1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vind ik niet zo'n probleem. Anita zou, mocht je echt vast willen houden aan een controleur idd een optie zijn. Alleen dan zou ik Serrero op de plek van Mickey zetten en een volledig dynamisch geheel tussen aanval en middenveld optuigen. Waarbij Serrero, Eriksen, Lodeiro en ook Boerrigter continu van positie wisselen. De Jong of Siggy in de spits en je tikt elke verdediging (in de eredivisie) zoek. :)

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Je scoort dan wellicht makkelijk maar je krijgt ze net zo makkelijk tegen.
    De verdediging is simpelweg te zwak, of staat verkeerd neergezet.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het lijkt heel simpel, maar denk je niet dat de spelers veel in de weg bij elkaar gaan lopen? Het is al eens eerder geprobeerd, kan me niet even herinneren welke wedstrijd maar toen liep iedereen op een gegeven moment in het centrum elkaar in de weg. Daarbij is Serero geen aanvaller maar een middenvelder.

Eigenlijk kan je het beste spelen met een dynamisch middenveld, Anita dus als controleur die de ballen op komt halen en ze verdeelt bij de rest van de middenvelders. De backs sluiten aan bij een opgezette aanval om een overwicht te creëren en het veld breed te houden. Daarbij kan een speler als Verthongen inschuiven om een mannetje meer te creëren op het middenveld in balbezit. Daardoor komt er een man vrij te staan en laat de tegenstander meer ruimtes achter bij de verdediging. De buitenspelers moeten het veld breed houden en zowel binnenom als buitenom gaan, de spits moet zich af en toe laten terugzakken om de bal te kaatsen. Verder het spel simpel mogelijk houden met driehoekjes, korte combinaties en steekpasses. Zo zou ik het willen zien IMO. Maar met de opstelling van Frank en de huidige selectie is dit slechts een utopie.

Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  4. Seh

Seh Guest

Bij Barca zou dit werken ja.

5. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Is gewoon een kwestie van trainen. Daarom snap ik Cruijff ook wel, die wil dat er weer instampen vanaf de jeugd. Harstikke logisch. ;)

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    FR1908Nieuws (FR1908Nieuws)
    Martin van Geel ontkent de interesse van #Feyenoord in Mads Junker.

7. Seh

Seh Guest

Hij wil juist individueel veel meer trainen en focussen op het individu.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het is iig niet iemand die voor problemen zorgt, toch heb ik het idee dat ze 'm te laat halen. De afgelopen 2 seizoenen vond ik 'm erg sterk maar kan nu zijn stempel nog niet helemaal drukken.

De actie van Vertonghen is overigens belachelijk, geen discussie voor nodig.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, omdat vanuit die gedachte het team maximaal in zijn kwaliteiten te benutten. Je kunt namelijk niet op de Barça manier spelen als je een bal niet normaal kunt aannemen, controleren en passen.

Dus wat is je punt?

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat middenveld mag de Boer best wel eens proberen. Met Enoh en Janssen krijgen we ze namelijk net zo makkelijk tegen.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mongool, zei het tijdens de wedstrijd hier ook al.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Bwehe. :lol: Wel waar though. :) Tijd voor verandering imho.

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Als je nu eens begint met jezelf normaal uit te drukken, wie weet dat mensen dan nog eens naar je gaan luisteren ook. Zou zomaar kunnen.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Waaat Junker is awesome, mijn voorbeeld.
    Hij kan echt niet goed voetballen maar is een grote meerwaarde doordat hij altijd kutgoals maakt (dit seizoen helaas wat minder).

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooie man. Vind je die actie niet idioot dan? Randdebiel, om zo te trappen.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als Maher niet over zijn eigen enkel stuitert is er niks aan de hand. :)

17. Seh

Seh Guest

dubbel

18. Seh

Seh Guest

Houd eens op hey, die laatste trap is echt niet bedoeld om de bal een peer te geven hoor. :lol:

Wel 8 assists. :)

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat zeg ik ook helemaal niet.... alleen doordat Maher al op de grond ligt ziet het er allemaal wat lomp uit. Maar goed, dit verbleekt totaal bij de acties van Pepe.

20. Seh

Seh Guest

Dus? 8)

Tevens
    Tweet van Ajax F-side. :lol: :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina