De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Een keeper met een spits vergelijken kan sowieso niet. ;)

Maar je koopt het contract af. Hoe langer het contract doorloopt, hoe meer je betaald. Je koopt niet de kwaliteiten van een speler af, alhoewel je natuurlijk ook de potentie van een speler meeneemt. Afellay ging ook weg voor 3 (ofzo). Dat heeft gewoon allemaal te maken met de doorlooptijd van het contract. Het staat 1op1 in verband met de kwaliteiten van de speler. Tenzij het koopclubs als City betreft.

Overigens wordt voor spitsen historisch gezien meer betaald dan voor keepers of verdedigers. Dussssss....

Ik ben het met de meeste mensen hier eens dat Ajax het aan- en verkoopbeleid op het moment gewoon goed op orde heeft. Ze hadden al kort na de afloop van het vorige seizoen de selectie voor dit seizoen bij elkaar. Alleen Steek ging dan nog weg en Cillissen kwam, maar nagenoeg alle aankopen deden de hele voorbereiding mee. Dat is wel eens anders geweest. Bovendien hebben ze meer geld binnen gekregen dan uitgegeven. Wat wil je nog meer?

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Raar is dat eigenlijk. Volgens mij is er niet bepaald een overschot aan echt goede keepers in Europa en toch gaat een echte topper als Stekelenburg voor een bedrag wat de grotere clubs fluitend voor een speler in de B1 betalen de deur uit.

Terwijl ik wel geloof dat echte toppers als Vd Sar , Casillas, Buffon e.d echt wedstrijden kunnen\konden beslissen.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Steek had een 1-jarige contract en cilliessen eentje van 3 jaar geloof ik

4. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fer nu toch weg en volgens de Telegraaf Bakkal nu naar Feyenoord

Mwa, tis goed voor de centen en goed voor de ontwikkeling van Fer, maar of ik er nu blij mee ben...

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over Steek - Sigthorsson. Maar goed, Cillessen is ook weer zo'n apart verhaal. Een jaar geleden was hij een onopvallende tweede keeper van NEC die in de jeugd nooit bekend heeft gestaan als het grote keeperstalent. Nu heeft hij een jaar een redelijk seizoen gekeept(meer dan dat was het niet, vergeet niet dat we mede dankzij hem kampioen zijn geworden) en zoals het in Nederland dan gaat, ben je gelijk de nieuwe Van der Sar. Heel overdreven, net als de prijs die is betaald. Nog meer dan Tyton en Vorm, belachelijk.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap het wel, dit is gewoon nog de sanering waar Feyenoord al tijden mee bezig is. Voor de fans is het minder maar voor de gezondheid van de club is het een verstandige keuze. Ik zag Feyenoord ook met Fer geen europees voetbal halen.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs braafheid stond in een wk-finale 8)8)8)

maar bij een miljoentje meer of minder moet je bij Ajax niet kijken, zo lang het maar geen Sulejmani bedragen worden is het prima. Je kan ook zeggen we gaan tot max 2,5 voor Sightorsson, met het gevolg dat ze dan nu Bulyikin voor de basis moesten halen :+
    En er zijn nu een keer mensen voor de toekomst gehaald en behouden :)

je koopt vaak een contract af he, dus die vergelijkingen van jou slaan nergens op

8. Viper62

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is echt de spelersfabriek die deze garde zou moeten worden waar de beleidsmakers op gehoopt hadden. Na het debacle van de Guzman hebben ze nu wel 10+ mio verdiend en dat geld kan echt goed gebruikt worden om de puinhopen van vd Heerik op te lossen. Gelukkig staat er nog zo'n talentvolle garde klaar en met hen kunnen we als de club gezond is weer iets gaan klaarspelen.

Ik denk dat met mij de meeste Feyenoord fans nog geen wonderen verwachten de eerste 2 jaar maar daarna zal het toch beter moeten gaan.

Edit: Drenthe gesignaleerd in Rotterdam, zou nog eens wat zijn als hij kwam samen met Bakkal, denk dat we Guidetti dan wel kunnen vergeten

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vi.nl

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er eigenlijk mis met Bulykin?
    Vond het een prima speler vorig seizoen. En een goede pinchhitter die Ajax nodig heeft.
    En lees net ook dat die gratis is.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En als 'ie transfervrij over kan komen, lijkt het mij dat hij wel mag komen van de gasten hier :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor 1 mil was het voor mij ook goed geweest. Ja dat heb je gewoon als Ajax. Clubs weten dat je geld hebt en dan gaat automatisch de prijs omhoog. Ronaldo is ook geen 100 miljoen waard. ;)

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Assaidi én Narsingh voor (12-5) 7 miljoen? Belachelijk! Minimaal 10 miljoen voor Assaidi vragen.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is transfervrij, maar had wel een dik salaris.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja eerst moeten ze maar eens zijn naam goed schrijven.

Het is idd slechter geweest :)

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er maar wat te zeiken is hè? :+

Edit:/

@AT5
    Dmitri Boelykin en Ajax-clubarts Edwin Goedhart rijden samen het ArenA-terrein af. Dat wijst op een aankomende medische keuring.
    37 seconden geleden via web

Edit:/

En nu lijkt het er weer op dat Bakkal naar Feyenoord gaat, samen met Guidetti. Terwijl PSV al rond zou zijn met Red Bull..

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jammer, vond Bulykin vorig jaar een hele gevaarlijke spits. Kon ook nog eens goed mee voetballen en had vaak goede korte steekpassjes (goed overzicht). Hopelijk gaat hij niet naar Ajax.

18. Viper62

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie een Charisteasje aankomen hier, zie t niet in die gozer

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook nog steeds niet waarom hij ooit naar Nederland is gehaald 8)

Al moet ik zeggen dat ik het helemaal een achterlijke move vond van Feyenoord om hem dan over te nemen :+
    Ik bedoel, je hebt toch gezien dat ie niet kan voetballen? 8) Haha

Ik heb overigens ook sterke twijfels bij Boelykin, maar als 'ie voor een fatsoenlijk salaris er 10 als pinchhitter inlegt, ben ik dik tevreden.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moet je eerst bij alle clubs falen voordat je die titel krijgt ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina