1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

8) U serious? Hij heeft tot nu toe niets laten zien, tegen Feyenoord, AZ en PSV volgens mij hoor.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: ik zit verkeerd

3. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Tegen Madrid heeft die toch ook niks speciaals gedaan?

4. Seh

Seh Guest

Nee, maar hij is linksbuiten van Ajax. ;)

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dit gaat leuk worden..

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik verdomme weer in het verkeerde topic. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja godver ik ook. :p

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Jawel, had een aantal fraaie acties tegen zijn directe tegenstander. Heeft verder niets te maken dat het de linksbuiten van Ajax is. Wij leveren immers ook de rechtsachter voor het zelfde nationale elftal :emo:

Bert zijn keuze is wel te begrijpen.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat wil je hiermee zeggen? Snap je wat hij bedoelt?

En wat Boerrigter liet zien tegen Real en in een aantal andere grotere wedstrijden was juist dat hij nog erg onder de indruk was van zijn tegenstander. Of iig, hij kon niet echt indruk maken. Dan vind ik deze selectie een beetje voorbarig, zeker tov Narsingh die twee keer zoveel talent heeft.

11. Seh

Seh Guest

Narsingh was ik nog vergeten, die hadden ze een kans moeten geven imo. Nog eerder Verhoek dan Boerrigter imo. 8)

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Derk is, samen met Vermeer, onze enige stabiele factor dit seizoen. Heeft zich moeiteloos aangepast van JL en Eredivisie. Boerrigter is totaal niet onder de indruk van het niveau / tegenstander. (Valt nu ook wat weg, net als het gehele Ajax.)

Dat Narsingh niet geselecteerd wordt is op basis van kwaliteit/zijn spel niet te verklaren. Echter, omdat Boerrigter voor Ajax uitkomt en Narsingh voor Heerenveen, denk ik dat je een verklaring hebt.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan druk je het nog zacht uit, IMO. Ik vind wel meer spelers beter dan Boerrigter. Wel mooi hoe hij hier opgehemeld wordt, terwijl hij ook niet goed speelt. Maarja, de rest dus nog slechter :cool:.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Onder de indruk van zijn tegenstander maar totaal schijt hebben aan Alonso in de wedstrijd tegen Madrid? :confused:

15. Seh

Seh Guest

:emo: Punt is gewoon da thij ook daar niets bewezen heeft. Wie anders beweerd kijkt met een Ajax bril naar deze speler. Begrijp me niet verkeerd, voor de Eredivisie een prima buitenspeler maar alleen Heerenveen alleen al heeft al twee betere. Waarvan één Nederlander.

16. Seh

Seh Guest

Cruijff. :emo:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet dat ik Van Basten terug wil zien , maar Cruijff is wel een ultieme dwarsligger..

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij speelde verre van onbevangen. Was recent in een aantal wedstrijden (en we hebben alleen maar grote wedstrijden achter de rug deze maand) ook vrij onzichtbaar.

Begrijp me niet verkeerd, hij voetbalt goed mee, wat ik van tevoren ook wel verwacht had, maar echte klasse? Ik vind van niet.

19. Seh

Seh Guest

Ik snap het ook niet. Eerst weet ik 't wie allemaal eruit werken, om zelf na twee scheten weer te vertrekken. Hij zal er vast kijk op hebben, maar om dan steeds na een zucht en een scheet zelf je biezen te pakken is ook maar dom. Wat help je Ajax er dan mee? Zeg dan niks.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Tijd zal het leren maar ik denk dat je hierop terug moet komen.

Cruijff zal het als dictator wel aardig doen, denk ik....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina