1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, laat die jongen. PSV kan blijkbaar niet op eigen kracht kampioen worden.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geweldig voor je team (ivm. concurrentie) is wat anders dan geweldig als iemand gewoon geblesseerd raakt :+. Daarnaast is de vergelijking met Reis niet helemaal geweldig, want hij komt waarschijnlijk nooit meer terug op niveau. ;)

Oké.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zie het verschil niet. Jij zegt dat het zeer mooi nieuws is. Je zegt nergens dat het zeer mooi nieuws is voor je team. Dus eigenlijk ben je nu hypocriet. :p

Ik weet zeker dat iedereen het ook geweldig vond dat Reis eruit puur voor hun team en niet omdat hij geblesseerd raakte, want zulke dingen wens je niemand toe.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Huh?
    Je zegt toch precies hetzelfde?
    Toen was ook iedereen blij om het feit dat PSV minder was. Ik heb niemand horen zeggen dat ze persoonlijk blij waren dat Reis geblesseerd was.
    Oftewel is gewoon hetzelfde laken een pak.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die dubbelgeknakte knie was inderdaad een giller. Heb er nu nog binnenpretjes van.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar eh, die gekke Rus moet je niet gaan onderschatten hoor. Zeker in de vaderlandse competitie kan die ( mits goed benut ) best wat aanrichten....

Enne Blind op cb mag van mij. Lb/Rb komt die snelheid te kort. En we hebben pappa ooijer nog hè!! En ja die kan ook nog best wel wat, helemaal tegen een team als az.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    :lol:

Vastlopen doet hij zeker. :+

8. Seh

Seh Guest

De zelfde reden dat Assaidi gekozen heeft voor een ander land dan Nederland, Corretje Pot bedankt. :+

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij faalt voor het leven in de Arena. Mafkees dat het er is.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vd Wiel ziet blijkbaar zelf ook in dat ie inderdaad niet veel beter kan dan dit dramatische niveau. Het ergste is nog dat ie blijkbaar denkt dat ie het best goed doet.

1+1=2. Verkopen dus, en iemand opstellen die wel kan verdedigen. Aanvallend nog wat toevoegen ook zou leuk zijn.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Opzouten met van der Wiel inderdaad, zit totaal geen vooruitgang in. Geef Ligeon een kans, misschien toont die wel inzet.

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom word er niet gevoetbald in de eredivisie deze week?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Interlands :emo:

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou me niks verbazen als hij het bij een andere club beter zou doen. Sommige spelers zijn nog niet klaar om een team te dragen onder zo'n druk.

15. Seh

Seh Guest

Alsof hij niet zijn best doet. :emo:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gewoon gelijk, hij heeft nul krediet bij de supporters. Als hij ergens een foutje maakt, dan wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Elke andere factor(medespelers die falen, hij staat tegenover de beste speler vd wereld) wordt buiten beschouwing gelaten en elke nuance ontbreekt. Niet leuk voor die jongen(ja hij is nog maar 2:cool:, maar dat neemt niet weg dat je zoiets niet in de media moet gaan brengen.

17. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het is een enorme hype geworden of Vd wiel met de grond gelijk te maken. Iedereen die elkaar na praat. De eerste wedstrijden van het seizoen begon hij uitstekend met een paar prachtige voorzetten op Siggy. Hij speelt slecht tegen C. Ronaldo en Mertens wat geen schande is en hij wordt met de grond gelijk gemaakt.

Waar ik me ook zo aan stoor zijn die filmpjes waar ze laten zien dat hij aan de buitenkant dekte, niet meerekenend dat hij net in de aanval was en het veld breed hield, waardoor je in de omschakeling automatisch aan de buitenkant komt te staan.

Tuurlijk speelt hij dramatisch de laatste tijd maar dat geld voor het complete elftal. Het middenveld klopt voor geen meter.

18. Seh

Seh Guest

Exact, gebeurde ook in dit topic. Als je mensen hierop aanspreekt zeggen ze over het algemeen niets of ''hij doet ook niet zijn best!!einz!!1''. Allemaal zo kortzichtig, die jongen heeft op het WK ik dacht Robinho uit de wedstrijd. Als hij naar een mooie club gaat, Bayern of misschien een stapje lager, Everton oid.dan komt hij er wel. :)

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Punt is dat hij op dit moment 0,0 concurrentie heeft op zijn positie. Hij kan daar letterlijk 90 minuten gaan liggen slapen om de week erop weer in de basis te staan :) Daar moet verandering in komen.

Na het WK is ie het helemaal kwijt. Jammer, wat het is een erg goede back.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    De jaarcijfers van Ajax.

Als je als bedrijf afhangt van de verkoop van je betere mensen. Dan is er behoorlijk wat mis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina