1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Xavi heeft vorig seizoen ook maar 3 goals gemaakt bij Barcelona. :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Qua Hazard en Gotze wel , die zijn echt wel een stuk verder. Maar voor de rest durf ik niet te zeggen wie er beter is/word.

Ben ook altijd wel benieuwd wat er met die jonkies zou gebeuren als ze in een goedlopende topploeg gegooid worden.

Echte echte toppers kunnen dan meteen mee met het niveau (Messi bijvoorbeeld).

Lastig in te schatten wat iemand echt kan als hij bijvoorbeeld 'maar' in de NL of Belgische competitie speelt

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wie gaat hun kopen dan? De laatste jaren hebben ze alleen een aardig bedrag kunnen vangen voor Dzsudzsak. Er kwam pas op het laatst iemand voor Afellay toen die een koopje was. Komt nog eens bij dat ze veel te veel geld voor Mertens en Strootman hebben neergelegd...

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    @Seh: alsof Ronaldo het ooit goed doet bij Portugal? Je vind hem nu alleen beter omdat Ronaldo bij meer clubs heeft gespeeld , maar dat zou natuurlijk helemaal niet uit moeten maken (want waarom zou Messi ooit bij Barca weggaan?).

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Ronaldo is gewoon meer een totale voetballer.
    Snel, schotkrachtig, technisch..

In principe kan Messi alleen hollen achter steekballetjes van Iniesta. Omschakelen doet hij echt NOOIT. :+

6. Seh

Seh Guest

Ik vind hem niet goed omdat hij bij meerdere clubs heeft gespeeld, maar hij maakt wel overal het verschil en daar heeft hij zich dus bewezen. Zijn schot, fitheid en snelheid zijn echt ongeëvenaard (voor zover je dat kunt zeggen). Messi kan ontzettend goed dribbelen enzo, maar ik heb meer met Ronaldo. Waarom weet ik niet precies. Misschien omdat het bij Ronaldo dagen, maanden en jaren aan harde trainingsarbeid is. Daar waar het bij Messi lijkt of het allemaal van zelf gaat. :+ Veel meer talent, denk ik.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Strootman is nu al zó goed, die gaat voor veeeel meer weg. Mertens was duur. Wijnaldum verkoop je ook voor meer, als je ziet hoe hij zaterdag speelde _O_

8. Seh

Seh Guest

10 miljoen toch voor beide? Die verkoop je per stuk normaal gesproken voor dit bedrag, als ze het een beetje slim spelen. Talentvolle buitenspelers zijn schaars, evenals goede (controlerende) middenvelders. Wie ze gaat kopen hangt van transfers af, op dit moment zitten alle topclubs wel redelijk vol volgens mij.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie PSV op alledrie wel een aardige winst maken. Al zal het niet heel spectaculair zijn omdat ze 'maar' in de eredivisie spelen.

Blijf dat krom vinden, als Suarez in Spanje had gespeeld had hij 2 keer zoveel opgebracht, dat gaat denk ik ook echt voor Strootman en wijnaldum gelden

10. Seh

Seh Guest

Komt omdat spelers hier minder verdienen, dus sneller geneigd zijn ergens anders heen te willen. Voor een club in Nederland is 10 miljoen veel geld, terwijl ze in Engeland daar om lachen. Dus kun je minder bieden als Engelse/Spaanse club. Is wel logisch hoor.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wilshere. Niet Wilshire. Wilshere. Spreek het maar eens uit, Wilshire slaat nergens op.

Gehyped is echt onzin. Hij is 19 en heeft zich in de basis gespeeld van Arsenal en Engeland. Bij Arsenal was 'ie ontzettend goed, er staat vast ergens een filmpje op Youtube van Wilshere tegen Barçelona. Hij was toen man of the match en viel meer op dan Xavi, Iniesta en Fabregas. Bij Engeland is 'ie de hemel in geprezen door Capello en heeft een plek veroverd ondanks heel behoorlijke concurrentie. Hij is zo compleet voor z'n leeftijd en omdat hij het heeft laten zien bij Arsenal en Engeland heeft hij sowieso een streepje voor op Hazard en Eriksen wat mij betreft.

Trouwens, staat al een paar geweldige grappen over de Ballon d'Or op internet. Andere nominaties;

Rooney - Rent d'Whore;
    Lampard - Carte d'Or;
    Torres - Barn d'Or;
    Terry - Fallon d'Floor.

Die van Terry is echt goud.

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Die van Torres zie ik zo snel ff niet, maar Rooney en Terry :lol:

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Torres en Lampard die ik niet?

Rooney en vooral Terry zijn echt prachtig :lol:

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Dat zou toch wat zijn. :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zal potdomme tijd worden, dit speelde al toen Huntelaar nog bij Ajax zat. Heb hem altijd al eens in Engeland aan het werk willen zien en United kan wel een pure afmaker gebruiken.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Zou toch wel een soort van heropleving zijn.. Na Real Madrid leek het alweer gedaan met die jongen, Man Utd zou echt geweldig zijn.

17. Seh

Seh Guest

Gaat leuk worden voor Van Marwijk als Huntelaar ook daar gaat scoren. 8)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan speel je gewoon met Van Persie én Huntelaar. Haal je Robben er lekker uit.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Of je kijkt wie het best rendeert bij Oranje (dan ga ik toch voor Huntelaar).

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Robben zal toch wel weer geblesseerd zijn. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina