1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als FC Groningen nou ook nog Tadic zou verkopen, zou het daar ook flutenkut worden zeg :+.

Maar Twente bood toch ook al op Assaidi én Narsingh? Of had interesse oid?

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Twente pikt wel de juiste spelers uit. Tadic is een baas.

even iets anders, leuk om te zien;
    [yt]hoNOfSvdvU4&feature=relmfu[/yt]

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Matavz gaat renderen zonder koning van de assist Tadic.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Diego Forlan én Mauro Zárate? Vette aankopen! _O_

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat hij bij PSV meer spelers om zich heen heeft die hem in positie kunnen stellen hoor ;).

Strootman voor de bal over de verdediging heen, Wijnaldum en Toivonen voor de steekpassjes en Mertens/Labyad/Lens voor de voorzetten. Mertens en Labyad kunnen echt goed voorzetten, Lens wel redelijk (vooral lage voorzetten; ook goed opzich).

Trouwens, Nijlandje heeft toch echt gefaald :lol::

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Koopje. Ik had eerder 6 miljoen excl. bonussen verwacht.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat het een grotere club is dat zie ik ook wel. Maar ze gedragen zich altijd zo leuk voor de camera en in interviews. Hij wilde graag blijven want hij speelde lekker veel wedstrijden en hij was goede vrienden geworden. Hij was nu nog wekelijks tot in de kleedkamer tot bij sommige wedstrijden. Normaal doet een speler dat niet bij een club waar die niet onder contract staat. Hij had het hier gewoon erg naar z'n zin. Maar nu kiest ie voor het geld en de bank. Hij mag spelen tegen spakenburg in de knvb beker en hopen dat sigtorson uitvalt want dan kan die gaan spelen.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind ik niet zo raar. Op de laatste dag aankomen voor Tadic terwijl matavz net ook al weggekocht is. Dan speelt groningen ook zich nog maar moeilijk in het linker rijtje!

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als Ajax was langsgekomen was het natuurlijk 8+.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach jongen toch. Het zit ook niet mee hè =(.

Groot gelijk. :b:

11. Seh

Seh Guest

Goede aankopen, kunnen ze trots op zijn? 8) Elke club met (gemeente:+) geld kan had deze aankopen kunnen doen, niets goeds aan of iets om trots op te zijn. Als het nou goede talenten waren die nog niet ontdekt waren kon je het zien als goede aankopen imo. Neemt niet weg dat het bijna allemaal hele goede spelers zijn die ze hebben aangetrokken, maar echt niet iets om trots op te zijn...

Daar heb ik Wijnaldum bij Feyenoord zelden of nooit op kunnen betrappen, steekpassjes. Maar Matavz gaat genoeg ballen krijgen hoor, kijk naar de kansen van alleen Lens in de laatste paar wedstrijden.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2011
  12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    El Hamdaoui en Espanyol gaat niet door. Ajax wil EL H alleen verkopen, niet verhuren.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar jullie verkopen ook spelers weer door voor 20+ miljoen en psv weer niet. Toch een beetje status wat jullie dan hebben waardoor het duurder word maar een transfer ook meer opleverd!

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is dan vreemd, want bij PSV heb ik hem het al een aantal keer zien doen. Het is jammer dat Lens dan buitenspel staat, óf er niet op anticipeert. Maarja, met Matavz :cool:.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat het er ook mee te maken heeft dat Ajax betere spelers aflevert ( of ze hebben een langere contractsduur).

16. jelrinz

jelrinz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn allemaal hele goede aankopen, dus daar kan je trots op zijn vind ik ;) Het geld is goed besteed, en niet aan één dure zak poep
    en nog wat andere matige spelers.
    En deze spelers gaan als het goed is voor een stuk meer weg dan de aankoopprijs. Prima geïnvesteerd denk ik. IMO (!)

17. Seh

Seh Guest

Combinatie van veel dingen, goede onderhandelingspositie (contractduur), de naam Ajax en zo kun je nog wel een aantal dingen opnoemen.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Nijland een lul is.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit denk ik inderdaad ook, aangezien al de aankopen toch nog redelijk jong zijn. Alles onder de 24, op twee na volgens mij. Dusja ;).

Feit.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De nieuwe aankopen van PSV worden misschien wel voor meer verkocht dan waarvoor ze werden gekocht, maar van de rest van de selectie hoef je dat niet te verwachten. Of in ieder geval: die zullen nooit veel opleveren. Alhoewel van deze aankopen ook nog maar moet blijken of ze voor vele miljoenen weer vertrekken. De enige van wie ik op voorhand verwacht dat hij uiteindelijk voor meer dan 15 miljoen vertrekt is Mertens.

Voor Lens, Toivonen, Pieters, Marcelo, Manolev of een Hutchison gaan ze echt geen vele miljoenen meer pakken.

Kortom het rendement zal ook moeten komen van de aankopen. Alleen PSV heeft er over het algemeen een handje van spelers te lang vast te houden, waardoor ze uiteindelijk voor bodemprijzen vertrekken. Zoals bijv. Affelay.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina