1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    _O_

2. Seh

Seh Guest

WAT?!

:+

Oh en

En ja, dat was het. :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2012
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik 12 was had ik met de D selectie 3 maal per week training, als het regende moesten we ongeveer een kwartier rennen naar een station in de buurt waar we elkaar (buiten) de stationstrappen moesten optillen. Iemand (of meerdere) uit mijn team heeft toen geklaagd en de trainer is ontslagen, ik vond dit doodzonde want hij was echt heel erg goed. Voor dat hij bij onze club kwam gaf hij training bij Ajax maar na zijn ontslag heb ik zijn naam niet meer voorbij zien komen.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Een kwartier rennen? Geen Edo dus. :+

5. Seh

Seh Guest

Hehe, in de D'tjes hadden wij ook zo'n trainer. Touwtje om een band, touwtje om je middel en ploeggenootje in de band. En rennen maar! De verliezer moest nog een keer. Ook hele parcours met over hekjes springen, onder netten door enzo. Vond het awesome. Mijn conditie was toen echt beest. Dat jaar ook kampioen geworden ten kosten van de E-top van Feyenoord. :+

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Van KHFC naar Heemstede-Aerdenhout, daar dus allemaal oefeningen en dan weer terug, onderweg nog een paar minuten tegen de muur zitten alsof het een stoel is, ook zo hinderlijk :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ah, KHFC. Vaak genoeg geweest. :+

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Conditietraining nodig op je 12e? 8) Nooit begrepen.

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De situatie bij Feyenoord is heel wat anders dan bij het rijtje bovenstaande clubs. Daar kon hij voornamelijk teren op het werk van zijn voorganger. In Rotterdam niet, tenzij de lijn van clown Been (de slechtste trainer in de historie van de club) doorgetrokken moest worden. Koeman, en zijn assistenten, hebben binnen no-time een team neergezet. Een team met voornamelijk eigen jeugd die herkenbaar en verzorgd voetbal op de mat leggen, wat alleen maar verder zal groeien. Scheve vergelijking dus.
    Daarnaast heeft Koeman zelf gezegd als trainer totaal veranderd te zijn. Hij zit er veel korter op, is veel meer aanwezig en geeft de groep niet meer zoveel vrijheid, wat hem vroeger werd verweten. Het is een nieuwe Koeman en die handelswijze slaat gewoon aan.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Eens.
    Ik was ook sceptisch toen hij tekende, maar nu ben ik zowaar blij dat hij verlengt.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FIFA-elftal van 2011: Casillas; Dani Alves, Sergio Ramos, Vidic, Gerard Pique; Xavi, Andrés Iniesta, Xabi Alonso; Messi, Ronaldo en Rooney.

Rooney heeft geen goed seizoen gehad, Vidic steeds geblesseerd en Ramos blijkbaar (niet veel gezien) ook geen goed seizoen gehad. Lekker eerlijk dus?

Doe mij dan naar Falcao/Cavani ipv Rooney, als spits van 2011 en Thiago Silva ipv Vidic. Voor Ramos weet ik niet. Abidal, uit respect :cool:.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  13. Seh

Seh Guest

Spits 2011? No doubt Van Persie. Al is Rooney natuurlijk wel kampioen geworden.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben alleen van team uit de halve finales van de champions league gekozen zo te zien; Real Madrid, Barcelona en ManUnited

15. Seh

Seh Guest

van Geel: Oké Ronald, Biseswar is weg dus je mag een extra middenvelder huren, wie wil je hebben?
    Koeman: Ik heb het liefst S. Al Aris.

8)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sergio Ramos is geen hele vreemde keuze (doet het prima) maar Abidal was wel geniaal voor al die narigheid met z'n tumor. De eerste helft van dit seizoen niet meer zó goed geweest, dus niet heel gek dat hij het niet is geworden.

Overigens gefeliciteerd aan Conqi. Moet wel wat geks gebeuren wil Real Madrid dit nog weggooien. Ik verwacht wel dat we - gezien de uitslagen de afgelopen jaren - winnen in El Clásico (ondanks dat Real Madrid natuurlijk een klasse team heeft), maar ze zouden wel heel dom zijn om dit cadeautje niet uit te pakken. Heb nu de grootste hoop om de CL te prolongeren.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dit:

Prima training voor je core stabiliteit i.m.o. en dat is volgens vele studies de sleutel tot minder blessures. Mensen met een goede core stabiliteit hebben veel minder blessures in de ledematen dan personen zonder een ontwikkelde core.

Maar ik zal er wel weer veel te serieus op in gaan. :x:+

19. Seh

Seh Guest

_O_
    Wat een eindbaas als hij echt terug komt. Eerst 16 miljoen in het laatje brengen, flink geld verdienen en dan weer terug naar Rotterdam.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”

wut?

want voor de centen kiezen is Royston vreemd?

Zou het wel leuk vinden als hij weer terug kwam. Carriere is niet geworden wat ik ervan verwacht had maar blijft een kleurrijke voetballer en daar kunnen we er in de eredivisie nog wel een paar van gebruiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina