1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    It's a conspiracy.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft negro gezegd. Als dat al racisme is..

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    @Seh Ja dus? Dan kan die jongen helemaal niets meer goed doen? En dat hij nu een van de leiders bij Liverpool is, laat je even buiten beschouwing.

En er is niets mis met mijn oneliners ;).

Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  4. Seh

Seh Guest

Ik laat niks buiten beschouwing. Maar als jij je team zo dupeert (tweede keer al in een korte tijd) als dragende speler, dan doe je toch echt iets fout.

Je onliners slaan vaak als een tang op een varken. Dat je dat zelf niet ziet is wel grappig.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    In welke context.
    'Ik schop je omdat je zwart bent' is racistisch ja. Als je dat niet snapt 8).

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kunnen we niet van jou zeggen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :emo: Nee echt waar Tyrant... Wordt een beetje ziek van je denigrerende opmerkingen steeds.
    Ik heb gelezen dat die alleen het woord "negro" heeft gezegd.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Er is een rapport geschreven van 115 pagina's, en van wat ik lees over dat rapport is er werkelijk geen enkel bewijs, behalve datgene wat Evra zelf heeft verteld.

8)

Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  9. Seh

Seh Guest

Hoeft ook niet van mij. Jij ziet dat als iets positiefs? Als jij een 'serieuze' opmerking maakt en iemand vind het grappig?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Tja ga dan niet de discussie aan als je niet op de hoogte bent 8)
    7x negro gezegt, waaronder dingen als 'ik praat niet met je omdat je zwart bent'.
    Daarnaast hebben 5 man verklaringen tegen Suarez afgelegt, waar hij niet tegenin is gegaan. Sowieso heeft hij nooit ontkend negro te hebben gezegd, alleen was het volgens hem vriendelijk bedoelt. Nogal maf als je net een opstootje hebt gehad 8).

@Ferron: jawel, 5 verklaringen dus ;).

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, dat hij hiervoor gestraft wordt boeit me verder ook niet veel, wel dat het verdomme 8 wedstrijden zijn. Dat krijg je nog niet eens als je iemand zijn been breekt. 8)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Tja het was gewoon een beetje slechte timing ja na die anti-racisme campagne van de FA.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk weer de denigrerende kaart gebruiken. Ik las vanochtend in het AD dat die alleen dat woord heeft gebruikt. Sorry dat ik niet 24/7 op Voetbalprimeur zit ofzo.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Blatter vindt dat rascisme moet kunnen op het voetbalveld :+.

@Seh Altijd.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Hoe moet ik daar rekening mee houden dan 8)
    Jij zegt dat het niet racistisch was en ik ga daar tegenin, nogal logisch...
    En dan kom jij met het argument dat je het niet wist en mij denigrerend vind 8). Super!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent toch ook denigrerend met je smileys en met zinnen als "Als je dat niet snapt" etc. Tuurlijk is dat racistisch als die "'Ik schop je omdat je zwart bent' zegt. Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg alleen dat het woord "negro" niet racistisch is. Maar dan moet jij gelijk denigrerend zeggen 'Ik schop je omdat je zwart bent' is racistisch ja. Als je dat niet snapt 8)"

Als ik niet alle precieze details weet en alleen vanochtend voor ik naar me werk ging even het AD heb gelezen waarin ze zeggen dat die alleen "negro" heeft gezegd. Kan je ook gewoon zeggen tegen mij dat die dus meer heeft gezegd zonder wat dus vandaag is uitgekomen is wat ik niet kan weten. Maar je moet dan gelijk zo reageren.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het gewoon niet lief.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden: