1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Wat is er allemaal met Vertonghen aan de hand?

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik volg die gast op twitter, en hij is in de winterstop weer meer dan ween week naar Miami gegaan of te feesten etc. Misschien moet hij wat meer bezig zijn met zijn sport :F:.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Als je van feesten een liesblessure krijgt zou amateur voetbal niet bestaan.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me dat voetballen bij Ajax toch wel een tikkeltje intensiever is..

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, volgens mij ligt het eerder aan hoe er getraind wordt bij Ajax, er zijn zat voetballers die feesten (Balotelli), zonder dat ze er een blessure aan over houden. Ik heb het idee dat er bij Ajax veel wordt gedaan aan krachttraining maar als dat niet in de juiste vorm/houding gebeurd kan dat volgens mij gepaard gaan met blessures.

Ik vind Van der Wiel wel altijd een beetje dood op het veld lopen, toen ie net begon was ie veel actiever. Hij sprint er nu vaak ook een beetje ala Daley Blind erachteraan.

Vertonghen misschien geen contractverlenging? Zou wel zuur zijn. :mad:

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe lang is zijn contract nog?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop overigens wel dat hij niet deze winter wordt verkocht en Ajax wacht tot de zomer. Ben bang dat als Ajax nu overhaast een verdediger gaat kopen het weer een miskoop wordt en Ooijer achterin is ook geen doorslaand succes.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gelukkig hebben wij Zanka die binnenkort komt en dan nog Marcelo (_O_) en Derijck (:D).

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Derijck echt een goede verdediger. Die Zanka is een Deen toch? Zijn echte naam is me even ontschoten. Marcelo vind ik ook wel goed, alleen ook soms beetje te nonchalant(?), hebben braziliaanse verdedigers sowieso al wat vaker vind ik.

Overigens vind ik dat Bouma bij PSV ook echt niet meer kan, als Bouma erin komt gaat het zo vaak nog fout op het einde, en dan zie je in de herhaling dat meneer rustig terug komt wandelen. Ooijer heeft nog wel die pit, alleen zie je gewoon dat ie niet meer de jongste is en komt vaak te laat.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Marcelo is dit seizoen enorm gegroeid, wint werkelijk waar ieder kopduel. Fijn om zo'n zekerheidje te hebben in de duels. Maar ook aan de bal is hij gegroeid, niet meer die onrustige, opkomende verdediger, maar redelijk rusti en geeft goede passes. Maar Derijck erlangs is geweldig, die man heeft zo'n heerlijke rust, wat ze bij PSV achterin echt nodig hadden met Bouma langs Marcelo, beide rommelig vorig jaar. Derijck is ook goed aan de bal, maar moet alleen wat feller zijn in de duels. Maar koppel is lekker.

'Zanka' heet Mathias Jørgensen, als ik het zo goed schrijf, en hebben ze al langer op het oog. Redelijk lang, jong, best snel (snelste verdediger uit Deense competitie met 33 km/u) en blijkbaar goed. Ik heb geen wedstrijden van hem gezien, maar iedereen is altijd lovend over hem. En tja, filmpjes zeggen niet zoveel. Dan is zelfs Engelaar een Ronaldinho en Isaksson een foutloze keeper alla Casillias. Nope.

En ja, Bouma is poep. Dikke poep.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    PSV heeft gewoon goede verdedigers. Die Jorgensen klint veelbelovend, is het een grote gozer? Maakt aanvallers toch altijd wat angstiger als je tegen een type als Alex speelt. Marcelo speelt dit seizoen inderdaad erg goed, zijn meer de beelden van vorig seizoen waardoor ik nog niet overtuigd ben. Douglas heeft soms ook van die zwakke momenten.

Als snap ik nog niet helemaal die bijnaam van hem, hij heet Matias Jorgensen en zijn bijnaam is Zanka, zal wel iets Deens zijn. ;)

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou het niet weten, misschien van vroeger op de streets buiten, met stoere bijnamen :+. Zanka klinkt wel vet :cool:.

Hij is 1.90 ofzo, volgens mij. Ongeveer Marcelo-lengte.

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Toch wel imposant, twee verdedigers van 1.90. Zie ik toch liever dan bijvoorbeeld een Anita van 1.70.

Zanka klinkt inderdaad wel nice.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Och God, Alex. Ik weet nog wel datik hem voor het eerst zag spelen in de Arena tijdens zijn eerste jaar bij PSV. Wat een vetklep leek dat, totdat Babel doorbrak en hij me toch even een sprint inzette, Babel omver beukte en vrolijk het spel kon voortzetten.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Alex en Gomes _O_
    Kijk waar ze nu zitten. Alex krijgt geen kans bij Chelsea en Gomes heeft het verprutst. Kom maar terug hoor :+. Zeker Alex, TAAAAAAAAAAAANK! :cool:

En Farfan, Park, Lee.. Wat een bazenteam. :D

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Alex was echt een baas, zo breed en dan ook nog zo snel. En die vrije trappen van hem waren bijna gewoon gevaarlijk voor diegene die in de muur en voor de keeper.

Vind het jammer om te zien dat Gomes zo is afgezakt bij Tottenham, bij PSV was echt té goed, kan nog goed herinneren hoe hij de onmogelijkste ballen eruit haalde. Ook kon hij de bal net zo ver gooien als schoppen geloof ik.

Met dat team haalde ze toen ook de halve finale in de Champions League toch? En gingen er toen tegen AC Milan eruit? AC Milan donderde het jaar daarvoor Ajax eruit in de kwartfinale in 90e minuut geloof ik...

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En toch blijft het team
    Van Ajax met Ibra,Maxwell,VdV en consorten het briljantste team in de Eredivisie vanaf 2000.

Tot die kwartfinale.

Zowel Ajax als PSV hadden met een beetje mazzel de CL kunnen winnen , moet je je voorstellen hoe beide clubs er nu uit zouden zien.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ie ook opbouwen?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wij verloren uit met 2-0 en stonden thuis met 3-0 voor, het was een wonder. Maar omdat Van Bommel niet met zijn man, genaamd Ambrosini, meeliep kon hij vrij inkoppen. Toen heb ik echt (bijna) zitten janken. Zo dicht bij winst op AC Milan en zo dichtbij de finale.

Ik weet niet veel van hem. In de filmpjes lijkt hij inderdaaf ook rustig en voetballend best goed te zijn, maar dat zijn compilaties, dusja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina