De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jones hoeft niet naar huis, denk ik. Trouwens, van Persie niet eens bij de laatste 23 voor de Ballon d'Or, slecht verhaal!

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vreemd inderdaad. Van de ''grote vier'' heeft hij het beste gepresteerd dit jaar.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eriksen kan echt niet op tegen Hazard en Wilshere hoor..

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.031
    Nou, Wilshire vind ik nog best gehyped het afgelopen jaar, maar tegen Hazard idd niet. Ik weet nog goed dat Wilshire in Engeland helemaal gehyped werd voor z'n debuutwedstrijd tegen Denemarken en Eriksen toen uiteindelijk de ster was. Ik heb hem puur in mijn lijstje gezet vanwege de hype.

Hazard en Gotze > Eriksen en Wilshire.

5. Seh

Seh Guest

Eriksen heeft nog niets laten zien in topwedstrijden, mag de schoenveters van mensen als Hazard, Götze, Wilshere en bijvoorbeeld Lukaku nog niet eens strikken imo. Al hoort hij uiteraard wel in deze lijst thuis, als mensen als Ebecilio er al in zitten. 8) Al heeft hij natuurlijk wel een goede actie en doelgerichtheid, ligt er ook beetje aan welke wedstrijden er van hem bekeken zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Lukaku, wat heeft hij laten zien dan 8).

Ballon d'Or nominees:
    Eric Abidal (FRA), Sergio Aguero (ARG), Xabi Alonso (ESP), Dani Alves (BRA), Karim Benzema (FRA), Iker Casillas (ESP), Samuel Eto’o (CMR), Cesc Fabregas (ESP), Diego Forlan (URU), Andres Iniesta (ESP), Lionel Messi (ARG), Thomas Muller (GER), Nani (POR), Neymar (BRA), Mesut Ozil (GER), Gerard Pique (ESP), Cristiano Ronaldo (POR), Wayne Rooney (ENG), Bastian Schweinsteiger (GER), Wesley Sneijder (NED), Luis Suarez (URU) David Villa (ESP), Xavi (ESP)

7. Seh

Seh Guest

Topscoorder van België dacht ik, op 17 (?)jarige leeftijd. Verder was hij iemand die het verschil maakte voor Anderlecht in moeilijke wedstrijden (dat heb ik mij laten vertellen tenminste), terwijl Eriksen het op het moment vooral laat zien tegen de kleintjes. Waar was hij tegen Feyenoord en PSV bijvoorbeeld?

In dat andere rijtje mis ik eigenlijk Silva van City. Alves, Abidal en Forlan horen er imo niet in.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.031
    Dat wordt gewoon weer Messi. :+

En Seh, dan noem jij twee wedstrijden waarbij hij in eentje totaal niet in vorm is. Dan kan ik ook wel weer de wedstrijd tegen Engeland noemen waar hij gewoon veruit de beste op het veld was (vele malen beter dan Wilshire).
    Ik ben Eriksen hier niet aan het ophemelen, maar Lukaku en Wilshire hebben nou ook niet echt veel meer laten zien.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mijn stem gaat naar Cristiano Ronaldo.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Inderdaad, ik blijf er bij dat Ronaldo een betere voetballer is als geheel.
    Messi is btw echt lui!

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Miljoenenverlies PSV bedraagt opnieuw acht cijfers
    01/11/2011 10:50

PSV heeft over het boekjaar 2010/11 opnieuw een miljoenenverlies geleden. Het tekort bedraagt ruim vijftien miljoen euro (15,5). De club meldt zelf dat de aanvankelijke verwachting een tekort van twintig miljoen euro zou zijn.

Van belang is dat de financiële herstructurering die PSV onlangs overeenkwam nog niet in de cijfers is opgenomen. De stad Eindhoven was bereid voor 48,4 miljoen euro grond van de club te kopen.

Het verlies is mede te danken aan het mislopen van de lucratieve Champions League-inkomsten. De Brabantse club maakt om 11.00 uur de cijfers bekend. Over het boekjaar 2009/10 leed PSV een miljoenenverlies van 17,5 miljoen euro.

De omzet is wel gestegen; met 3,3 miljoen euro naar in totaal 55,1 miljoen euro.

tsja

12. Seh

Seh Guest

Ik vind Ronaldo ook een betere voetballer, Ronaldo heeft al bewezen dé ster te kunnen zijn bij meerdere teams met andere spelers. Messi (nog) niet, zie Argentinië.

Over PSV, die gaan cashen voor Wijnaldum, Toivonen, Mertens en Strootman.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2011
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Nou wat een prestatie! Komt hij in het illustere rijtje van Peresic, Ruiz, Wesley Sonck, Jan Koller en Pieroni 8).

14. Seh

Seh Guest

Ik vind dat een betere prestatie dan wat Eriksen tot nu toe heeft laten zien hoor.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Meet jij alleen in prestaties dan? Als je gewoon voetbaltechnisch kijkt is Eriksen veel verder dan een Lukaku die met een armzalig 15 goals per ongeluk topscorer wordt in België.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.031
    En die nu lekker op de bank zit bij Chelsea.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En waarvan je je af kan vragen of hij wel echt 17 is :+

18. Seh

Seh Guest

Ik zie ook wel dat Eriksen veel talent heeft en een grote gaat/kan worden. Maar hij laat de assists en goals achterwegen als hij tegen een goed team staat. Al was het tegen Roda ook niet echt een makkelijke pot na al het gebeuren, maar snap je mijn punt?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Haha ja dat wilde ik ook nog zeggen ja :+

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als hij in Congo geboren was, dan kon je die bedenkingen zeker hebben omdat in Afrika met voetballers op grote schaal gefraudeerd wordt met leeftijden. Echter is hij in België geboren. Daar mogen ze dan wel geen regering hebben, maar ik neem aan dat de geboorteregisters daar wel op orde zijn:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina