De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sammy wel , maar hij mag dan ook niet zonder begeleiding ergens heen.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Echte fans rennen ook het veld op met hun boxer boven de broek uit en proberen de keeper van de tegenstander te schoppen... Nee, daar help je je team mee. Schop dan Kenneth van het veld af, daar help je Ajax tenminste mee.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat dat te vroeg is voor hem. Voorlopig heeft hij nog Janssen voor zich, en Lodeiro. Al wordt Lodeiro op de verkeerde posities opgesteld..

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, maar Bouy is meer een spelverdeler dan Lodeiro, meer een type Janssen als backup.

Die Denswil is toch een centrale verdediger? Ik hou me hart vast als Frank zondag Blind opstelt.

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Eensch, daar snap ik niets van. Ook Enoh wordt helemaal verkeerd gebruikt. Die jongen moet je een emmer water met een spons geven en op de bank zetten.

Ik hoop oprecht dat Janssen gaat vlammen bij Ajax, lijkt me lastig voor hem dat het er niet echt uit wil komen nog. Ik hoop dat volgend seizoen de echte Theo bovenkomt. Hij moet belangrijk gemaakt worden.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gewoon een rookhok in de gang naar de kleedkamer maken, dan mag ie 2 peukjes voor de wedstrijd en in de rust.....klaar

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Als dat nodig zou zijn, graag..... Want als hij eenmaal op gang komt.... Hij lijkt wat timide bij Ajax, hopelijk gaat dat nog over.

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    wordt echt moe van "Theo = roken" en iedereen die het daar steeds weer over heeft

ik ook denk dat frankie het spel/opstelling janssen aan moet passen, want je hebt gewoon veel aan die kerol als hij goed staat/in vorm is

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Iedereen die het "steeds" daar over hebt? Man ik maak 1 geintje tussen 10 pagina's "Kijk ik ben de beste....supporter" gezever. 8)

Daarnaast, Theo is niet op zijn plek, voelt zich niet thuis en woont niet vlakbij Amsterdam dacht ik zo 1-2-3.

Dat zijn factoren die bij Theo er in hakken, overal waar hij gevoetbald heeft.

Bij Twente kon en mocht hij vrij veel, dat zag je terug in zijn spel.
    Nu moet Theo een uur tot 1,5 uur rijden, heeft een coach die hem vanaf het begin al niet op "zijn" plekkie zette en mag hij niet eens een peukie doen.

Daarnaast heeft hij een 19 jarig Deens mannetje voor hem die nog weinig heeft laten zien.
    Oh en vergeet de actie van Martens niet....Ik zou ook pissig zijn.

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ja doelde ook niet op jou, maar dat het vaak wel weer over het roken gaat als het over Theo gaat. Maar ben het er wel mee eens dat hij nog niet goed uit de verf komt bij Ajax [Jammer genoeg]

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Die gruwelijke panna....._O_ Mooi man..

Theo moet belangrijk gemaakt worden, zo simpel is het. Op de juiste plek en hij moet net iets meer mogen dan een ander. Dan komt het goed.

En Eriksen is op dit moment nog lange niet toe aan een stap omhoog. Die jongen moet even op de bank gezet worden, want hij zit te prutsen.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    [yt]UPrBS3Bz5vQ[/yt]

Die was idd echt genieten. _O_

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Al was ik wel met Mulder eens dat je zoiets op een gemiddeld zaalvoetbalavondje in de eredivisie ook wel tegen komt :+
    Daarnaast was Theo in zijn hoofd al bezig met de 2e Coentunnel zoals hij stond....maar goed...leuke actie.

Wat ik eigenlijk erger vind is dat Blind Martens die voorzet laat geven, dit is niet alleen Blind, je ziet het zooooo veeeel dat de back de voorzet er niet uit haalt.
    Zo'n slecht ontwikkeling =(

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    In Engeland krijg je na zo'n panna gelijk een rotschop. :+

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Theo wel beter kan dan wat hij nu laat zien, ook op deze positie en dit systeem. Zie bijvoorbeeld Zagreb-uit, toen speelde ie echt geweldig. Maar nu mislukken zelfs alle lange ballen/crosspasses van hem, zodat je ook al niets meer aan zijn traptechniek hebt. Verder is ie totaal onzichtbaar. Het zal nooit optimaal worden in het Ajaxsysteem maar het kan toch zeker wel beter dan dit.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je krijgt de kans niet eens voor zo'n panna in Engeland.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Mwah mensen als David Silva zie ik dat nog wel doen hoor. ;)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Dan toch maar Bouy proberen. :+
    Die heeft in 1 wedstrijd ook al laten zien over een geweldige traptechniek te beschikken.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Denswil is een centrale verdediger inderdaad. Groot[ste] talent van de jeugdopleiding.

Ik weet het niet. Theo als controlerende middenvelder leek mij eerst een goed idee, al had je geen profijt van zijn afstandsschoten. Maar het was een flop, en het liep totaal niet lekker met hem en de verdediging, en de rest van Ajax. Spelers die voor z'n voeten liepen, spelers die hem oversloegen enzovoort. Nu links op het middenveld laat hij het ook niet zien. Hij zou de leider moeten worden op het middenveld die het zooitje bij elkaar scheld om de strijd aan te gaan wanneer het tegen zit. Echter houdt hij zich redelijk stil, en komt hij zelf amper in stelling om te schieten, of de beslissende pass te geven. Bij Twente kon hij achter de spits spelen met twee middenvelders achter hem die al het werk opknapte. Ik hoop dat het nog goed komt. Liever zie ik Lodeiro starten op zijn positie. Enoh vind ik wel een verbetering t.o.v. een aantal maanden eerder. Draait zich nu niet meer zo gauw vast enkel de passing is nog slordig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina