Enorme soap en meneer Nijland komt steeds met verschillende redenen (smoesjes?) waarom alles niet door kan gaan, beetje raar. Leuke dit, trouwens:
Ik denk dat er toch wel een transfer komt. Groningen weet dat ze er volgend jaar met een 1-jarig contract ook beduidend minder voor zullen krijgen.
Zou wel tof zijn qua Europa League, komt Ruiz weer tegen FC Twente. Beter . Fer naar Twente? Laatste zetje voor El Hamdaoui? Vind overigens dat Assaidi hier niets mee te maken heeft, en dit soort dingen niet hoort te zeggen in de pers. Maarja.
Maakt het niet uit dat Ruiz al Europees heeft gespeeld in de voorrondes van de CL, voor zijn wedstrijden bij Fulham?
Volgens mij is dat alleen van toepassing voor dezelfde competitie, als Fullham CL had gespeeld was het wel een probleem geweest.
Und nu officieel en in het goede topic (?): http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/coates-joins-liverpool Dat is dus de 7e die naar Liverpool komt In: - Charlie Adam (middenveld) - Stewart Downing (aanvaller) - Jose Enrique (verdediger) - Jordan Henderson (middenveld) - Doni (keeper) - Sebastian Coates (verdediger) - Marco Bueno (aanvaller?, speelt niet in het 1e volgens mij) Uit: - Insua - Aquilani - Kyrigiakos - Jovanovic - Gulasci - Konchesky - J. Cole (nog niet officieel, maar wss naar Lille)
In Nederland mag je gewoon je mening geven toch? En je mening laten horen doe je in de pers anders luistert er niemand
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/138...an-ruiz-spenderen-aan-fer-assaidi-en-narsingh flikker op zeg, als Assaidi en Narsingh allebei weg gaan kan ik mn seizoenskaart net zo goed meteen door de plee spoelen. Beetje op de laatste dag aan komen kakken. En dan ook nog maar met 10 miljoen op zak waar al 5 voor Fer is gereserveerd? Assaidi mag alleen weg voor een Sulejmani bedrag wat mij betreft
Elia bij Juventus. Ik weet niet of het Italiaanse spelletje iets voor hem is. Ik verwacht er niet te veel van.
Denk dat hij eerst had moeten slagen in Duitsland. Zie het wel gebeuren dat hij op een dood spoor uitkomt. Ben sowieso geen fan van hem. 1 goede wedstrijd voor Nederland (met wat technische hoogstandjes) en daarnaast viel hij meer op, op de bank dan in het veld. Denk dat hij er nog lang niet is aangezien er wel veel potentie in die speler zit/zat.
Het heeft hem ook niet meegezeten met blessures e.d toch Maar zie deze overstap ook niet echt zitten. In Italie krijg je als buitenspeler volgens mij niet echt de ruimte voor acties. Als je je man voorbij bent ben je de achterlijn al over Jammer dat hij er niet nog een keer voor gaat in Duitsland, desnoods bij een andere club. Nu gaat hij naar toch een hele grote club met een enorme naam en enorme verwachtingen