De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Redelijk goed voor Ajax. Had erger kunnen zijn
    Dortmund of Napoli had er ook nog bij gekund ipv Zagbreb en een betere uit pot 2.

Groep A is tof. Jammer dat H zo kut werdt. Met die 2 mindere clubs.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Alweer Real Madrid? 8)

Poule A is toch wel een behoorlijk zieke poule.

Toch is er perspectief. Als Ajax gewoon goed speelt zou de derde plek te pakken moeten zijn. Ze zouden thuis zelfs nog wel eens Lyon kunnen pakken, al ligt dat misschien een beetje aan de vorm van de dag. De wedstrijden tegen Real Madrid stel ik gewoon op 2 verliezen, maar hopelijk deze keer echter met veel meer weerstand van Ajax. Ik had eigenlijk liever Barcelona gehad, maarja. :+

3. Seh

Seh Guest

Maak zelfs wel eens een foutje, maar dit is wel heel erg. 8) Ik vind het wel wat hebben, gaan er een keer twee minderen clubs door. Niets mis mee in mijn beleving. :)

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het alleen jammer van real, verder wel leuke poule. Morgen naar Ajax-vitesse :)

edit: woot woot:

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi mooi. Hopelijk komen ze eruit. Ik heb gehoord dat Blackburn Rovers echt hard opzoek is naar spitsen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Meen je dat nou?
    Echt een kutpoule.. Zonde dat je niet Barca of Milan loot, echt van die oude Ajax potjes, schitterend lijkt me dat als Ajacied. Op Lyon zit je toch niet te wachten? Spelen echt lelijk voetbal en is niet leuk om te zien. Om maar te zwijgen van Zagreb.
    Jammer voor Ajax deze loting...

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel je om de tegenstanders of de volgende ronde?
    In de volgende ronde kan je gaan kijken naar "oude Ajax potjes"
    Groepsfase moet in het teken staan van doorkomen imo.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  8. Seh

Seh Guest

Ik blijf erbij, dan heb je aan Lyon een verkeerde. :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg niet dat Ajax het makkelijk gaat doen btw.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik denk dat er vrijwel geen poule mogelijk is in het hedendaagse voetbal waarin Ajax 2e had kunnen worden, laten we eerlijk blijven...

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik ook niet. Maar als je moet kiezen dan kies je toch voor de makkelijkste poule.
    Waar je misschien met veel geluk 2e eindigt. Anders krijg je het zoals vorig jaar. Leuk affiche Real en Milan. Maar veel schiet je er niet mee op.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Dan verschillen we duidelijk in mening.
    Dit zijn gewoon alle kutwedstrijden in mijn mening.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar ook maar 1 puntje onder de nummer 2 geëindigd, in een periode waarin het voetbal dramatisch was. Om Ajax nou compleet kansloos te maken in welke poule dan ook vind ik wel een beetje overdreven.

14. Seh

Seh Guest

Wat dat betreft had ik graag weer Milan erbij gezien, die wedstrijd die van Milan gewonnen werd kan je toch niet serieus nemen? Dan was het verschil ietsjes meer geweest. ;)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar wel kutwedstrijden waar je punten kan pakken.

Kans is iets groter idd. Zagreb is minder dan Auxerre en Lyon minder dan Milan.
    Maar is nog steeds erg pittig.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die wedstrijd uit bij Auxerre kan ik ook niet echt serieus nemen. Wat was dat beroerd zeg. En dan had je eigenlijk nog moeten winnen. Kan je die mooi inruilen. :+

17. Seh

Seh Guest

Haha, nah. :p Ik hoop dat Ajax gewoon derde wordt, halen ze niet uber veel extra geld binnen (}:]) en kunnen ze nog wel wat puntjes sprokkelen voor Nederland in de EL.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff...
    In Europa juich ik voor iedere Nederlandse club.

19. Seh

Seh Guest

Ik ook hoor.;)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Als je tegen Lyon of Real punten kan pakken kan dat tegen Barca of Milan ook...
    Ik bedoel, je bent het toch met me eens dat dit een zware poule is? Jij doet net alsof het nu kut is maar dat er toch 3 punten vallen te pakken in die 4 wedstrijden... Dan heb je toch liever als fan dat je 4 schitterende wedstrijden speelt waar je misschien 1 of 2 puntjes pakt en alsnog 3e wordt? Ik kan daar dus echt niet bij...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina