1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wesley Sneijder schijnt te zijn gespot op het vliegveld van Manchester.. En daar ga je als je Sneijder heet, niet zomaar heen om een dagje te shoppen :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn vrouw wel ;)

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens de voorbereidingen van Oranje? ;) Als hij daar gespot is, heeft hij dus de vrijheid gekregen van vMarwijk om daar heen te gaan. Dus is er wel iets concreets gaande, als ik mijn gedachten even mag spuien hier, haha :+

Dat was ook het geval met Elia. Die was hasstikke blij dat hij weg mocht van vMarwijk. Dus dat zal echt niet zomaar mogen.

4. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die shopt overal, waar ze ook maar kan..

Denk niet dat die naar ManU gaat, Yolanthe zal het veel te koud vinden daar, en natuurlijk veel minder stijlvol

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sneijder bij Manchester zou echt geweldig zijn. Ik heb helemaal niets met Inter Milan of met de Serie A (AC is wel tof though), maar premier league zou wel echt gruwelijk zijn! _O_

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig wordt Bulykin niet gehaald voor de basis8)

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sneijder bij ManU is idd leuk. Goed voor ManU om de strijd met City qua creativiteit ook aan te kunnen blijven gaan. City heeft immers al Nasri en Silva.

Bulykin dus transfervrij naar Ajax misschien. Dat is al beter dan 1 miljoen afkoopsom betalen. Zijn salariseisen moeten dan alleen niet heel gortig worden.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn ook 1M :+.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik las net dat hij gezakt was met zijn salariseisen om de transfer mogelijk te maken.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moet ook wel. Beetje raar om een bankzitter te halen die qua salaris in de buurt van El Ham zou zitten

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wat gaat/wil hij verdienen dan?

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord vindt in huurling Guidetti gewilde spits
    31/08/2011 13:29

John Guidetti verkast op huurbasis naar De Kuip. De Zweed, eigendom van Manchester City, komt evenals Otman Bakkal op huurbasis naar Feyenoord.

De negentienjarige spits van Manchester City was zondag aanwezig tijdens het duel van de Rotterdammers met SC Heerenveen en had ook al een onderhoud met trainer Ronald Koeman. Guidetti zag Feyenoord daarna met 2-2 gelijkspelen en constateerde dat Feyenoord wel een aanvaller kan gebruiken.

Hoewel de deal dinsdag nog niet helemaal rond was vanwege nog enkele in te vullen details – onder anderen een huis voor Guidetti sr. die bij zijn zoon in de buurt wil komen wonen en andere secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een aantal vliegtickets naar Zweden – kwam er woensdag alsnog witte rook vanuit Rotterdam. Guidetti wordt geen ploeggenoot van Leroy Fer. De middenvelder rondde woensdag zijn langverwachte transfer naar Twente af.

'Dat is het voordeel van iemand uitnodigen in een volle Kuip', vertelde technisch directeur Martin Van Geel eerder aan Voetbal International. 'Die jongen heeft genoten van de entourage, hij wil zelf graag komen. En het is geen geheim dat wij wel een extra spits kunnen gebruiken.'

VI.nl

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik weet niet wat hij gaat verdienen bij Ajax maar zijn oude salaris bij Anderlecht lag volgens mij ergens tussen de 1 en 2 miljoen

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Leuk voor Feyenoord dat Guidetti eindelijk rond is! Ben benieuwd hoe hij het doet. :)
    Over Bulykin, jammer dat we hem halen maargoed, hij is transfervrij. Zal wel wat salaris kosten maar misschien krijgen we wel weer het Pantelic effect waardoor De Jong o.a. meer zal scoren en beter zal functioneren.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het lijkt me inderdaad wel een speler waar iemand als de Jong of eriksen profijt van kan hebben.

Hij kan wel oorlog maken in de 16 met dat lijf van m en zo'n type hebben ze nog niet.

Maar toch, een oudere speler met een dik salaris was nou net wat we niet meer zouden doen. Bij Pantelic pakte het prima uit maar voor de rest kan ik weinig geslaagde voorbeelden noemen

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Urzaiz was een goede!

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Urzaiz was al zijn geld inderdaad dubbel en dwars waard (door de lulz)

je hoeft niet altijd goed te voetballen om het publiek te vermaken

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niets mis met Bulykin als supersub :) Ik neem aan dat hij ook begrijpt dat hij tweede (derde) keus is achter Siggy en De Jong.

Mooi massief breekijzer op de bank :thumbs:

Ben vrij en kan vanaf nu tot 00:00 alles mooi meekrijgen :9 Hoop dat Mounir nog vertrekt.

Ik zie nu dat Bulykin gratis weg mag wat dus betekent dat Ajax het volledige salaris gaat overnemen? Dat zal tussen de 1 en 2 miljoen liggen, neem ik aan?

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat hou ik toch van de laatste transferdag:D Zolang er geen belangrijke spelers weggaan bij Ajax dan:cool:

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Toen Urzaiz in de 80ste minuut van het beslissende play-off duel tegen Twente inviel ging ik wel even op mijn stoel staan, dat hij in die 10 minuten steeds 6 stappen te kort kwam deed niets af van de amusementswaarde.

Bulikyn mag van mij wel komen, vorig jaar las ik in de VI dat hij bij zijn eerste training bij ADO bijna werd geweigerd omdat hij te dik zou zijn, toen trok hij zijn shirt omhoog voor van den Brom en zei Dimitri dat het alleen maar spieren waren, toen mocht hij blijven:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina