1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de Italiaanse media hadden al aangegeven dat Fiorentina in Amsterdam was geweest. Al moet er wel een slag om de arm worden gehouden. Als er nog een deal tot stand komt met Amauri, blijft EL H.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Positief denken! :+

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7

goede krant

4. Seh

Seh Guest

Ze hebben de vervangers van Bony dus al in huis. Ook nog die Perdersen toch, voor in de spits? Is dat wat?

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als die Van Ginkel nou eens door Ajax wordt opgepikt.... Misschien als ze El H verkopen. :+

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    EL H: ''Laat me met rust'' huilie huilie, wat een idiota.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Doag. :emo:

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een flapdrol is die El Hamdaoui ook ... laat die gozer a.u.b oprotten. Dat hij in Spanje aan de slag gaat. Hoop voor hem dat hij ook daar op een zijspoor beland. Arrogante bontkraag dat het is.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Lodeiro is wel een aardige speler, maar er is zoveel concurrentie dat hij bij Ajax niet kan schitteren. Een transfer naar Liverpool is dan ook wel mooi.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Meteen verkopen.

Held Suarez regelt dit wel even :cool:.

Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij past daar totaal niet. En als spits nog minder. Laat hem maar lekker blijven, hopelijk krijgt hij wat meer de kans op het middenveld.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Pedersen is een hele goede speler, legt de balletjes er altijd wel in super neusje voor de goal.
    Echter vaak geblesseerd en volgens mij kan van den Brom ook niet zo goed met 'm over weg. Weet zeker dat een goede, volwaardige basis spits is voor elke NL subtopper.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lodeiro moet van mij blijven. De spits is natuurlijk niet zijn positie, ik zie hem graag op het middenveld aan de linker kant. Janssen mag dan wel blijven, maar dan moet Bouy verhuurt worden. Als hij weg gaat dan kun je Bouy nog op de bank zetten. Lodeiro heeft echt een geweldige pass in huis en is erg bewegelijk en ziet de dingen die andere spelers niet zien. Zou echt jammer zijn als hij weg gaat.

Wat mij betreft kopen we deze winterstop Narsingh, aangezien Ebecilio ook kwakkelt met zijn rug en drama is, en Boerrigter er nog wel even uit ligt. Dan kan Sulejmani op links.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee joh, als Liverpool met een goed bod komt, moet je hem gewoon laten gaan. In de spits is het niet veel en op het middenveld is er veel te veel concurrentie.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Verwacht er niet teveel van, want het bericht op de vorige pagina is de enige die ik over Lodeiro heb gelezen, de rest gaat allemaal over David Texeira. Is Lodeiro eigenlijk wel een pure spits, nee toch?

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar je kan hem wel als spits gebruiken.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Amauri verdient het dubbele van El Klapjosti bij Ajax doet en zit in hetzelfde schuitje: lekker tribuneklantje spelen zolang zijn contract doorloopt. Bovendien is Amauri ouder. Dus de kans dat ze Amauri halen lijkt me kleiner dan El H.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ;)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vergeet natuurlijk dat Amauri z'n contract deze zomer afloopt en Juve hem heel graag wil lozen. Dus hij zal wel gratis zijn (Hamdaoui niet). En hij zal inmiddels ook wel beseffen dat ie (ook door z'n leeftijd) niet meer zulke exorbitante salariseisen kan hebben.

Dus het is eigenlijk wel verklaarbaar.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zat eraan te komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina