1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee idd. Kan je als club niet maken ook en zou ook gewoon dom zijn.
    Twente had alleen een kans gehad als ze Tadic snel voor Matavz hadden gehaald. Nu hij weg is, is het no way.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Petje af trouwens wat Feyenoord heeft gedaan deze periode. Met het beperkte budget _O_

3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Twente geen vervanger meer haalt voor Ruiz kun je ze denk ik wel afschrijven voor de titel. Die man is zo belangrijk geweest voor Twente. Nu mis je enorm veel Creativiteit, inzicht en scorend vermogen. Denk niet dat er iemand is in de selectie van Twente die dit op kan vangen. In potentie kan Berghuis het denk ik wel, maar dat is nog te vroeg.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

Grappig en ook nog is een voetballer!

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zo, dat is echt sprekend :|

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik wilde al vragen hoe hier gedacht wordt over de titelkansen van Twente en hoe groot de titel kans in % nu is afgenomen :)
    Denk dat jij de spijker op z'n kop slaat. Verder is het onmogelijk voor Twente vervanger met de kwaliteiten van Ruiz te halen.

Ik zie PSV met deze aankopen nu ook echt hard meedoen om het kampioenschap. Dat moet ook wel, want die moeten titel en CL halen.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, Chadli is er ook nog, moet toch ook eens fit worden. Ze leveren wel kwaliteit in maar het is denk wel op te vangen met De Jong en Janko. Ik denk ook dat Adriaanse Fer veel beter kan maken. ;)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Twente presteren ze het om telkens iemand anders 'op te laten staan'. Ik zou ze nog niet uitvlakken.

Ten koste van wie zal de komst van Chadli en Fer eigenlijk gaan denken jullie? Toch twee plekken op het middenveld(Co wil Chadli op 10).

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Arno Vermeulen meldt nu in het NOS Journaal dat EL H in Barcelona is en dat het wel rondkomt. We wachten nog steeds af...

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Gaat wel tijdje overheen voordat er iemand opgestaan is. Ik twijfel er geen moment aan dat het gebeurt, maar hoe lang duurt dat?

11. Seh

Seh Guest

Brama denk ik, denk dat Chadli gewoon op de vleugel gebruikt gaat worden als hij weer fit is.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat denken jullie, gaat Sneijder nog naar United? :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is die echt weg uit t trainingskamp van Oranje dan?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee was helemaal niet waar natuurlijk. En als het zo was komt de Man United arts wel naar Nederland. :)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Brama vind ik zo'n ongelooflijk beperkte voetballer.. Als hij de redder in nood moet zijn voor Twente, zie ik het somber in.

Zelfde heb ik overigens met hun Janssen. Loopt een uur in de rondte maar om nou te zeggen dat 'ie echt wat toevoegd.. Ik heb het nog niet gezien.

Fer is een absolute aanwinst, en als Chadli terug is, zullen ze gewoon in de top3 komen aan het eind van het seizoen.
    Ik heb bij Fer het idee dat hij heel snel gaat groeien bij Twente.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Drenthe op huurbasis naar Everton

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool heeft nummer 8 ook te pakken, wie anders dan Craig Bellamy.
    Volgens voetbalzone dan. :9

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chadli is nog geblesseerd en ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt.. dus daar kan je niet op bouwen op dit moment. Het is absoluut niet op te vangen met Janko en De Jong. Het gaat namelijk om een stukje creativiteit en spelinzicht wat bij Twente nu ontbreekt. Ik vind dit twente wat er stond al helemaal niet creatief kwa elftal, alleen Ruiz en in mindere mate De Jong hadden dat.

Denk dat Twente het echt lastig gaat krijgen als ze tegen een defensieve tegenstander moeten. Kijk Ajax-Vitesse ... toen Eriksen met zijn klasse het duel openbrak begon Ajax echt goed te voetballen en was het einde verhaal voor Vitesse. Daar zie ik Twente wel grote problemen mee kreigen nu.. Wie moet het duel nu openbreken? meestal was dat Ruiz met een prachtige actie, goal of steekpass..

Twente heeft ook geen backs die aanvallend van grote waarde zijn, Tiendalli als Rechtbenige linksback is alles behalve ideaal en van Cornellise verwacht ik ook geen wonderen.

Ben benieuwd hoe Twente dit oppakt, in het verleden hebben ze wel bewezen om goede vervangers te halen. maar bijna altijd een aankoop en geen eigen jeugd.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wil Mounir de sportzaak ook meeverhuizen naar het buitenland ofzo? Wat word ik toch moe van die gozer.

20. Seh

Seh Guest

Eigen schuld dikke bult voor Ajax als hij niet naar Spanje gaat. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina