1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben geen jurist maar dit lijkt mij altijd duurder dan contract uitdienen.

Ik denk dat Mounir ook best weg wil bij een fatsoenlijke aanbieding.

Natuurlijk heeft ie wel geholpen. Sterker nog, hij heeft een belangrijke rol gespeeld in het behalen van het kampioenschap.

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Sluit me bij seh aan :)
    Vind dat hij jullie wel degelijk geholpen heeft. En vind het al helemaal een schande dat ze hem nu bij de beloften gezet hebben als afdankertje :emo:

Maar ik ben geen ajax fan dus ik zal jullie haat naar hem toe wel niet begrijpen :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mooie goals, sure. Heeft verder maar een paar wedstrijden belangrijke goals gemaakt (allemaal in het begin van het seizoen). Nadat Jol wegging en De Boer hem alsnog opstelde, heeft hij Ajax bijna het kampioensschap gekost door zijn vreselijke spel en het negeren van z'n taken (fases in wedstrijden waar hij gewoon in 10 minuten tijd 10x de bal verspeelde rondom het middenveld als spits). Bijna elke basisspeler van Ajax is belangrijker geweest voor het kampioensschap dan El Hamdaoui , goals zeggen echt niet alles. Huntelaar scoorde er ook altijd 30 , won je niks mee. Als Ajax een andere spits had gehad ipv El Ham ,dan had Ajax niet pas op de laatste dag kampioen hoeven worden. Dankzij hem hebben we heel lang gekut gehad in de spits namelijk.

edit; beetje een kut antwoord, maar ik zit hier met koorts en moet eigenlijk slapen dus goed onderbouwen is nogal lastig:+. Trusten.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit is echt gelul. Bij elke normale werkgever was hij al lang en breed ontslagen. Hij verdient een godsvermogen en moet gewoon doen waarvoor ie gehaald is.

Maar voetballertjes blijven rare jongen. En als dan ook nog is egootjes van die jongens in de weg gaan zitten is er met sommigen helemaal geen land meer te bezeilen.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tre apart. Was vorig seizoen toch 1 van de betere bij Liverpool....

Arsenal valt me toch tegen met aankopen. Defensief wel iets sterker nu Mertesacker vermaelen kan een leuk duo worden. Had alleen wel cahill of dann verwacht.

Arteta is wel een goede speler, alleen die benayoun verwacht ik niet veel van. Had eigenlijk stiekem op hazard, affelay en elia gehoopt....

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, ben uiteindelijk nog best tevreden met Forlán en Zárate. Al zit er niet iemand van het kaliber Tevez/Lavezzi bij, maargoed, met de Fifa Fairplay regels in het vooruitzicht had ik dat ook niet verwacht zonder eventueel vertrek van Wesley.

Een middenvelder en een verdediger waren geen overbodige luxe geweest verder, maargoed. Niet ontevreden, al zie ik ons absoluut niet als grootste titelkandidaat.

Roma ook heerlijk bezig. Uiteindelijk toch nog de drie verwachte transfers afgerond: Kjaer, Pjanic en Gago _O_ Alleen niet de topspits (werd gesproken over Nilmar). Juve uiteindelijk ook niet helemaal doorgepakt. Ik mis de topverdediger (Lugano, Alex, Bruno Alves). Elia is toch ook maar een twijfelgeval. Ik had Vargas daar echt geweldig gevonden.

Wordt weer een heerlijk Serie A seizoen! \o/

Bulykin :emo:

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    gvd :mad:

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zonder El Hamdaoui was er geen Champions League en hadden we niet van Groningen uit gewonnen.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Feit is dat je zonder El Ham voor de winterstop veel minder punten gepakt had. Speler is belangrijk voor Ajax geweest en heeft een groot aandeel in het kampioenschap gehad.

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Knap wat Van Geel heeft gedaan deze periode. 2 Spelers met nog maar een jaar contract voor meer dan 10 miljoen verkocht en netjes z'n poot stijf gehouden tot het gevraagde bedrag op tafel kwam.

En de spits die Twente wilde voor een jaar binnen gehaald + Bakkal. Netjes kan niet anders zeggen.

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dat is geen feit.

Al die 'What if' verhalen hier. Heeft helemaal geen zin. 't Gaat erom dat 't een idioot is.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is ook een idioot. Maar je kunt niet ontkennen dat hij heel belangrijk is geweest voor de winterstop.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bedoel je de eerste wedstrijd van het afgelopen seizoen? Dat was een gelijkspel (2-2).

Over die hele discussie wel of geen toegevoegde waarde El Hamdaoui. Het enige dat je feitelijke kunt constateren is: dat hij in de wedstrijden die speelde wel toegevoegde waarde heeft gehad op momenten, maar ook dat hij na de wedstrijd tegen AC Milan zich als een klein kind heeft gedragen. Die hele soap met wel/niet ziek zijn, geblesseerd zijn en misdragingen in de kleedkamer hebben sowieso geen positief effect gehad. Ajax speelde onder FdB gewoon beter zonder ElHam dan met.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het begon inderdaad met AC Milan, toen de periode dat hij langdurig ziek was en het niet op kon brengen om voor Ajax te spelen en toen later het gezeik met RKC waar hij als een zak stront speelde en in de rust gewisseld werd en zich weer groter dan Ajax voelde.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik alleen niet snap is dat hij nog een half jaar in het 2e wilt spelen. Tuurlijk 1,8 is veel geld. Maar je bent in eerste plaats toch liefhebber van het spelletje? En er zal toch wel ergens een club zijn die bereid is hem een miljoen per jaar te betalen?

Dat hij kwaliteiten heeft, mits goed gebruikt staat namelijk vast. Want ondanks dat het een naar vervelend mannetje is, is het een van de betere zo niet beste spitsen van de Eredivisie...

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ie er op rekent dat Ajax nu zijn contract gaat ontbinden waardoor hij lekker al het salaris+tekengeld kan vragen wat ie wil bij elke club. Zijn zaakwaarnemer zal vast nog wat connecties hebben.

17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist beter dat ze toch nog 2 middenvelders hebben gekocht, als we niet zo hard van Manutd hadden verloren dan was dit zeker niet gebeurd hoor. Arsenal heeft geprobeerd mvila nog te halen maar Rennes accepteerde die 32 miljoen niet, ook was er een bod gedaan op Hazard, Lille wou die accepteren maar omdat het nog zo kort van tijd was en er geen tijd meer was om een vervanger te kopen, hebben ze dit maar afgeslagen. Dat vind ik toch wel jammer maar ook niet begrijpelijk omdat ze Joe Cole hebben gehuurd, wat betekend dat je toch een opvolger in huis hebt, Elia was al naar Juventus en Affelay zou zoiezo niet komen, zit nog niet zo lang bij Barca.

Onze verdediging is nu wel sterker, een redelijk goede back erbij in Santos. Ook die park zie ik nog wel goed spelen bij ons, Benayoun heeft ervaring in PL dus dat is mooi meegenomen en Arteta moet de rol van Fabregas overnemen. Toch hebben we nog rond de 55 miljoen over? Dus is denk met het oog naar de afrika cup waar Gervinho en Chamakh naar toe gaan dat we nog wel een spits erbij moeten halen en waarschijnlijke is er dan een kans dat Hazard wordt overnomen van Lille.

Al met al ben ik niet teleurgesteld, we hebben teminste geinvesteerd in wat oudere spelers met wat ervaring inplaats van al die talentjes die toch naar 3 jaar naar city gaan..

Opstelling:

Doel: Sczesny
    LB: Santos
    CB: Vermaelen
    CB: Mertesacker
    RB: Sagna
    VM: Song
    CM: Wilshire / Arteta
    AMR: Walcott
    AMC: Arteta / Wilshire
    AML: Gervinho
    SP: Van Persie

Het zou ook kunnen Wilshire op AMC en Arteta op MC, Goeie backups Park, Benayoun, Frimpong, Arshavin, Ryo.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Nee, zonder Sulejmani was er geen Champions League.

Elke boerenlul kon die bal erin schieten.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wilshere, zo moeilijk is het niet.

Arsenal heeft het deze transferperiode verkloot omdat ze alles op het laatste moment lieten aankomen. Als je Nasri en Fabregas verliest, kan je niet zo handelen. Er had een klasse speler op het middenveld gehaald moeten worden, een grote naam omdat het moraal nu gewoon echt extreem laag is.

Dan kan je niet op de laatste dag zeggen, ja we hebben wel Götze geprobeerd, maar gek genoeg wilde ze op de laatste dag hun speler niet verkopen dus nu hebben we maar Benayoun geleend...

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst niet naar Fulham willen, en dan voor het geld zwichten.. Krijg je opeens dit soort berichten;

Ruiz: 'Bewonder Jol al sinds zijn periode bij Ajax'
    01/09/2011 09:38

Fulham heeft zich woensdag op de valreep versterkt met FC Twente-speler Bryan Ruiz. De Costa Ricaanse aanvaller is in de wolken met zijn transfer en kijkt uit naar de samenwerking met trainer Martin Jol.

'Ik bewonder Martin Jol al sinds zijn periode als trainer van Ajax en kan niet wachten mijn eerste speelminuten te maken', aldus Ruiz op de website van The Cottagers. 'Mijn keuze voor Fulham heeft te maken met het gevoel dat ik bij deze club had, persoonlijker dan bij andere clubs.'

'Ik heb zin om mijn nieuwe ploeggenoten te ontmoeten als zij terugkomen van internationale wedstrijden. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk aan de slag om ons voor te bereiden op enkele belangrijke wedstrijden.'

Jol is eveneens tevreden met de versterking van zijn selectie. 'We zaten al langer achter Ruiz aan en zijn blij dat we deze speler hebben kunnen strikken.'

Voorzitter Joop Munsterman erkent dat het vertrek van Ruiz niet tegen te houden was. 'Hij heeft zich afgelopen twee seizoenen sterk ontwikkeld bij FC Twente en is van grote waarde geweest voor de club. Hij heeft een belangrijk aandeel gehad in de prijzen die we afgelopen twee jaar hebben behaald, met het kampioenschap als absoluut hoogtepunt.'

'Voor Bryan ga je naar het stadion, hij heeft voor zoveel mooie momenten gezorgd', vervolgt de preses. 'Zijn spel heeft geleid tot veel interesse van buitenlandse clubs. Bryan heeft altijd de ambitie gehad om in een grote Europese competitie te spelen en nu is het moment gekomen dat hij de overstap maakt naar de Premier League. Bryan was voor ons niet te behouden. We wensen Bryan veel succes en geluk in zijn verdere voetbalcarrière.'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina