Chadli is nog geblesseerd en ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt.. dus daar kan je niet op bouwen op dit moment. Het is absoluut niet op te vangen met Janko en De Jong. Het gaat namelijk om een stukje creativiteit en spelinzicht wat bij Twente nu ontbreekt. Ik vind dit twente wat er stond al helemaal niet creatief kwa elftal, alleen Ruiz en in mindere mate De Jong hadden dat.
Denk dat Twente het echt lastig gaat krijgen als ze tegen een defensieve tegenstander moeten. Kijk Ajax-Vitesse ... toen Eriksen met zijn klasse het duel openbrak begon Ajax echt goed te voetballen en was het einde verhaal voor Vitesse. Daar zie ik Twente wel grote problemen mee kreigen nu.. Wie moet het duel nu openbreken? meestal was dat Ruiz met een prachtige actie, goal of steekpass..
Twente heeft ook geen backs die aanvallend van grote waarde zijn, Tiendalli als Rechtbenige linksback is alles behalve ideaal en van Cornellise verwacht ik ook geen wonderen.
Ben benieuwd hoe Twente dit oppakt, in het verleden hebben ze wel bewezen om goede vervangers te halen. maar bijna altijd een aankoop en geen eigen jeugd.
Laatst bewerkt: 31 aug 2011