1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    My gawd Siemen, kom op. Stoke heeft echt het meeste waardeloze voetbal gespeeld in de complete Engelse competitie + eerste 3 divisies gespeeld afgelopen jaar 8).

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mooie loting. Inter een relatief makkelijke poule, voor Ajax mooie affiches + perspectief. Jammer dat ze op dezelfde dag gaan spelen :mad: Betekent waarschijnlijk dat ik geen passe partout haal.

Poule A _O_

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wellicht dat Ajax thuis tegen Real nog wel een punt kan pakken. Is namelijk de laatste speelronde en dikke kans dat Real met een B-elftal speelt omdat ze toch al geplaatst zijn. Ben erg benieuwd.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een B-elftal van Real heeft nog steeds spelers als Kaka en Higuain etc .. Denk dat we die 6 punten tegen Real met hand en tand moeten verdedigen maar ik reken helemaal nergens op

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Inderdaad.. Kan me nog wel herinneren dat Real met een 'B' elftal uit tegen Valencia moest dit jaar :lol:
    Stond 2-6 op een gegeven moment.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :eek: Alle respect voor Ajax, mijn cluppie, maar Real Madrid wint met een C-elftal nog. Ook in Amsterdam. Wij moeten hopen dat Lyon steken laat vallen en ze 4 punten afsnoepen. Dinamo, die moeten we 2x zien te pakken.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mwa ze werden 2e in de beker.

Messi gouden bal? Gaat dat alleen over de competitie? Want ik denk dat Xavi hem meer verdient had op basis van het WK. Want op basis van het WK hadden zowel Messi en Ronaldo het niet verdient.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Straks een reis van Sittard naar Leeuwarden, van het zuiden naar het noorden, bah!

Mochten we winnen bij Cambuur, zouden we zo maar eens de nieuwe koploper kunnen worden.:)

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het WK was vorig jaar, schattebout.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Gerucht: Arsenal wil Sneijder.

Op de een of andere manier lijkt me dat geen goed huwelijk. Sneijder is toch meer van de spitsen met lepe balletjes voor het doel zetten. Bij Inter ging dat met die superkillers voorin perfect, maar Arsenal heeft toch spitsen die met hun rug naar het doel staan als aanspeelpunt. Niks voor Sneijder!

Aan de andere kant, Arsenal heeft echt snel een aanwinst nodig want zonder Cesc en Nasri blijft er niet veel over. Middenmotortje.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Arsenal was toch met Kaka bezig?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dacht dat het over voetbal seizoen 2010-2011 ging. Maar idd hoeft het WK daar niet bij te horen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk niet dat Arsenal Sneijder gaat binnenhalen als het met Man United niet tot een akkoord komt.

Op de een of andere manier zie ik Wenger niet van zijn geloof stappen en een echt grote naam halen.

Hazard misschien , maar een echte vedette zie ik hem niet halen

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Arsenal zal wel moeten kopen, anders wordt het een jaartje subtop. Supporters en overgebleven toppers (lees: Van Persie) voeren de druk ook flink op om met topspelers op de proppen te komen.

Maar ik zie Inter Sneijder nu niet meer verkopen. Tenzij ze al die tijd een akkoordje hebben gehad met United om de prijs voor Tevez bij City zo laag mogelijk te krijgen (richting eind van de markt).

15. Seh

Seh Guest

Steek balletjes op Walcott en Gervinho moet ook wel lukken denk ik, die kunnen de bal dan panklaar leggen voor RvP of zelf hem erin leggen. Lijkt mij niet eens zo heel verkeerd. Weet niet hoe Ryo het doet, maar dat is ook een snelle buitenspeler die perfect zou kunnen passen bij Sneijder.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik noemde de spitsen als voorbeeld maar het is toch wel duidelijk dat Sneijder eerder bij een United aan de slag moet dan bij Arsenal? Sneijder is totaal niet iemand van de omschakeling, terwijl dat echt het sterkste wapenfeit is van Arsenal. En een steekballetje op een buitenspeler is heel wat anders dan een goede bal die door het centrum van de verdediging snijdt. Die buitenspelers worden nu ook wel makkelijk gevonden, dus daar ligt het probleem niet. Balletje naar de buitenspeler is daarnaast ook erg makkelijk, dat kan Frimpong of Wilshere ook wel, aangezien een buitenspeler altijd ruimte voor zich heeft en omdat een verdediger altijd aan de zijkant verdedigd.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even mijn licht schijnen op de loting. Interessante groep en ik ben blij dat we Barcelona+Milan niet hebben geloot. Of die poule van Bayern. Dinamo Zagreb moeten we gewoon weer twee keer pakken. Hopelijk kunnen we ons een beetje revancheren tegen Real Madrid en sowieso niet meer in het mes lopen zoals de vorige keer. Van Lyon weet ik heel weinig. Vroeger een levensgevaarlijke tegenstander, maar nu toch behoorlijk weggezakt. Nu volg ik de Ligue1 verder niet, dus ik kan er weinig over zetten. Maar ik heb het gevoel dat ze wel te pakken zijn, zoals in 2002.
    [yt]Rplj2-unDWQ[/yt]
    Zlatan_O_

18. Seh

Seh Guest

Beter bij Man United past hij zeker, maar bij Arsenal zie ik het toch ook wel werken. Heeft van Persie dan geen goede looplijnen? Heb daar nog nooit echt opgelet. Voor het Nederlands Elftal zou het ook goed zijn als hij bij Arsenal terecht komt, maar dat is bijzaak.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie en Sneijder hebben totaal geen klik en mogen elkaar niet, zou niks worden. Sowieso is Sneijder meer van de lange steekpass(vooral handig in de counter met veel ruimte) dan het korte combinatiespel dicht tegen de spits aan in de kleine ruimte.

20. Seh

Seh Guest

Wie moet ik nu geloven? :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina