1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    We stonden met 2-0 voor toen Van Bommel z'n man liet lopen en Ambrosini de 2-1 scoorde. O-) Daarna maakte baas Cocu nog de 3-1.

Benieuwd of iemand ook nog weet wie de zoveel geprezen rechtsback van PSV was in al die Champions League duels dat seizoen. Stapte vaak als één van de beste spelers van de wedstrijd van het veld. :+

Theo Lucius :emo::lol:

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Hij is toe aan een andere club imo

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Eerste seizoen bij Feyenoord was Lucius ook nog een van de beste hoor.
    Daarna kwam de slop er jammer genoeg in.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het was ook gewoon een hele bruikbare speler. Nooit zeuren als hij op de bank moest zitten en stond er altijd toen het nodig was (en hij nog op niveau was). Alleen als ik nu aan Lucius terugdenk kan ik me dat bijna niet meer voorstellen. Vorig jaar zelfs nog een hele tijd clubloos als ik me niet vergis.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Stopverf. Zo hadden wij in 2002-2003 bijvoorbeeld heel veel aan datstuk Afrikaans hardhout Abubakari Yakubu. Allesbehalve een goede voetballer, maar hij wist het hele middenveld van Milan te slopen in die kwartfinale.

En vergeet ook surfer John O'Brien niet als die tenminste fit was.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vergeet Trabelsi niet :eek:

Maxwell links, Trabelsi rechts....Man wat was dat fijn.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand het stukje gisteren over Sturkenboom gezien? was gister bij VI.

Wat een vieze vuile streek van die Gast zeg! Ajax is echt dood en doodziek als er al zulke vieze spelletjes worden gespeeld!!! Wanneer gaat de 'Harde Kern' eens met een echt statement komen? Dit gaat echt veel en veel te ver. Zulke mensen blijven zitten bij Ajax en mensen met voetbalverstand en hart voor de club worden via de achterdeur eruit geflikkerd!

Mocht het plan Cruijff niet doorgaan en dit soort figuren blijven dan is Ajax niet meer mijn club en zeg ik mijn Seizoenskaart op! Ben er helemaal klaar mee, Onze club is echt dood en dooziek!

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat was er?

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Als ik het goed begreep:

Er werkt bij Ajax een vrouw met kanker. Haar man brengt haar elke dag naar 't werk met de auto en daarbij rijdt hij het terrein van Ajax op. Dat mag van die Sturkenboom niet.

10. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Even een quote van Ajaxnetwerk:

Ze is nu 50 geloof ik en was eerst secretaresse voor o.a. het hoofd jeugdopleiding en recentelijk blijkbaar gepromoveerd tot operations manager. Begin december was zij een van de mensen die voor de rechtzaak bij het kamp Cruijf aansloten.

Deze actie van Sturkenboom past in de lijn van de gele kaarten voor Jonk en het wegsturen van Van der Kloet op 21 december, die niet toevallig ook tot deelnemers aan de rechtzaak hoort. Vervelend getreiter van een manager om mensen van de tegenpartij weg te pesten.

Ze behoort dus tot het kamp Cruijff. Weer een Teken dat Sturkenboom daar alleen zitten om de boel schoon te vegen voor Van Gaal! Het haalt echt het bloed onder me nagels vandaan dit! Ik moet hem nu niet in Real life tegenkomen want zou hem graag zoals boskamp altijd zegt een paar koeken geven.

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    http://vak410.nl/nieuws/stop-sturkenboom
    17 januari

(Andere reden, maar mot is mot)

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  12. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    alles wat werkt volgens het Plan Cruijff frustreren en saboteren.

Dus dezelfde reden. Wat hij bij die vrouw heeft geflikt valt hier ook onder namelijk, aangezien zij ook aan de kant van Cruijff stond.

Ben benieuwd hoelang de supporters dit nog pikken en wanneer ze overgaan tot andere maatregelen. Iemand vriendelijk verzoeken op te stappen gaat niet werken bij dit soort types. Ze gaan over lijken en trekken zich van niemand wat aan.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Gezellig daar!

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Inderdaad, als je dan de column van NUsport leest over van Geel denk je: "Zij komen er wel, al die koppen staan dezelfde kant op, dat moet bij ons nog maar eens bewerkstelligd worden"

Geen gelul, van Geel nominatie voor TD van het jaar, prima werk verricht i.m.o.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Qua aan- en verkopen heeft ie het goed gedaan idd, maar Koeman een langdurig contract aanbieden.. dat getuigt van opportunisme. Vind Koeman niet iemand die je op lange termijn verder gaat helpen. Maar goed, wie weet heeft ie zijn leven gebeterd en is ie veranderd, dat moeten we nog afwachten.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Alles wordt er aan gedaan om Cruijff eruit te werken. Dat kunnen we wel concluderen na al die maanden. Hoop ook echt dat het Cruijff lukt met doorzetten en de rechtzaak en dat de hele zooi, Van Gaal, Sturkenboom, Ten have en de overige drie op rot. Neem dan ook maar gelijk Slop, V/d Aat, Blind, Henrichs en de overige kliek mee. Ik ben het zat.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Verlosser zal zegevieren.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    langdurig? 1 jaar 8)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja belachelijk lang. Een heel jaar!

Nee excuus, dacht dat het 3 jaar was ofzo. Geen idee waarom.

20. Seh

Seh Guest

En maar zeiken dat Frutten Ajax in een zin gebruikte op trainingskamp. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina