1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik dacht dat meneer de zoekfunctie wel kende, maar dat was blijkbaar te opportunistisch.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
  3. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kak dacht sluit ff sport1 internet tv abo'tje af voor 30 dagen, maar dat kan nu niet omdat real-barca uitverkocht is? 8)

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dan maar gratis een illegale sport1 stream kijken

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je me een PM sturen met de link? :)

8. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Espanyol wil hem wel graag hebben, vorig jaar ook al. Alleen toen konden ze niet aan die belachelijke eisen voldoen. Ben benieuwd.

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse in een kijkcode voor ajax-az? heb er eentje over, pm maar :)

Edit: Code is naar Cybeln, die was het eerst :)

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Weer genoten gisteren. Mourinho weet er geen raad mee en faalt keer op keer. Genieten. Wel weer moeten kotsen om die acties van Pepe maar dat was natuurlijk te verwachten. Het zou Real Madrid sieren als ze die man bij het oud vuil zetten. Past toch ook niet bij de grootsheid die de club tracht uit te stralen. Uitblinkers waren voor mij toch wel Caveman, Xavi, King Eric, Busi de miereneter en Sanchez.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja wel klagen om het gedrag van Pepe maar over het gedrag van de spelers van Barca heb je niks te zeggen?

13. Seh

Seh Guest

Die dik gedrukte zijn ook mannetjes waar je nekvel van overeind gaat staan. Maar omdat ze een Barca shirtje dragen mag het allemaal?

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie is die Real Madrid speleer die zo gestuurd wordt, Pascal? Prachtig :lol:.

En Sanchez vond ik gisteren ook wel goed, jammer dat hij steeds net te snel was (waardoor hij buitenspel stond), maar was wel heel gevaarlijk. Vind hem niet zo irritant eigenlijk? Busquets daarentegen..

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat is Özil door Busi. :) En wat betreft Dyonko en Seh, dat ik bepaald gedrag niet opnoem betekent niet dat ik het goedkeur. Er gingen er wel meer bij Madrid over de scheef. Het enige wat Barcelona doet is zeuren bij de scheids, niet chique uiteraard en ik keur het dus ook niet goed, maar je doet er niemand mee kwaad. Die schwalbe van Pepe was belachelijk en daar had hij een kaart voor moeten krijgen. Zelfde geldt voor het staan op Messi z'n hand. Walgelijk gewoon. En ja, als een speler van Barcelona een schwalbe maakt dan hoort hij hier ook voor bestraft te worden (inb4tje).

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    lol

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Antisociale persoonlijkheidsstoornis (psychopaat) volgens de DSM-IV (maatgevend voor psychische aandoeningen):

- De persoon past zich niet aan aan de sociale normen met betrekking tot wettig gedrag, wat blijkt uit het verrichten van handelingen die tot arrestatie (kunnen) leiden.
    - De persoon maakt gebruik van misleiding, wat zich uit in herhaaldelijk liegen, gebruik van aliassen of het oplichten van anderen voor persoonlijk voordeel of plezier.
    - De persoon is impulsief en maakt geen plannen voor de toekomst.
    - De persoon is snel geïrriteerd en agressief, wat zich uit in regelmatig fysiek geweld.
    - De persoon is roekeloos en veronachtzaamt de veiligheid van zichzelf en anderen.
    - De persoon is doorlopend onverantwoordelijk, wat zich uit in een aanhoudend onvermogen om een stabiel werkgedrag te vormen of financiële verplichtingen af te handelen.
    - De persoon toont geen berouw of spijt en is onverschillig als hij anderen heeft geschaad, verwond of mishandeld of van hen heeft gestolen.

Tsja....

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Als Pepe geen voetballer was geworden was het gewoon een seriemoordenaar geworden heb ik het idee.

Hoop ergens dat ie zoiets een keer doet tegen Zlatan of Balotelli, kijken of het dan nog zo'n stoer mannetje is.

20. Seh

Seh Guest

Top aanvoerder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina