1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahaha. Ik vind Eriksen meer een baas dan Siem....

Maar dit laat toch wel zin dat er ook een hoop fun in de groep zit. En tja het zijn nog allemaal jonge jongens, die moeten gewoon lekker lol kunnen maken onderling.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    PSV haalt even Tyton. Doen ze goed hoor. Vind die gast zo goed he, geweldige reflexen, enorm atletisch en straalt een grote rust uit. Vooral dit laatste is zeldzaam bij keepers. Isaksson kan gedag zeggen tegen zijn basisplek.

Jammer dat Ajax hem niet heeft gehaald, maar ik geloof dat hij alleen eerste keeper wilde zijn.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De Jong, goede speler, op de verkeerde plek. Nu onze IJslander er is, zal Siem weer beter gaan voetballen. Ik ben niet helemaal stuk van hem, maar op het middenveld is hij voor dit Ajax wel een meerwaarde. En hij heeft ons het kampioensschap gegeven. Zijn 2 goals waren natuurlijk cruciaal en uiterst koelbloedig afgemaakt. En dat onder zulke druk... Dan kan je aardig voetballen hoor.

@Shin,

Wie zegt dat Tyton denkt dat hij bij PSV wel 1ste keeper gaat worden?

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    En dan willen ze misschien ook nog Matavz halen, tering. 8)

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat Tyton wel oren heeft naar een transfer, anders waren ze de onderhandelingen niet begonnen.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe mooi zou dit zijn:)!

Tyton en Matavz:)! Al vind ik het jammer als Pieters gaat. Maar ze hebben vanochtend hun bod verhoogd dus die zal wel weggaan.

En @Cyrax77. PSV betaalt geen 2.5 mln voor een 2e keeper.

7. Seh

Seh Guest

Wel goed gescout van PSV, die spelers had ik nog wel kunnen bedenken. 8)

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    PSV koopt de hele Eredivisie op 8).

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ach, als Groningen een beetje na kan denken neem ik aan dat ze gewoon minstens 7 miljoen voor Matavz vragen.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oh nee, sorry man. Dat zou PSV natuurlijk nooit doen. Excuses hoor.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is dat niet wat weinig?

Ik heb echt wel een hoge pet op van Matavz. Of is het dan puur het nog niet op hoog niveau hebben kunnen laten zien wat de prijs bepaald?

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet.. die Nijland raakt een beetje wanhopig. Wilde Matavz zo graag kwijt maar het lukt 'm maar niet. Zou me niets verbazen als ie nog wat lager gaat.

En Ajax loopt maar te kutten met NEC voor die Cillessen voor 6 mil(wat 60 % van hun begroting is). :emo:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik zeg ook minstens. Dat is namelijk ook de vraagprijs voor Pieters van PSV. Eigenlijk zou het inderdaad nog meer moeten zijn, want in deze tijden vragen mensen al 7 miljoen voor zo'n matige verdediger en 6 miljoen voor een net beginnend keepertje. 8)

Ajax moet daar gewoon mee stoppen. Het is toch gewoon duidelijk dat NEC die gast niet kwijt wil. En bijna dezelfde prijs vragen als de prijs waarvoor de 1e keeper van het Nederlands elftal is weggegaan is gewoon hilarisch. :lol:

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pieters is inderdaad erg jammer. Toffe, slimme linksback. Hij was overal wel gewoon redelijk goed in. Enige goede verdediger laatste tijd IMO. Linkerflank was tegen RKC ook gewoon het enige goede.

Doen ze ook, hoor :).

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Als ze er daadwerkelijk onder gaan zitten hebben jullie er een koopje bij, iig.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pieters vind ik echt zo'n sulletje he, weet niet waar het aan ligt maar ik heb gewoon echt totaal niets met die gast. Wie heeft PSV eigenlijk als vervanger van Pieters in gedachte?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Manolev op links. :+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Pieters heeft het één seizoen goed gedaan, zowel defensief als offensief. Theatergehalte was ook hoog bij hem, dat dan weer wel.

Die moet nu dan 7 miljoen gaan opleveren? Geloof ik geen fuck van.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eerder 2 of 3.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En van der Wiel 15 natuurlijk :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.