1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, meer van dat soort spelers (liefst 1tje voor op de Viera positie)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ga aub lekker weg bij Ajax. Een beetje op het clublogo rammen terwijl je bij Ajax onder contract staan, Ajax 'die club uit 020' noemen in het Parool, ben er wel weer klaar mee. Zo goed is hij verder ook niet.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad , flikker op man.

4. Seh

Seh Guest

Het is toch ook een Utrechter? :eek:

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat is dat nou voor antwoord man.

Zijn broer Wesley ook lekker in de polonaise lopen na afloop, voorheen kon hij zonder bescherming het stadion niet eens in. Het kan verkeren.

6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zie niks verkeerd aan dat bericht?

7. Seh

Seh Guest

Hij mag zich van jou niet meer een Utrechter voelen dan een Ajacied? Hoe zit dat dan met Theo Janssen, die had verder ook niets met Ajax dacht ik.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij mocht ook alleen bij Ajax blijven omdat ze bang waren talenten te vroeg af te doen zoals in het verleden. Dit is gewoon een kneus die bij lange na niet genoeg is voor Ajax of zal zijn.

Ik juichte overigens ook toen Sneider op het WK scoorde. Of juichte ik omdat Nederland scoorde. Wat een debiel zeg...

9. Seh

Seh Guest

Fer heeft ook een bod van Everton afgeslagen deze zomer.
    Wat is er nou mis met juichen voor je broer trouwens?

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Met het verschil dat Theo er net een paar maanden is en Rodney al 11 jaar bij Ajax speelt(nog steeds).

11. Seh

Seh Guest

Dus?8)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niks. Maar op het WK juich je voor Nederland en niet je broer. Voor je broer juich je als je voor Inter scoort. Hij brengt het nu net alsof Nederland hem niet boeit en niet zou juichen als iemand anders zou scoren. Kan ook gewoon de domheid van Rodney zijn hoor.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Verbanden leggen is nog moeilijk voor sommigen.

14. Seh

Seh Guest

Dit is echt zeiken om het zeiken, niets meer niets minder.

Ben ik aardig goed in. Misschien heeft het geen wat hij zegt iets te maken met dat hij uit Utrecht komt en nu daar een kans krijgt en dat hij niet uit Amsterdam komt en bij Ajax (nog) geen kans kreeg zomaar een gokje hoor.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2011
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Belachelijk dit :emo:.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook gehad met die gast, als ie zo doorgaat dan wordt ie helemaal uitgefloten elke wedstrijd bij Ajax. Wat een debiel zeg, Ajax leent hem toch uit zodat hij zich ontwikkeld en hij doet alsof het aan Ajax ligt dat hij zijn debuut nog niet heeft gemaakt, sja dat is wel heel erg makkelijk.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zijn dit citaten uit een interview ofzo? Zo ja, dan kan het natuurlijk uit zijn verband zijn getrokken. ;)

18. Seh

Seh Guest

_O_

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Rodney mag dan opsodemieteren.

By the way, ik lees nu dat Lyon de spits Lopez moet missen. Ik volg het Franse voetbal totaal niet, maar het zou volgens sommige wel wat schelen.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een trieste discussie op de vorige pagina, Sneijder sloeg niet op zijn logo maar onder zijn logo. Hij is Utrechter, niet FC Utrechter. Hij is sowieso nu blij dat hij de fans helpt met een doelpunt maar is sowieso 90% ajacied tegenover 10 voor FC Utrecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina