1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Damn, waar speelde je? Je bent trouwens niet de eerste, hoe veel gasten ik van mijn leeftijd niet spreek die precies hetzelfde hebben. Dan ben je net de 20 gepasseerd en heb je zo'n beetje al meer gesloopt dan een gemiddeld mens in zijn hele leven. Het meest tergende is ook wel dat het vaak bij van die simpele momenten gebeurd. Je kan 30x een doodschop incasseren voordat er iets misgaat en vervolgens loop je op een te harde grasspriet en al je banden liggen opeens uit je poot.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Komt me bekend voor :) Heb ook zo'n lieve rechterknie.

Zwaar maar dan ook zwaar balen voor Affelay. Dat word na 6~9 maanden echt beunen voor die kerel. Jezelf weer in de kijker spelen voor Oranje komend EK.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Godverdomme, hopelijk kan hij wel mee naar het EK. Speelde altijd goed bij Oranje :{

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Da's lullig voor dat ventje... Gun je niemand.

5. Seh

Seh Guest

Ach niet veel boeiends, bij de plaatselijke FC eerste klasse altijd gespeeld vanaf de D'tjes. Eerst VV Maasdam. :cool: Ken je dat nog?

Het is precies wat je zegt, ik was altijd de luie en irritante nummer 10 die de schoppen kreeg. 8) Enkelband ingescheurd tot een paar milimeter niet helemaal, zo vaak op mijn enkels getrapt, lies blessures, pols gebroken en zo kan ik nog wel even door gaan.:lol: Deze blessure ook echt opgelopen begin vorig seizoen, deed mee met wat vrienden die een teampje lager speelden. Zette mijn been te ver onder mijn lichaam vandaan, een soort staande sliding en de beste meneer vond het nodig er nog even vol tegenaan te lopen. Soms verbaas ik me nog wel eens dat het zo lang geduurd heeft voordat ik zo'n blessure kreeg, haha.

Zo, dit was mijn verhaal hoop dat ik wat gewonnen heb. :+

Lol!

editje: ohh, dubbel. /Mod Oh?;)

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Damn echt zuur voor ibi. Gun ik hem echt niet. Hoopte juist dat die wat meer kansen ging krijgen bij barca. Nu flink werken aan z'n herstel. Hoop dat hij wel mee kan met het ek.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand heeft het warm. :p

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Holy shit.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  11. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha koud zal ie het niet hebben :p

12. Seh

Seh Guest

And so it begins... :'-(

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Erg klote. Is in mijn ogen geen goede linksback, maar een goede CV. Straks als Vlaar of de Vrij wegvalt heb je enkel Indi. Ik graag Nelom een keer op de LB positie. Meer snelheid en wendbaarder dan Martins Indi.

14. Seh

Seh Guest

Schenkeveld heb je ook nog, en twee talenten in de jeugd. Kongolo en Van Huijgevoort, die maar voor de leeuwen gooien als het niet anders kan.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Kongolo vind ik inderdaad een groot talent. Ben benieuwd wat deze jongens kunnen op ED niveau. Schenkeveld was ik inderdaad even vergeten i.v.m. zijn langdurige belssure.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kongolo is echt een baas. Was er pas op de training toen de meeste vh eerste met Oranje en jong Oranje weg waren, deden er 15 van de A mee. Doet ie prima mee hoor :)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Die laatste zin is idd het belangrijkste. Hoop echt dat ze deze keer niet onder de indruk zijn van het stadion. Maar als ik dan bijvoorbeeld Boerrigter tegen Lyon zie, dan denk ik dat dat wel goed zit met de ploeg.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lyon is toch wel wat anders dan Madrid.
    Stade de Gerland is toch wel wat anders dan Bernabéu, bijna twee keer zo klein ;).

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Je weet dat ze in de Arena speelden? :+
    Maar ik bedoel meer dat hij totaal niet onder de indruk was van het hele Champions League gedoe en het echt als een doodnormale wedstrijd, wat het ook is, benaderde. Dat is een heel groot contrast met vorig seizoen. Natuurlijk moet nog blijken wat voor werking Bernabéu op de nieuwelingen heeft, maar ik heb daar goede hoop in.

Ik hoop morgen iig veel lef te zien.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Sta er maar eens, tegen spelers waar je alleen met Fifa tegen speelt. :cool:

Ik ben er niet gerust op, maar hoop dat ze zich niet af laten schrikken....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina