1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Die kans had zeker mogen zitten ja haha

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Alsof je dan pas een echte supporter bent, hou op man. Ik zou niks anders willen dan elke thuiswedstrijd bijwonen maar ik moet mijn studie ook bekostigen en dat doe ik helaas regelmatig in het weekend met werk en dus ook op zondag. Na het afstuderen is het eerste wat ik doe inschrijven voor een seizoenskaart, en dat maakt mij geen betere supporter.. :lol:

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Dus geen seizoenskaart? Dacht ik al... En dan moet ik Vitesse gaan supporten, misschien moet jij dat maar doen ;)

Hij woont in Amsterdam en als hij echt van zijn club houdt dan neemt hij een seizoenskaart. Het stoort mij dat hij doet alsof ik geen echte supporter bent terwijl ik blijkbaar meer in mijn club investeer dan hem.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik studeer 5 dagen per week , werk op zaterdag en zondag.

Dus nee geen seizoenskaart , stakker.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    popcorn.gif

:+

Wat een kansloos gezeik om weer 'meer' fan is of niet, dat doet er in godsnaam toch niet toe? En dat basisschool argument 'ik ben waarschijnlijk langer fan', doe normaal :emo:

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Alsof je vijf dagen full-time loopt te studeren, maar als je geen seizoenskaart wilt/hoeft/kunt nemen dan is dat jouw keuze, ik probeer alleen duidelijk te maken dat jij niet moet zeggen dat ik voor Vitesse moet zijn terwijl ik juist meer investeer in mijn club.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we geen poll starten, "Wie is de grootste supporter"?

:emo:

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Speelt Ajax dan ooit doordeweeks? Het gaat erom dat ik het hele weekend móet werken omdat het doordeweeks niet kan.

Snap dat het moeilijk voor je is met dat duivenhoofd van je , maar doe tenminste je best.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Goed idee, dat win ik makkelijk gezien mijn leeftijd. Ben ongetwijfeld al langer fan.

Ik moet zeggen dat ik niet met heel veel vertrouwen naar de klassieker uitkijk. Daar is het allemaal veel te wisselvallig voor bij Ajax. Al is het vaak wel zo dat ze er tegen feyenoord 9 van de 10 keer nog wel een aardige wedstrijd uit weten te persen

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan ook werken doordeweeks, dan kan je naar Ajax gaan. HAha en dan moet meneer dyonko weer gaan 'beledigen' met duivenhoofd.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :lol: da fuq?

:'-( Oh ja shit, dat doe ik dus al jaren fout.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oke, Sammy, je bent een geweldige fan, beter dan iedereen hier. Ajax is ook de beste club die er bestaat, dus daarom mag jij daar fan van zijn.

Einde 'discussie'? Want is volgens mij moeilijk om een discussie te voeren met iemand die óf trollt of achterlijk (en eigenwijs) is.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Uhm, nee. Waar ik werk moet je gewoon elke dag van half 10 tot 6 zijn , dat kan dus niet als je 5 dagen per week naar school moet.

Tering wat ben jij dom.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik!

8)

Wat een discussie trouwens...

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    HAha, en nu weer op naar schelden. Simpel triest ziel ben jij zeg. Maar jouw kan Ajax minder schelen blijkbaar, dat is jouw keuze, kneusje.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Als Sammy nooit in De Meer is geweest is hij geen echte Ajax supporter te noemen. :cool:

:+

Maar goed. We houden een normale discussie zonder lieve koosnaampjes of we gaan helemaal stoppen met discussiëren.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De pot verwijt de ketel.....

Ik ben overigens op mijn vorige werk 'verguisd' toen ik de dag na de verloren WK finale zei dat ik liever had dat Ajax in 2011 kampioen zou worden dan dat Nederland WK werd. :D

Gelukkig werd die wens ook vervult, anders was het wel jammer geweest. :+

Ben ik nu een 'echte' Ajacied? :+

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Echte ajacieden schelden niet op elkaar, zo.. nu is niemand meer fan :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina