1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Engelse Aanvaller Harry Forrester traint mee met Jong Ajax, hij is 2 weken op stage.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is trouwens een aanvallende middenvelder. Nog een dus. Als het zo doorgaat kan Ajax een heel elftal met alleen middenvelders maken. 8)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Had gelezen dat het een AM/Winger was.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    En ze houden ook nog een 21-jarige Zweed in de gaten, ook een middenvelder. :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Die Forrester schjint toch een reuze talent te zijn?

In PES2011 is ie ook mega goed! :p

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Hij werd door Aston Villa uitgeleend aan een of andere tweede/derde-divisieclub, dus een reuzetalent zal het niet zijn. Maar vast wel een goede speler.

Edit: Ohnee, het was een club uit de Schotse Premier League, maar dat is wel te vergelijken met tweede/derde divisie. :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Villa zat natuurlijk al erg goed in de spelers, vandaar ;)
    Was het niet o.a. Celtic?

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ado Den Haag verliest met 1-2 van Larnaca, waar Fortuna Sittard 2-2 tegen speelde. Mogen wij nu Europa in?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ajax won nipt van FC Emmen, wil je nu Champions League gaan spelen? :+

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zou niet verkeerd zijn, champions league liedje voor de wedstrijd in het stadion!:+

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool heeft er een keeper bij (ondergaat als het goed is morgen de medische keuring, dus dit is nog niet 100% zeker) : Doniéber Alexander Marangon (Doni) van AS Roma

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Roma nu wel aan Stekelenburg gaat lopen trekken.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja joh droeftoeter. Loopt al een tijd naast zn schoenen.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wordt hij 2e keeper achter Reina dan? Reina heeft het namelijk goed gedaan de laatste jaren.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :lol: Serieus Aston Villa, voor £25 miljoen mogen jullie hem houden.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Maar hij is Engels!

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

Gregory van der Wiel (23 ) is maandag aan het nieuwe seizoen begonnen. Samen met Nicolai Boilesen, Christian Eriksen en Kolbeinn Sigthórsson sloot de rechtsback van Ajax en Oranje weer bij de groep aan. De afgelopen twee maanden zag hij de halve wereld. Deze week is de globetrotter opnieuw van huis tijdens het trainingskamp van Ajax in het zuiden van Duitsland.

Als er iemand weet wat het is om in een vliegtuig te zitten is het Gregory van der Wiel wel. Kort na het kampioenschap vloog hij in drie weken tijd naar Amerika, Brazilië en Uruguay. De oefentrips met Ajax (Washington DC en Portland) en Oranje (Zuid-Amerika) bleken slechts een voorbode van de wereldreis die hij tijdens zijn vakantie ging maken. In vergelijking met de vele etmalen boven de wolken, leek de eerste reis van het nieuwe seizoen (Amsterdam - Nürnberg) op voorhand een peulenschil voor Van der Wiel. Toch was de 660 kilometer grappig genoeg de minst voorspoedige reis van de afgelopen maanden. ,,Dit was de slechtste vlucht van allemaal. Door de vertraging en turbulentie verliep het niet helemaal voorspoedig.”

De vakantie heeft Van der Wiel zichtbaar goed gedaan. De vier vrije weken brachten hem via Curaçao in Miami en Las Vegas. Vervolgens werden de bounty stranden van de Bahamas en Bali aangedaan. Een betere manier om te ontspannen was er niet voor de 24-voudig international. ,,Ik vind het mooi om wat van de wereld te zien”, zegt de verdediger na afloop van de eerste training op Duitse bodem. ,,Het is niets voor mij om maar op één plek te zitten. Gelukkig kreeg ik afgelopen maand de kans om heerlijk te ontspannen op een paar prachtige plekken.”

Het doel voor het nieuwe seizoen is dan ook simpel: opnieuw kampioen worden.

Van der Wiel doet zijn verhaal exact een jaar na de verloren WK-finale tegen Spanje. De rechtervleugelverdediger is er op zijn eerste werkdag in het seizoen 2011-2012 meerdere keren aan herinnerd. ,,Het jaar is voorbij gevlogen. Ik heb vandaag wel een paar keer teruggedacht aan het WK. Het waren mooie weken, maar uiteindelijk ook teleurstellend vanwege de verloren finale. Toch zijn nu een jaar later toch ook veel mooie herinneringen blijven hangen.”

Twaalf maanden na de eindstrijd in Zuid-Afrika werkte de verdediger zijn eerste oefensessie met Ajax af. Op de velden van SG Quelle Fürth deed hij een deel met de groepstraining mee. Daarna werkte hij met Nicolai Boilesen, Christian Eriksen, Eyong Enoh en Kolbeinn Sigthórsson een speciaal parcours met conditietrainer René Wormhoudt af. Van der Wiel doorstond de oefeningen met gemak. ,,Tijdens mijn vakantie heb ik ook voor mezelf getraind. Ik heb geregeld gelopen en stabiliteitsoefeningen gedaan. Ik wilde niet helemaal in het diepe vallen. Nu kan ik weer lekker fit bij de groep aansluiten.”

In alles straalt Van der Wiel uit dat hij zin heeft in het nieuwe seizoen. ,,Die vier weken vrij hebben me goed gedaan. Het was top dat de trainer me de rust heeft gegund die ik na een lang seizoen (en naweeën van het WK, red.) nodig had. Ik vond het ook echt leuk om de boys vanochtend weer op de club te zien. Even lekker praten met elkaar en uitkijken naar het nieuwe seizoen. Met de nieuwe aankopen zijn we er ten opzichte van het kampioensjaar een stuk op vooruit gegaan. We zijn er als team sterker op geworden. Bovendien beginnen nu al vanaf de voorbereiding met Frank de Boer. Hij gaat ons alleen nog maar beter maken. Het doel voor het nieuwe seizoen is dan ook simpel: opnieuw kampioen worden.”

Tekst: Ajax.nl/ Daan Germans
    Foto’s: Ajax.nl/ Louis van de Vuurst

Van der Wiel vloog tijdens zijn vakantie de halve wereld over.

Exact een jaar geleden speelde Van der Wiel de WK-finale.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ook dat het dit seizoen een beetje beter gaat. Hij had ook wel even een echte vakantie verdiend, volgens mij heeft hij bijna 2 seizoen alles gespeeld, incl. WK. Nooit geblesseerd. 8)

20. Seh

Seh Guest

Mooie schoenen. 8)

Overigens vind ik die Balotelli echt een grappig ventje (al was het gooien met dartpijlen iets te veel van het goede)

_O_

En
    :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina