Maar die salariseisen van hem bij Man U zijn echt belachelijk zeg. 13 miljoen per jaar?! Wat denkt de man wel niet.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik geloof dat wel, verdiende Ibra ook niet gruwelijk veel geld daar?

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sneijder verdient momenteel 10 miljoen per jaar volgens mij hoor. Zlatan zit dacht ik op 11m.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen hij daar kwam zat hij misschien op 6/7 miljoen en daarna kreeg hij een beter contract en toen ging hij volgens mij naar 8/10 miljoen. 13 miljoen is natuurlijk schandalig veel geld, maar hij kan het vragen en gaat het waarschijnlijk nog krijgen ook. Hoop gewoon dat ManU hem dan niet meer hoeft. Wat een arrogant mannetje is het, past totaal niet bij ManU.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me van een jaar geleden herinneren dat Nigel de Jong de best betaalde Nederlandse voetballer was met iets van 10 miljoen. Sneijder zat daar niet eens bij in de buurt. Misschien dat hij nu een nieuw verbeterd contract heeft inderdaad. Maar had geen idee dat de salarissen zo hoog lagen bij Inter.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kan natuurlijk ook onderhandelingstactiek zijn. Beginnen op 13 miljoen, vervolgens zakken naar 10 miljoen ofzo, maar wel andere eisen ingewilligd zien worden: aanvoerder zijn, rugnummer 10 krijgen, basisplek krijgen. Dat soort rare eisen. :+

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh zag net in de krant staan dat Sneijder de een na beste was bij Inter (na Eto'o) En dat hij 15miljoen bruto krijgt. Per week krijgt hij iets van 285k.
    ManU staat juist bekend om niet super hoge salarissen, vorig jaar hebben ze alleen Rooney zo'n 'megacontract' gegeven omdat hij anders weg wilde. Nu zou het betekenen dat Sneijder in een klap meer gaat verdienen dan Rooney. 8)

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is toch ongeveer halve euro per seconde 8)
    tikt wel aan. Dat je na 20 seconde kan zeggen o, weer 10 euro rijker. Daar moet een 16 jarige vakkenvuller 3 uur voor werken.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Elke week een Ferrari..

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    "Slapend geld verdienen" krijgt dan een hele andere dimensie.

Edit:

Samir Nasri heeft een persoonlijk akkoord met ManCity bereikt. Hij gaat een slordige 11 miljoen per jaar verdienen. Als je dit zo leest onderhandelt Sneijder met de verkeerde club uit Manchester. :+

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon schandalig. Het is geen eens werken te noemen. Moeten ze echt iets aan gaan veranderen...

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja. Ik was straalbezopen :F:

Gaat niet gebeuren. Ten eerste zie ik Maicon niet vertrekken en ten tweede is Jonathan een dezer dagen definitief binnen. Een rechtsback.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is hij sowieso niet veels te licht voor Inter? (v/d Wiel)

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die klaploper is al te licht voor Ajax, dus dat lijkt me duidelijk ja. Hoe sneller hij opbokt, hoe beter.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: Je gaat me niet vertellen dat PSV zónder die lening ook al hun transferinkomsten gelijk weer hadden uitgegeven. Dan is er dus wel een verband tussen beiden en moet je niet gaan doen alsof het pertinente onzin is.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Had ik hier laatst niet een discussie over?
    Toen stond niemand mij bij, en nu een Ling het zegt opeens wel.

Oja, en waarom staat er altijd La Ling? Zijn voornaam is Tscheu La en z'n achternaam La.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik het had gelezen had ik je bijgestaan hoor Tyrant!:+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me alleen een hoop slap gelul over de lening zelf herinneren van oa Kaasstengel. Dat werd me te financieel dus heb ik me niet echt in gemengd.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas zullen we daar nooit achter komen. Zal pure speculatie blijven.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Geld van de overheid wordt gebruikt voor de schulden. Geld van de transfers voor de transfers, dat is toch zo? Het is zo dat wanneer ze geen lening hadden kunnen regelen ze het geld van de transfers voor de schulden hadden 'moeten' gebruiken. Hij zegt dus ook niet dat hij zonder die lening ook het geld van de transfers ook zou hebben uitgegeven aan transfers?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina